Doctorphone reviews

Doctorphone reviews

5.0

SVINDEL SVINDEL SVINDEL

Bestilte varer på Doctorphone.dkm den 29.04.13 og de hævde pengene samme dag.

Ingen vare kom. Har ringet og spurgt hvor min ordre blev af, hvortil de svarer og de ville undersøge sagen og vende tilbage.

Ingen vender dog tilbage....
Prøvet at ringe igen, men får intet svar.

Sender email 07.05.13 og 13.05.13 intet svar.

Grundet andre omstændigheder glemmer jeg alt om sagen, men kommer i tanke om den igen i denne uge. Kontakter firmaet på telefon, hvor de nu kan se at ordren blev sendt d. 30.04.13. Spøjst at der ikke var nogen der kunne se dette i maj. Har dog heller aldrig fået en email med information om at de har sendt min ordre.

Da jeg gør Dem opmærksomme på at ordren ikke er nået frem til min adresse siger Doctorphone, at det var ærgeligt, men det kan de ikke gør noget ved.

Overtrædelse af flere love omkring fjernsalg er ikke åbenbart ikke noget problem for denne virksomhed.

BRUG OM IKKE DOCTORPHONE.DK

Er efter denne anmeldelse blevet kontaktet af firmaet, der vil sende ordren igen. Den skal dog sendes fra udlandet(selvom varen står på lager). Denne anmeldelse for lov til at blive stående indtil varen er modtaget, hvorefter jeg vil revurdere virksomheden.

Billigt og godt!

Det var virkelig god service. Jeg bestilte en skærm fordi jeg synes det var billigt. Og så viste det sig så oven i købet at det var med montering :-)

Har betakt 700 kr. for ABSOLUT INGENTING

Handel ALDRIG derinde, jeg har bestilt 2 skærme til Iphone, Fik lovet dem tilsendt, de er aldrig dukket op, og nu vil han heller ikke returnere mine penge.... Totalt dårlig stil

Svindel

Siden liker uden du opdager det, ejerens facebookside.
Det er ekstrem dårlig stil!!!!
Heldigvis kan avast brugere tage det roligt, man kan nemlig ikke besøge siden hvis man har avast, da den blokkere siden grundet en "trojansk hest".

Mit råd, hold jer væk!

Dårlig Stil!

Fyren bag hjemmesiden tvinger dig til at like hans site på Facebook.
Hvordan? Når du klikker på hjemmesiden, liker du den automatisk.

Det er virkelig dårlig stil!

Is Doctorphone your company?

Doctorphone Details

Visit Doctorphone