e-Gear.dk reviews

e-Gear.dk reviews

9.6

Billigt og god kundeservice

Købte Bitdefender total security til spotpris - under halv pris i forhold til prisen på Bitdefender. Jeg fik en licens der åbenbart var geo restricted, men trods det var weekend, fik jeg svar på min henvendelse dagen efter, samt en ny licens idag.
Jeg vil helt sikkert bruge e-gear.dk igen

Hej Thomas,

Tak for din tilbagemelding.

Det er vigtigt for os at kommunikationen mellem supporten og kunden er i højsædet, da man på den måde hurtigt kan afhjælpe kunderne.

På blandt andet din tilbagemelding, kan vi se at vi kommer rigtig tæt på målet.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål eller der opstår problemstillinger som du behøver vores assistance til at løse.

Godt ✔ Nemt ✔ Billigt ✔ Enkelt ✔

Jeg benytter ALTID e-Gear.dk når jeg skal købe Softwares det er billigt - nemt - hurtigt.

Hej Simon,

Tak for din positive tilbagemelding.

Hos e-Gear.dk vil vi gerne have at det skal være prisværdigt, nemt og hurtigt.

Og med dine ord kan vi konstatere at det går den rigtige vej :-)

Hilsen e-Gear.dk teamet

Fantastisk service - kan kun anbefales til andre

Jeg bestiller en office pakke en søndag og får leveret samme dag.
Da jeg senere skal installere får jeg problemer, der meget hurtigt løses af en serviceminded og kompetent support.
Det er ikke sidste gang jeg har købt fra e-Gear og kan kun anbefale dette firma

Hej Kai,

Af hjertens tak for den fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at du havde lyst til at dele din oplevelse hos os.

Troede det var løgn...

Søgte på nettet efter billig opdatering af Norton 360 og fandt e-Gear.dk. Søgte på anmeldelser fra andre brugere samt på e-handelsfonden.dk og kun positive anmeldelser her. Derfor havde jeg ingen betænkninger ved at handle hos e-Gear.dk. Ydermere var prisen jo helt i top. Kun kr. 289 for endnu et år med Norton 360. Under halv pris af, hvad det ellers ville have kostet mig. Efter at have sendt bestillingen af sted gik der 1 minut, så fik jeg en mail fra e-Gear med bekræftelse og min licens-nøgle. Tastede licens-nøglen ind og vupti, så var mit produkt fornyet endnu et år. Så let kan det gøres og så meget kan der spares. Er en glad kunde, som kun kan anbefale e-Gear.dk til andre.

Hej Heidi,

Tusind tak for din positive anmeldelse.

Vi værdsætter meget, at du tog dig tid til at skrive om vores service og din oplevelse hos os.

Det betyder ihvertfald meget for os, som en mindre webshop, at du som kunde er tilfreds med produktet og med vores service/support.

Hurtigt og nemt

Købt Norton anti-virus, og fik at vide at der kunne gå 24 timer før jeg fik aktiveringskoden. Jeg fik dog tilsendt aktiveringskoden, før den rigtige faktura, så det må man kalde hurtighed :)

Hej Alexander,

Tak for din tilbagemelding :-)

Vi arbejder hele tiden på at kunne levere så hurtigt som muligt til vores kunder.

Hvilket også får en masse positive reaktioner fra vores kunder.

Hvis du har nogen spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@e-gear.dk

De bedste hilsner

e-Gear.dk teamet

Nemt, billigt og hurtigt køb af software

Købte en række licenser til Office-pakken. Jeg bestilte en søndag aften, og halvanden time senere havde jeg licenser og downloadlink på mail.

Hej Søren,

Mange tak for din tilbagemelding herinde.

Vi vil altid gøre alt for at vores kunder får deres produkter hurtigst muligt.

Hvilket gør at vi bliver ekstra glade når vores kunder deler deres oplevelser med os og alle de andre kunder derude.

Ved spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@e-gear.dk

De bedste hilsner

e-Gear.dk teamet

Supergod og effektiv service

En fejl i min købsaftale skabte problemer. Fejlen blev hurtigt spottet af support og kort tid efter virkede hele programmet

Hej Finn,

Tusind tak for din positive anmeldelse

Det betyder i hvert fald meget for os, som en mindre webshop, at du som kunde er tilfreds med produktet og med vores service/support.

