Dyrelageret reviews

Dyrelageret reviews

9.1

Top service og hurtig levering

Helle fra Dyrelageret har svaret personligt, informativt og smilende på de forespørgsler jeg har haft vedrørende deres produkter.

Serviceniveauet har været langt over forventningerne og produkt og pris hænger fornuftigt sammen.

Ingen problemer i processen og fik min pakke hurtigt og sikkert og med ekstra mange dejlige glutenfrie godbidder. Vil helt sikkert handle alt foder hos Dyrelageret fremadrettet. TAK!

Super hjemmeside og service

Hurtig tilbagemelding fra kundeservice, super god service :-) meget tilfreds og glad for min handel. Kan varmt anbefales..

Billige priser og hurtig levering

Jeg bestilte min ordre den 28/12-2013 og modtog den i dag 2/1-2014. Jeg synes, at det er en super leveringstid her midt i jule-/nytårstiden. Priserne er desuden helt fantastiske! Min Buster hundekurv koster det halve af det, de vil have for den i Bonnie Dyrecenter. Og så er portoen billig med GLS og nogle gange gratis. :-) Jeg fik desuden en lille pose godbidder med - det er da god kundeservice! Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg bestiller noget ved dyrelageret.dk. :-)

Billig, hurtig og godt udvalg.
sådan burde alle være

Imponerende

Købte et stort kradsetræ til min kat. Virkelig fornuftig pris og perfekt kvalitet. Pakken blev leveret til min hoveddør 2 dage efter bestilling. HER handler jeg for eftertiden.

Rigtig gode oplevelser

Her nu bestilt to gange hos Dyrelageret, og har begge gange været ovenud tilfreds.

Leveringen er hurtig, og det er et klart plus, at der er fri fragt på loppemidlerne.

Jeg kan kun anbefale at handle hos Dyrelageret.

Sådan burde al nethandel være!

Vi bestilte torsdag aften, fredag morgen var der besked om at pakken var afsendt, og mandag eftermiddag kunne vi hente pakken ved GLS-udleveringsstedet.
Pakken var forsvarlig pakket ind, og ikke nok med at prisen var den billigste jeg kunne finde, så fik vi også 3 pakker relativt store poser hundegodbidder, som hunden er helt tosset med. Derudover var der også en prøve på noget voksenmad af samme slags som det vi bestilte.

Sådan her burde al nethandel være - andre virksomheder kunne tage ved lære at Dyrelageret! Det er bestemt ikke sidste gang vi handler hos dem.

Lynhurtig levering

Vi handler alt vores foder her, fantastisk sted ! Når man køber en pose foder får men fri fragt + godbidder og smagsprøver på voksen foder ! Man bestiller den ene dag og har varen den næste ! Derudover fantastisk service, når man har haft brug for hjælp..

Gode produkter o hurtig levering

Fik varerne hurtigt. Og bæretasken er af god kvalitet og vovsen er mega glad for den når hun skal med. Selvfølgelig handler jeg der igen. :-)

Vi har handlet nogle gange ved dyrelageret og er blevet positivt overrasket alle gange. Super nemt at bestille, gode priser og TILBUD!!! Lynhurtig levering direkte til adressen.

Alt i alt - perfekt for os.

Super servie

Har for første gang bestilt hos dem.
Bestilte en tirsdag eftermiddag og torsdag eftermiddag stod alle pakkerne.
Super service med super pris.
Kan kun anbefale dem.

Super pris

Vil afgjort handle hos Dyrelageret igen, selvom leveringstiden " kostede " den 5. stjerne..
Det var dog Deres distributør Zap der holdt på varerne 1 ekstra dag....
Ærgerligt da varerne var på en af Zap's biler hele tirsdagen men først blev leveret idag.....

Til trods for at vi måtte fortryde.

Selv om vi måtte fortryde vores indkøb hos Dyrelageret, må vi alligevel give dem, vores varmeste anbefalinger. Ingen problemer i at fortryde købet, selv om varerne blev afsendt men ikke leveret.

Kunne man være forelsket i en butik, så skulle det være denne :)

Har bestilt herfra et par gange nu, og begge gange har fungeret ud over al forventning.
Fra jeg bestilte igår, gik der 19 minutter til pakken var sendt, og modtog pakken i formiddags. Det er da hurtig levering og god service! :)
Første gang jeg bestilte var der en af varerne der lige tog et par dage før de kunne sende - der ringede de og forklarede, sendte en lille ekstra gave med, og en lille venlig besked på fakturaen. Og det samme da den sidste vare kom ganske få dage efter :)
Og denne gang var der også en lille ekstra pakke med til stor fornøjelse for min kat :)
Så super side, super service, super levering, og ja, bare super tilfreds mig!

Alt fungerer perfekt

Hurtig levering, gode prise, varer der lever op til beskrivelsen - hvad kan man ønske mere.
Der var også lidt guffer vil vapserne i kassen - det blev de glade for.

I top :-)

Superfin kundeservice :-) Fine varer :-) Lynhurtig forsendelse :-)
Det er svært at gøre det bedre! Mine varmeste anbefalinger.

Hurtig levering og god kvalitet

Bestilte tirsdag aften og fik leveret torsdag. Rigtig gode priser og kvaliteten er som man ønsker den. Vil absolut anbefale samt handle igen ☺

Is Dyrelageret your company?

Dyrehandel med kvalitetsprodukter til fantastiske priser, stort udvalg til hunde, katte og gnavere

Visit Dyrelageret