Dynehuset reviews

Dynehuset reviews

8.6

hurtig levering og god service

Den måde bestillingen blev håndteret på, bære præg af et meget højt serviceniveau, hvor indtrykket er, at man gør det yderste til at yde en rigtig god service på alle måder - en virksomhed som bestemt uden tøven kan anbefales

Hurtig og til fornuftig pris

Bestilte en silkedyne og to puder, begge dele til en fornuftig pris og af lækker kvalitet. Bestilte det mandag og stod med det i hånden dagen efter.

Super fint

Super god oplevelse at handle hos dynehuset!

super god service

jeg fik et fantastisk rådgivning af Bo Hansen under min handel, og det var meget rart, da jeg intet vidste om silkedyn. Der gik lige 4-5 dage før jeg modtog min pakke. Ellers har jeg været meget tilfreds med min handle og vil helt sikkert vende tilbage til dynehuset :)
stor tak til Bo Hansen.
mvh Maria K

Hurtig og Professionel service og lækker produkter

Rigtig lækker silkedyne og pude. Hurtig og Professionel service.
Det er bare en bare en dejlig dyne at sove sove med :o).

Hurtig levering - lækre varer

Bestilte dyne og sengetøj til en rigtig god pris. Bestilte i weekenden. Mandag blev varerne afsendt og tirsdag modtog jeg dem.
Kan klart anbefale Dynehuset til andre.

Lave priser og hurtig levering

Jeg søgte efter en bestemt kvalitetsdyne til min datter og Dynehuset var blandt de to billigste netbutikker, hvor andres priser lå 2-300 kr højere. Jeg valgte at bestille fra Dynehuset, da jeg også kunne få et lækkert, billigt sengesæt der. Pakken ankom hurtigt og jeg er fuldt ud tilfreds med handlen.

Uovertruffen service

Jeg mailede til Dynehuset for at få råd angående køb af juniordyne/-pude som jeg ville give mit barnebarn i dåbsgave. Skrev nogle gange og fik altid et hurtigt svar (selv i weekenden) fra Bo som gav en kompetent vejledning.
Da jeg besluttede mig for at handle med Dynehuset, var juniordynen udsolgt men Bo ville selvfølgelig holde mig orienteret om leveringsdatoen.
Da der var lidt forviklinger med levering fra fabrikken trak det lidt ud og jeg opdagede, at der kun var ét sengesæt (Sove Trine i rosa) tilbage. Igen kontakt til Bo som sagde, at det var ingen problem. Han ville nulstille det på hjemmesiden og lægge det sidste sæt fra til mig.
Endelig kom dynerne hjem og Bo skrev, at jeg nu kunne bestille på hjemmesiden. Jeg skulle bare bestille sengesættet i en anden farve, så ville han bytte det ud med det rosa, som han havde reserveret.
Fra jeg skrev med Bo første gang og indtil bestillingen, var der ikke længere gratis fragt - men Bo sendte mig en kode jeg skulle bruge ved bestillingen, så jeg ikke skulle betale for fragten. Efter netop at oplevet en uheldig nethandel ved et andet firma, var jeg noget spændt på at modtage varerne. De kom dagen efter Bo havde fået dynerne hjem - og om ikke sengesættet var udskiftet, så jeg modtog mit rosa sæt :-) sammen med en meget lækker gåsedunsdyne og -pude.
En skam jeg kun kan give 5 stjerner. Dynehuset - og Bo - fortjener at få 10 stjerner for den fine service og de lækre produkter.

Babydyne + pude i gåsedun er af super lækker kvalitet. Bestilling og levering gik som smurt.

Jeg har lige modtaget mine varer fra dynehuset.dk. Bestilling og levering gik som smurt. Babydyne + pude i gåsedun er af super lækker kvalitet og sengetøjet fra Sove Trine og Night&Day Streetdog er meget fint og blødt. Vores barnebarn vil elske at

Super lækre silkedyner og god service

Jeg har længe ledt efter nogle gode silkedyner, havde hørt de var rigtig gode til at temperere i forhold til kropsvarme. Specielt om sommeren har jeg det meget varmt og silkedynen holder mig varm, men uden at jeg sveder.

Dynehuset har nogle lækre silkedyner og faktisk også bambusdyner, som jeg var lige ved at købe i stedet. Herfra skal lyde ros for den gode service..

Is Dynehuset your company?

Visit Dynehuset