Duplessis reviews

Duplessis reviews

7.4

Duplessis.dk = SUPER FANTASTISK sted at handle. Fantastisk kundeservice.

Jeg bestilte en julegave hos Duplessis.dk og modtog hurtigt mail på, at min bestilling var afsendt. Efter fire dage havde jeg stadig ikke modtaget min forsendelse og dette bekymrede mig. Så jeg ringede derfor til Duplessis og talte med Manon Tholstrup, som meddelte mig, at jeg ikke skulle være bekymret mere, for hun ville straks sende mig en ny. Denne modtog jeg dagen efter. Dagen efter igen, modtog jeg også den først afsendte bestilling og ringede til Manon Tholstrup og meddelte, at jeg ville sende denne ekstra pakke retur. Manon Tholstrup sagde til mig, at jeg måtte beholde dem begge to, da jeg ikke skulle bruge mere tid på det og så kunne jeg betragte det som en ekstra julegave ;-) Det er en FANTASTISK SERVICE som jeg har oplevet ved dette smykkefirma og det er helt klart et sted, jeg vil handle igen og jeg kan anbefale alle at handle på Duplessis.dk.. GOD JUL <3

Is Duplessis your company?

Duplessis Details

Visit Duplessis