Lækkert

Super hurtig, nemt og effektivt. Kl. 17.50 bestiller jeg en Officepakke til download, 20 minutter efter sidder jeg og skriver i Word. I løbet af de 20 min har jeg fået tre emails fra E-gear, downloadet og installeret programmet, og aktiveret det hos Microsoft.
Kun fine anbefalinger herfra.

Hej Søren,

Beklager det sene svar.

Men vi er naturligvis rigtig glade for at du føler vores service er i top. Men netop det du beskriver i din anmeldelse er det som vi hos e-Gear fokusere 100% på at vores kunder nemt & hurtigt kan betale for sit produkt og komme i gang med det samme.

Vi mener at det er den bedste måde at købe software på i dag - og det gør vores kunder tydeligvis også :)

Men igen, så husk at du altid er velkommen til at kontakte os på support@e-gear.dk, hvis du skulle få brug for hjælp eller såfremt du bare har et simpelt spørgsmål, så skal vi nok gøre hvad vi kan for at hjælpe dig videre.

Hilsen e-Gear.dk

En dårlig start endte godt p.g.a. en super telefon service

Der var store problemer i starten men det skyldes edb problemer m.m.og efter at have haft support i røret et par gang spiller alt perfekt. Der var ingen tvivl om at support
( Martin) ville gøre alt for at det endte godt....stor ros for service.

Hej igen,

Tak for en behagelig samtale tidligere og ja, sådan noget edb kan nogle gange have sin egen vilje. Det vigtige for os er bare at du som kunde har en god oplevelse og vi vil altid gå langt for at hjælpe vores kunder i mål.

Nu tyder det så på at du igen modtager vores mails, hvilket jo er rigtig godt. Husk du altid er velkommen til at skrive til os, hvis du har nogen spørgsmål eller hvis du bare har brug for at stille et teknisk spørgsmål, så skal vi nok gøre hvad vi kan for at hjælpe dig videre :)
____________________________________________________________________

Hej Jens,

Først og fremmest så tak for din anmeldelse her på trustpilot.

Vi er dog nød til at knytte en kommentar til dit indlæg.

I vores system kan vi se at du har sendt en mail første gang kl. 19:08 d. 25-02-2014... Derefter skriver du igen mail 26-02-2014 kl. 09:14.

Som vi besvarer kl 09:26 med følgende:

Hej Jens,

Tak for din henvendelse.

Det er en fejl at du har modtaget to bekræftelser.

Da supporten har lukket mellem 17.00 og 0900 næste hverdag kunne vi først kigge på dine henvendelser idag.
Jeg kan se at produktet burde have været sendt afsted - Der ligger ingenting i spamfilteret ?
Jeg har ihvertfald for en god ordens skyld gensendt den til dig - så du burde have den indenfor kort tid.

Det kunne tyde på at du ikke har modtaget vores svar og at det måske kan være landet i dit spamfilter. Vi kan kan dog herfra se at alt er sendt rettidigt, så vi håber at du vil tage dette med i din overvejelse inden du vælger at fastholde din anmeldelse. Såfremt du ønsker dokumentation for dette vil vi meget gerne fremsende dette til din mail.

Skriv gerne til support@e-gear.dk og send gerne dit telefon nummer, så vi kan få en dialog omkring dette.

Hilsen e-Gear.dk

Den bedste service og billigste pris

Det er så fedt at der findes nogle firmaer der stadig har fantastisk service. Hurtigt svar på spørgsmål med deres chat support :) Og prisen på Norton 360 kostede kun 309.kr til 3 pc'er. Alle andre firmaer solgte det fra 700.kr og opefter! Derfor er denne virksomhed virkelig anbefalingsværdi!!!
Ser frem til næste handel hos dem :-)
Hilsen Frederik

Hej Frederik,

UDSKYLD det sene svar på din anmeldelse :)

Du skal da også som alle de andre der har valgt at sætte tid af til at skrive på vores væg her et KÆMPE TAK :)

Det betyder meget når vores kunder synes godt om vores service. En ting er at man kan starte en shop og sælge et produkt, men vi mener ligeledes det er vores opgave at hjælpe vores kunder helt i mål med en god og venlig service.. Så igen mange tak for de pæne ord og husk du altid er velkommen til at skrive hvis du har et spørgsmål :)

Hurtig og god support

Bestilte Office på deres hjemmeside. Kort tid efter modtager bekræftelse og link og produktnøgle. Desværre viser der sig, at der er problemer. Jeg kontakter supporten via mail. Lidt mailen frem og tilbage, får vi løst problemet. Må sige superb support. Der var ingen slinger i valsen. Svar og hjælp kom hurtig.

