Drinkster.dk reviews

Drinkster.dk reviews

9.4

Fantasisk service!

Ud over at være et super smart koncept, har jeg idag fået den bedste kundeservice, jeg kunne tænke mig. Hurtigt svar på chatten, og en yderst sød pige (Sofia), hjalp mig med mine spørgsmål, og byttede vores flaske Morgan til en Smirnoff vodka :)

Spændende koncept og dygtige drenge

Jeg har brugt Drinkster et par gange, og der har det virket upåklageligt. Det er også en super dedikeret virksomhed, der gør hvad du kan for at du får en god oplevelse.

En god oplevelse

Jeg kan kun give Drinkster fuldt hus: Rigtig gode tilbud, nemt check-out flow og super venlig og serviceminded kundeservice. Klart anbefalelsesværdigt!

Gode tilbud, let tilgængelig, centrale barer

Når man bor i kbh er det rart at kunne gå i byen for en billig skilling. Tilbuddene er sindssygt gode og man får lyst til at tage flere forskellige steder hen og prøve forskellige tilbud og opleve flere nye barer, end man ellers ville - ihvertfald for mit vedkommende. Siden er let at bruge, og det er svært ikke at finde et tilbud man er interesseret i.

Genialt koncept!

Hvis du virkelig vil have en fed og BILLIG bytur, skal du ikke ignorere denne side.
Fuldstændig vanvittigt. :)

God aften, missede bare af 1/2-delen af den lovede fri bar.

Min første oplevelse med Drinkster var en pub crawl jeg var med på i går. Drinkster-teamet var faktisk veloplagte, informative og super dygtige, stemningen var god og der var ikke problemer de første 3-4 barer vi var på. Da vi kom til det sidste sted, hvor vi var blevet lovet 1 times fri bar fra 24-01, stod vi i kø udenfor i over en halv time, inden vi kom ind og fik lov at betale for at lægge overtøjet på diskoteket.
Vi fik det indtryk, at fordi vi skulle stå i kø i over 30 min af fri bar tiden, for overhovedet at komme ind (er meningen med pub crawl ikke, at man springer køer over?), måtte den fri bar så gælde fra 00.30 til 01.30, men nej kl. 1.00 lukkede de fri bar ned. Vi følte os egentligt snydt, da vi var blevet lovet at springe køerne over og 1 times fri bar, ikke +30 min. kø sammen med andre pub crawlers og 25 minutters fri bar. Jeg synes det er problematisk, og hvis det af logiske årsager tager 30-45 min. at få et hold pub crawlers ind på et diskotek, burde det være noget som Drinkster eller diskoteket tager højde for i deres planlægning, så dem der står sidst i (eller i midten af) køen ikke ender med sorteper.
Derfor tre stjerner.

Super Service

Jeg brugte til tilbud på drinkster, men havde glemt at opdatere mit telefon nummer så jeg fik ikke min billet nummer. Jeg kontaktede supporten og fik hjælp og fik biletten i mit nye nummer, super god service af Cathrine :)

Super service!

Virkelig ufattelig god service! Hurtig respons og der blev gjort det jeg spurgte om :) Og så endda på en fredag aften!
Kan virkelig anbefale drinkster.dk!

Super service!

Jeg skal holde fødselsdag i aften for 6-8 stykker og valgte derfor at sende en forspørgsel til drinkster på et godt tilbud. Dagen efter fik jeg et opkald fra Drinkster, der nærmere forsøgte at komme ind på, hvilket slags tilbud, der var godt for mine gæster og jeg. Derefter sendte de en e-mail med 5 forskellige tilbud. Jeg valgte et af dem og Drinkster sørgede for, at det hele gik nemt og hurtigt. Yderst god og professionel service!

God kunderservice

Der er ingen problemer når man chatter med deres kundeservice, de er meget hjælpsomme.

Super deals og super kundeservice, 5 stjerner.

Super tilbud og en fremregende kundeservice, der er mange firmaer der kunne lære af Drinkster. Kan 100% anbefales.

Halv pris på byturen? - Det kunne jeg aldrig finde på at klage over! :)

Med Drinkster kan man selvom man er studerende, stadig tage en bytur sidst på måneden, når pengene ellers ikke er så store. I like it, I like it a lot.

rigtig go service

Supporter ind på hjemme siden er meget hjælpsom og gøre det hele for dig.

Genial kundeservice & tilbuddene er kanon.

Jeg havde ved en fejl købt to af samme tilbud og fik selvfølgelig kun brugt det ene.
Jeg skrev til deres online support og fik afvide jeg skulle maile dem mht. refundering nr. 2 tilbud som jeg købte ved en fejl.
Jeg fik svar indenfor en time - og har allerede samme dag modtaget min refundering.
Brilliant!

Super tilbud!

Rigtige mange gode tilbud og konkurrencer. Skal prøves!

Fremragende service.

Jeg ringede og klagede over en dårlig behandling fra en af deres kunder og fik straks pengene tilbage!

FED KONCEPT, GOD SERVICE "PRØV DET" :)

Rigtig fed koncept, har i dag den 02-10-2013, har spørgsmål til et tilbud der var udløbet for ca 2 måneder siden, dette fik en ansat rettet, så siden blev opdateret, og tilbuddet fornyet, hurtig respons! 5 Stjerner!!!

Service i topklasse

Super god service fra Drinksters side - hurtige og søde til at svare når man henvender sig. Vil og kan helt klart anbefale dem.
Tak til Nick for god service.

God kundeservice - hurtig respons

Der var lidt problemer med point for en inviteret ven, men det blev rettet med det samme jeg henvendte mig til Nick fra Drinkster.dk.

Han var desuden hurtig til at svare på yderligere spørgsmål og meget venlig.

Vil klart anbefale Drinkster.dk

Okay

Fin oplevelse jeg fik, få problemer med at fikse det hele ved baren

Drinkster.dk Details

Visit Drinkster.dk