E-ryger.dk reviews

E-ryger.dk reviews

8.9

Var inde for at kigge efter Pink spot Buzz's Black,den var så ikke at finde på siden,skrev en mail til dem om de fik dem hjem,det gjorde de så ikke men de havde nogle få på lager som straks blev lagt op i web shoppen.
Se det kalder jeg service.det er sådan noget der gør man handler der igen ;)

Gode varer, hurtig levering, effektiv support

Bestilte nogle få varer, der kom ganske hurtigt.
Ca. 10 dage senere begynder den tank jeg bestilte at være lidt utæt.
Skriver til E-ryger torsdag eftermiddag, får lynhurtigt svar, og modtager en ny vare uden beregning fredag formiddag med posten.

Super service!

Jeg har handlet 2 gange på e-ryger.dk. Første gang fik jeg min vare til tiden, og alt virkede som det skulle. Anden gang bestilte jeg nye smag, og jeg skulle have et nyt batteri til min e-cigaret da mit andet gik i stykker. Ejeren af e-ryger sendte mine smag sammen med et nyt batteri uden problemer (betalte iøvrigt intet for det nye batteri). Uheldigvis lavede Post Danmark en fejl i min forsendelse (de skrev det forkerte afhentningssted på sedlen jeg fik af dem), men det blev der hurtigt rettet op på da ejeren af E-ryger kontaktede Post Danmark personligt for at spore min pakke.

Derfor giver jeg E-Ryger 5/5 stjerner for den gode service og hurtige leveringstid.

Fremragende eksekvering af ordre

E-Ryger fungerer optimalt og der er ikke en finger at sætte på forløbet

God og hurtig service

Jeg er nu fast kunde af e-ryger.dk, der er rigtig god service og man føler sig virkelig som en speciel kunde, når man åbner sin pakke kan der nogle gange være overraskelse indeni :) når man bestiller kan man regne med at modtage sin pakke ret hurtigt, så jeg har slet ikke noget at klage over. Jeg regner med at jeg vil være fast kunde langt fremover :)

Helt fantastisk service.

Super velkomst e-mail der indikerede seriøsitet og kvalitet og opmærksomhed på kunden. Med lidt humoristisk indslag, som kun gjorde dagen lidt bedre.
Har nu købt produkter der nogle gange og hver gang er min ordre pakket og sendt samme dag og har været fremme hos mig dagen efter.
Varerne er forsvarligt pakket ind og er præcis som beskrevet på websiden.
Havde nogle spørgsmål før jeg valgte at blive kunde, de blev besvaret med et smil og hjælpsomhed indenfor en time.

Go logistik, kommunikation og service

Efter noget tid søgen og igennem utalige sider, fandt jeg endelig min e-cigaret hos
E-ryger.dk
Bestilte den og 20 timer senere stod postbudet og banket på min dør. Det kalder jeg sku hurtig levering ikke noget med 1-3 dag osv. Det klarer de lige inde for 24 timer
Deres produkter er pris stærke og servicen er helt i top også svarer de hurtig tilbage på mail rigtig stort plus

Fantastisk service.

Jeg bestilte en masse væske til min ecigaret, og der gik knap 20 timer, så lå den i postkassen, dog var pakken gået i stykker og der manglede en væske, og en anden var låget gået i stykker, men det er jo ikke e-ryger.dk's skyld.
jeg ringede til dem, og de sendte straks 2 nye væsker, det er meget positivt, da andre jeg har bestilt fra ville have dokumentation, i form af billeder af pakken før man åbner osv. men ikke her!
Alt koster det halve af hvad det koster andre steder, af samme mærke (Liqua)

Alt i alt 100% tilfreds og tilbagevendende kunde.

Kan kun give mine bedste anbefalinger herfra.

Bedste service ever!!!

Til trods for at der har været en del bøvl med min ordre, vil jeg alligevel takke mange gange for jeres fantastiske indsats, for at få ordren helt i hus.
I har ydet en fantastisk service, selvom de fleste selskaber ville have fejlet stort, hvis de havde været udsat for samme dilemma som jer, at ordren ikke var fyldestgørende fra start af. Normalt ville man opleve en sur medarbejder, når man "klager" over sin ordre, men det var bestemt ikke hvad vi oplevede hos jer.
I har tacklet hele forløbet super professionelt og de skal i have stor ros for. Jeg har allerede "reklameret" for jer hos min omgangskreds, og ved at i allerede har fået en ordre her i weekenden fra en af mine nærmeste. Tusind tak for den super grineren besked jeg fik, da i havde sendt pakken afsted, og tusind tak i det hele taget for jeres tålmodighed med mig og tusind tak for den fede service i har ydet.
Jeg/vi vil helt klart fortsætte med at handle hos jer.