Så al ros herfra til E-gear og deres support.

Vil helt sikkert handle hos dem igen.

Hej Michael,

Tak for de pæne ord!

Vi er rigtig glade for at du synes godt om vores support. Det er bestemt også en vigtig del af vores virksomhed at kunne hjælpe vores kunder bedst muligt.

Husk du altid er velkommen til at skrive til support@e-gear.dk hvis du har et spørgsmål eller der er andet vi kan hjælpe dig med.

Hilsen e-Gear.dk

Hurtig og supergod service.

Jeg har kun ros til e-Gear.dk, yderst venlig og supergod service.
Support afd. svarer hurtigt og venligt tilbage. Sendte en mail til support@e-gear,at jeg havde fortrudt købet af produktet,og havde ikke installeret det,men jeg havde jo accepteret ved købet,at der ikke var nogen fortrydelsesret med henblik på refusion af beløbet.
Så jeg kunne jo ikke stille nogen krav om tilbagebetaling.
Derefter ville support gerne vide årsagen til fortrydelsen,min tilbagemelding var at jeg havde valgt at downloade direkte fra Norton,som jeg havde i forvejen.Efter dette kom der en tilbagemelding,at når jeg havde valgt den løsning ville e-Gear gerne refundere beløbet.Det er supergod service i verdensklasse.

Hej Hanne,

Det er naturligvis altid vores interesse at vores kunder får et produkt de kan bruge til noget og det er korrekt at vi jf. vores handelsbetingelser ikke kan refunderer et beløb når vi først har fremsendt en licens. Grundlæggende skyldes dette at så har vi fremsendt alle informationer og vi har derfor ingen garanti for om det bliver misbrugt.

Men en situation som den du står i, skal jo også give mening for begge parter og du som kunde ender med at være tilfreds om du har købt det hos os eller hos producenten.

Vi er rigtig glade for at du har valgt at dele din oplevelse med andre kunder, selvom du ikke endte med at handle hos os alligevel, det sætter vi meget stor pris på.

Beyond my wildest dreams

De må være døgnåbne! Vi havde midt i julens aktiviteter glemt at bekræfte købet af program, men takket være e-gears utrolige hjælpsomhed fungerer programmet nu. Hjælpen blev endda venligt ydet til en absolut håbløs pc-bruger på de mest håbløse tidspunkter af døgnet, uden at jeg på noget tidspunkt fornemmede, at de var ved at være desperate over min uvidenhed. Flot, flot.

Hej Kirsten,

Det var vist mere et spørgsmål om godt teamwork imellem os begge, men vi er kun glade for at du har fået et produkt som du er glad for og at du har været tilfreds med vores service.

Døgnåben hehe er nok så meget sagt, men vi er altid klar på at gå den ekstra mil for vores kunder, så de har en god oplevelse. Eftersom at det er en ny måde at handle software på via nettet så mener vi også at det er vores opgave som forhandler at hjælpe vores kunder helt i mål med de produkter vi sælger. Så du som kunde får den helt rigtige oplevelse.

Men mange tak for den flotte anmeldelse.

Hilsen e-Gear.dk

Super kundeservice, hurtig levering og billigt!

Super god kundeservice: skrev en mail til dem kl 19.40 22 januar, over at jeg havde fået 2 ordrebekræftelser. Kl 19.48 fik jeg svar om der havde været en fejl i deres system, men at jeg selvfølgelig kun havde bestilt en. Kl lidt i 24 tikkede der en mail ind med koden til Office.

Hej Andreas,

Vi forsøger altid at besvare alle mails så hurtigt som muligt.

Vi sætter stor pris på dine pæne ord og takker fordi at du vil dele din oplevelse omkring e-gear.dk med andre.

Super betjening

Bestilte 6 licenser til office
Ikke dem alle var på lager og jeg blev tilbudt andre (større) versioner for de sidste (3) for en meget favorabel pris.
Download links kom inden for 10 minutter efter bestilling selv om der stod der kunne gå op til 24 timer, Respekt

Min kollega skrev endda efterfølgende:
Super nem installation. Outlook 2013 virkede med det samme!,
Men han fik jo også en "opgraderet" version :)
5 stjerner herfra.

Hej Xcelgo,

Mange tak for de pæne ord.

