Dollface reviews

Dollface reviews

7.9

Kompetent personale og rimelige priser

Jeg har både foretaget ansigtsbehandlinger og voksninger - og hver gang føler man sig velkommen og veltilpas i deres skønne lokaler. Deres personale og indehaver er alle meget søde og nede på jorden så man kan føle sig afslappet og i trygge hænder. Priserne ligger på samme niveau som "alle-de-andre" men niveauet af behandlingerne er i top..

Turbo-voks

Jeg bliver vokset ved Camilla og har aldrig oplevet en hurtigere voks. Kompetent, service-minded & professionelt er 3 ord, der beskriver pigernes forretning.

Højt serviceniveau, rimelige priser.

Jeg (og flere veninder) har flere gange fået foretaget voksbehandlingen "Byens Bedste Brazil (Med strip)" hos Dollface, som bliver udført af deres meget imødekommende og dygtige personale. Føler mig altid tilpas, på trods af den meget intime situation, og resultatet bliver altid rigtig fint.

Is Dollface your company?

Visit Dollface