Dolce Gusto reviews

Dolce Gusto reviews

5.3

Latterlig kundeservice

Så at de havde tilbud på en vare og kontaktede kundeservice d. 6. november for at få at vide hvor længe tilbuddet varede... Fik at vide at det varede i november, men 6 dage senere var det udløbet.
Skrev og spurgte hvad der var sket siden jeg fik så forkert besked, men blev spist af med et ubrugeligt svar om at de forbeholdt sig retten til at ændre tilbuddene....
Jeg er glad for min maskine men køber for fremtiden mine varer på andre sider.

Stort udvalg og gode tilbud

Har handlet hos dem flere gange. De har tit gode tilbud som gør at det er billigere at handle her end i butikkerne. Og så er udvalget enormt
Eneste minus er at det ikke kan bringes til døren men skal afhentes på posthuset

Fin side - elendig service

Jeg synes simpelthen at de ansatte burde skamme sig. 3 gange har jeg skrevet uden at få et svar. 2 gange har jeg skulle modtage en "tak for hjælpen gave" Men har ikke modtaget en fis med mine andre betalte varer.
Hvis jeg drev virksomhed sådan, ville min butik nok lukke inden årets udgang.
De burde egentlig have nul stjerner, men siden er faktisk nem og god at finde rundt på.

Rigtig god side

hvor man kan se, hvilke typer varme og kolde drikke, der fås til den maskine, man har + tilbehør til maskinen mv.

Vi købte for ca. 1 uges tid siden en ny maskine, og i kassen lå der en brochure vedr. denne side - hvor der stod "kom ind og få dine gratis kapsler" - vi tilmeldte Os, men blev lidt skuffet, fordi man skulle købe flere ting for at få gratis forsendelse + kunne man ikke selv vælge, hvilke kapsler man ønskede at få tilsendt.

Det er lidt dyrt i forsendelse - så vi foretrækker at købe vores kapsler på vores indkøbsture til Tyskland, hvor der nærmest er halv pris og et ligeså stort udvalg.

Men siden er god som information/inspiration ift. produkter og nyheder.

Vi havde lidt problemer med at logge på i starten og kontaktede kundeservice, og fik hurtigt et fint svar retur og en løsning på problemet. Så det fungerer ihvertfald fint.

Super lækker shop.

Super gode varer, velsmagende kapsler og fine maskiner. Nem shop og hurtig levering - jeg synes godt om at pakken ikke bliver leveret til døren, fin detalje med sms påmindelse om at den nu er på posthuset.
Eneste minus er priserne på kapslerne samt kapselholder...

God webshop men...

Det er dejlig nemt, eneste minus er at man ikke kan bestille til døren :(

God hjemmeside, dog knap så god levering.

Fik en super og hurtig "levering". Dvs. jeg måtte afhente på posthuset. Hvilket jeg synes knapt så godt om. Synes det var en skidt service ikke at få leveret til døren. Synes dog positivt om, at man modtog sms.

Hjemmesiden er blevet bedre og udvalget dermed også.

EN OK SIDE

FIK EN GOD BETJENING DA JEG HADE PROBLEMER MED MIN MASKINE REGISTRERE SELV OM DET ER PÅ SVENSK OG DANSK TALE KAN MAN GODT FORSTÅ HVAD DE SIGER SÅ JEG KLAGER IKKE

Super webshop

Bredt udvalg, simpel at finde rundt på siden.. Hurtig leveringstid og aldrig fejl i sendingerne. Kan kun anbefale at handle her!

Ok efter Dansk standard

Ikke så mange smagsvarianter som i udlandet, men både Latte Macchiaco og Cappuccino fås i light version. OK leveringstid. Levering 60kr ved køb under ca 380,- ellers gratis. det er et minus at man som erhvervs kunde ikke kan få tilsendt en faktura, men SKAL betale med credit/debet kort.

Utilfreds

God kaffe , God kaffemaskine, LAUSY SERVICE - DIFFRENT BRANDS DEPENDS OF COUNTRY --- WEBPAGE NEVER UPDATED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fantastiske smags varianter

Fantastiske smags varianter, mange at vælge imellem, virkelig et godt koncept, kan varmt anbefales!

Is Dolce Gusto your company?

Visit Dolce Gusto