Jeg har lige fået min smøg og er glad for den. Men den virkede ikke men så fik jeg en god service og nu virker den og den er god

Jeg har lige fået min e-smøg fra e-ryger den er god og billig så hvis jeg skal hjælpe dig med at bestille skal du bare sige til

Alt for dårlig en start.

Bestilte en startspakke forleden til min mor, som blev meget glad for den, selvom hun var lidt skuffet over det ikke helt var sådan jeg havde fortalt hende.

For det første havde jeg valgt en RØD atomizer, som vi modtog i grå alligevel.
For det andet kom der ikke en adapter til stik kontakt, dvs. at hun kun kan oplade Via USB, som jeg synes er virkeligt ringe når der står på siden man også får sådan en med.
For det tredje, den der flaske med nål er så dårligt lavet at den er utæt hvilket gør det umuligt at hælde væske i med.

Simpelthen for dårligt kvalitet af firmaet, og kommer godt nok ikke til at købe flere gaver der fra. Så vil gerne sige hvis i skal købe gaver der inde, pas på, det kan ende ligesom hos mig.

Hej Izet

Har du prøvet at kontakte vores kundeservice for at se om vi kan finde en løsning på problemet? - Du kan kontakte os på 71993858 mellem 12-17 eller skriv en mail til os på info@e-ryger.dk

Inkludere venligst dit ordre nummer da vi ikke kan finde dig i systmet.

kundevenlige

Super kundevenlige.
jeg havde en ordre hvor der nåede at blive udsolgt, og de havde prøvet både telefonisk og mail.
de tilbød selv at aende en tilsvarende men bedre vare i stedet.

Det kalder jeg service.

I kan roligt shoppe ved E-ryger.

Hej Liv

Tak for de fine ord :)

E-ryger.dk

god og hurtig forsendelse, men mangler 1 ting i startpakke.

Jeg synes de er gode og sender hurtig, men mangler dog en ting i min forsendelse. så derfor får de 4 stjerner.

Hej Dennis

Skriv til os på info@e-ryger.dk hvis der er noget der har manglet i din pakke så finder vi en løsning på problemet.

E-ryger.dk

gode priser og hurtig levering

siden er rimelig godt struktureret, og det var nemt at finde det jeg ville have.
lidt begrænsede betalingsmuligheder trækker lidt ned, men ellers god side.

Hej Asbjørn

Du kan betale med alle kort på vores hjemmeside.

super nethandel

Kan kun anbefales.
Ordre/vare som beskrevet.
Lyn hurtig afsendelse efter ordreafgivelse. Kan varmt anbefales !

Super service og hurtig levering

I har en rigtig god kundeservice og rigtig hurtig levering, i kan anbefales.
Tak for en god oplevelse

ABSOLUT EN VIRKSOMHED SOM SKAL HA' MAX STJERNER

Her en virksomhed som kan anbefales på alle måder. De har prima varer, et stort udvalg indenfor hver varegruppe også er betjening, korrespondence, levering JA, alt er i top. Sådan kunne man ønske at alle virksomheder fungerede. Jeg kan varmt anbefale E-ryger.dk, det kan ikke blive bedre........ Jeg er blevet fast kunde hos E-ryger.dk.

Godt tilfreds!

Overskuelig hjemmeside, fine produkter, hurtig levering og god pris. Alt i alt godt tilfreds!

Effektiv og hurtig service!

Ingen problemer eller forhindringer overhovedet. Det kører som det skal. Effektivt og hurtigt. Jeg er bestemt ikke færdig med at handle der fra. Klart anbefalelsesværdigt.

Perfekt service

Jeg bestilte min el-smøg fredag og fik den mandag. Jeres hjemmeside er meget brugervenlig. jeg vil helt sikkert anbefale jeres Ejuice ISÆR bærmix!

e-ryger.dk Details

E-ryger.dk tilbyder en rang af produkter indenfor elektroniske cigaretter. Mændene bag siden har års erfaring indenfor detailhandel og lægger stor vægt på service og kvalitet. Firmaet er startet for at udbrede dampen til den danske befolkning da vi selv har haft gode erfaringer med rygestop med den elektroniske cigaret.

Visit E-ryger.dk

Write to: Info@e-ryger.dk