Dragonslair reviews

Dragonslair reviews

9.5

100% OK - lige til døren

De bestilte varer kom et par dage efter, lige til døren, smukt.

Super god service

Jeg har flere gange købt over dragonslair.dk og synes deres service er perfekt! Parken kom hurtigt og der var ingen problemer! :D

Hurtig og venlig betjening

Hurtig og effektiv

Super kundeservice

Jeg var i bekneb med at nå at få pakken rettidigt, og jeg blev kontaktet pr. telefon, så de kunne fortælle mig, med hvilken forsendelsesmetode, jeg havde den største chance for at få pakken rettidigt. ... Og det lykkedes :-)

Hurtigt og enkelt

Bestilte et brætspil. Blev leveret næste dag.

Har handlet der flere gange, og får fin hjælp og god service

god qualitet og hurtig levering

Jeg fik leveret varene efter 2 Dage. Varene Var i god qualitet. der var ingen skader På Varerne, og det var bare god betjeneste.

gode og hjælpsomme mennesker. Der hjælper en. og svarer på det der bliver spurgt om.

Ikke noget at klage over betjening. I top. Og de ved hvad de snakker om.

super god service

Dragonslair har kvalitet til gode priser, levere hurtigt uden problemer. Altid god service. Helt sikkert en af mine favoritter ^^

Perfekte

Dragons lair har et super sødt personale og der er altid en til at hjælpe dig og der er aldrig nogle sure altid et smil på læben der er også en super god rådgivning og til junior spille aftener er alle klar til at hjælpe med regler eller et tip og 2 om at male eller samle dine ting især er de rigtig gode til at hjælpe ny begyndere på vej

Kort sagt super søde medarbejdere og jeg anbefaler klart Dragons lair til alle hobby entusiaster og dem der bare gør det for hyggens skyld

Hey! Hør efter! Der er nogen, der har noget vigtigt at sige!!!

Dragons lair's forsendelse var virkelig hurtig! Jeg havde slet ikke forventet, at min pakke ville komme allerede dagen efter! Kan kun anbefales!

Dragonslair er eventyrlig god

godt varesortiment, hurtig levering lige til døren, hurra for Dragonslair:)

God og hurtig service

Hurtig levering af det bestilte, med varerne pakket forsvarligt ind og i god stand.
Kan kun anbefale at handle hos dragons lair :)

Alt i orden :)

Fint sted at handle: godt udvalg på fin hjemmeside. Hurtig levering. Varerne levede op til mine forventninger.

Super god og hurtig service

Super god og hurtig service

Super god service.

Super god service.
Rigtig gode og holdbare produkter.

Hurtig og komplet levering

Fint med SMS advisering om planlagt leveringstid.

Rar og informativ service

Jeg var i dag i forretningen i Århus, hvor jeg havde en helt fantastisk oplevelse. Fra jeg først satte foden indenfor følte jeg mig meget velkommen, og med det samme stod en meget venlig ung mand klar til at svare på mine spørgsmål. Jeg var på udkig efter et produkt jeg ikke havde noget erfaring med, så jeg benyttede mig flittigt af hans nærvær. Til min glæde var han både velinformeret og tålmodig, og pressede ikke på for at opnå mersalg.

Jeg vil uden tvivl vende tilbage i fremtiden!

nemt. overskueligt og hurtig levering

Nem og overskuelig side. Hurtig levering. Intet at klage over

Perfekt service, overraskende hurtigt, ikke helt perfekt stand

Jeg er meget positivt overrasket over deres service. Jeg bestilte 13 bøger til en værdi af ca. 1200 kr, hvoraf nogle ikke var på lager. Jeg modtog en email fra online manageren og fik at vide hvornår jeg kunne regne med at pakken kom, selv om jeg ikke havde spurgt som de ellers skrev på fakturaen man kunne gøre. Fantastisk service 10/10.

Eftersom jeg bestilte 13 bøger hvoraf nogle ikke var på lager havde jeg ikke forventet at stå med min pakke efter blot tre arbejdsdage. Hurtig levering kan man vist godt kalde det! 10/10 igen.

Nogle af bøgerne var ikke blevet behandlet helt så pænt som jeg kunne ønske, hvilket jeg antager er sket under pakningen. Da de alle er paperbacks er nogle af dem nået fra med mindre skønhedsfejl. Dette er selvfølgeligt uheldigt, men tror ikke det er noget man skal bekymre sig meget om, medmindre man netop køber paperbacks derfra. 5/10 da mine varer ikke er i perfekt stand som man burde kunne forvente da de er helt nye.

Prismæssigt er siden FANTASTISK! Havde jeg købt bøgerne fra det billigste alternativ var jeg kommet af med godt over 1600 kr! Priserne er ~25%-33% lavere end hvad jeg ellers har kunnet finde. 10/10
Dragons Lair ApS

Reply from Dragons Lair ApS

Hej Søren,

Mange tak for den grundige anmeldelse. Jeg er glad for, at du vælger at vurdere vores overordnede service til 5 stjerne, på trods af fejl på produkterne.

Pakkeriet siger, at den var pakket i en papkasse med fyld, så bøgerne ikke kunne vælte rundt. Har du indtryk af, at kassen havde fået tryk? Jeg vil naturligvis gerne undgå, at noget lignende sker igen, og se på hvad vi kan gøre bedre her.

Martin, Dragons Lair Online

Derfor er vores kunder glade!

Fragtfri levering over 500

Du får leveret fragtfrit over 500 kroner til adresser i Danmark.

Gratis retur-forsendelse

Kontakt os, og vi hjælper dig med returforsendelse. Det koster dig kun en udskrift fra din printer.

Høj service på telefon og mail

Vi svarer meget hurtigt i åbningstiden.

Visit Dragonslair

Kontakt os nu - vi svarer hurtigt!

We live here: Gråbrødrepassagen 8
5000 Odense C