Vi forsøger altid at leverer så hurtig som muligt og vi er glade for at vi kunne hjælpe dig helt i mål herfra.

Det hurtigste internetkøb nogensinde

Okay. 5 minutter efter køb er Norton fornyet og min computer beskyttet endnu et år. Den hurtigste og billigste fornyelse nogensinde.

Hej Klavs,

Vi er glade for at du finder vores service hurtig og ikke mindst god :)

Derudover er vi naturligvis glade for du ønsker at dele din oplevelse med andre på vores trustpilot væg.

Hilsen e-Gear.dk

Prompte levering og fin support

Til en ny computer købte vi hos e-Gear en office pakke, som blev leveret prompte.
Installationen gav visse problemer, (som vi selv var skyld i), men lidt korrespondance frem og tilbage løste hurtigt problemet; og nu kører det hele, som det skal.
Ved et fremtidigt køb vil vi starte med at kigge hos e-Gear, fordi deres priser også er fornuftige.
Mvh.
Niels

Hej Niels,

Det var rigtig godt du skrev til os så vi kunne hjælpe dig videre med det samme. Derudover sætter vi stor pris på at du ville bruge 5 min på at dele din oplevelse med nye og eksisterende kunder.

Skulle du evt. for brug for hjælp eller har du bare et spørgsmål til dit produkt eller nogen af de andre vi tilbyder, så er du mere end velkommen til at sende os en mail, så vi kan rådgive dig bedst muligt.

Rigtig god weekend!

E-gear= Super firma

Har lige købt et produkt hos E-gear og havde lidt problemer med installationen.
Tog den lette vej og gik på chat, og efter mindre end 1 minut var der en klar til at guide mig igennem.
Kan klart anbefales til andre.

Mvh. Grethe

Hej Grethe,

Det var godt vi kunne hjælpe dig via vores chat og du føler du fik god og kompetent service. Det betyde meget for os at du er kommet godt i gang med dit nye produkt og at vi lige kunne hjælpe dig lidt på vej :)

Husk endelig at skriv til support@e-gear.dk eller login på vores chat hvis du har andre spørgsmål eller der er andet vi kan hjælpe dig med.

Hilsen e-Gear.dk

Godt sted at handle software

Købte en Kaspersky Internet Security 2014 3-licens fornyelse, hvilke var billigste sted jeg kunne finde på nettet. Prisen var god, super hurtig services, ingen problemer overhovedet. De mails jeg fik var udformet meget prof og let forståelige, så jeg har ingen problem med at handle der igen.

Hej Steen,

Du fik dit ønskede produkt, til en god pris og hurtigt!

Vi fik en glad og tilfreds kunde som ville dele sin gode oplevelse med andre.

Så bliver det vist ikke meget bedre!

Tak for de pæne ord og din anmeldelse - Det sætter vi stor pris på!

Problemerne blev løst hurtigt

Har ændret min første og ikke så positive anmeldelse. .
E-gears mails forsvandt på vejen til mig, men jeg har modtaget dem på en anden mail adresse. Og kan se på historikken at det hele er blevet sendt kort efter min bestilling
Min første licens fungerede ikke men det blev også hurtigt løst
Så jeg kan klart anbefale E-gear

Hej Brian,

Det er svært at sige hvad der er gået galt i alle de mails vi har sendt dig. Men som du jo også selv kunne se havde vi sendt alle informationer rettidigt, men grundlæggende handler det jo bare om at du modtager det du har betalt for og det så virker efter hensigten.

Og vigtigst af alt at du synes du har fået en god behandling på dit køb, så vi også glade.

Husk endelig at skriv hvis du har nogen spørgsmål eller der er andet vi kan hjælpe dig med.

e-Gear.dk Details

e-Gear.dk forhandler software og programmer til både private og erhverv. Vi bestræber os på at holde priserne lave og have billige produkter. Hos os kan du finde softwareprodukter som få, eller ingen, andre danske forhandlere har på hylderne. Vores priser er ALTID lavere end producentens, da der skal være en god grund til at købe softwarelicenser hos os. Vi er især stolte af, at forhandle software fra store brands som Symantec, BitDefender, AVG, AVAST, Uniblue, Acronis, BullGuard, Microsoft og mange andre. Ved siden af de store brands forsøger vi at have de mindre kendte softwaretitler tilgængelige.

Visit e-Gear.dk

Write to: support@e-gear.dk