E Wellness reviews

E Wellness reviews

8.0

Godt sted med god behandling.

Det er altid god behandling jeg har fået hos Jalena.
Hun formår at skabe en afslappet stemning hvor man føler sig tryg.
Hun er god til at vejlede i hudpleje og jeg glæder mig altid til jeg skal derind igen.
Jeg bestiller gerne den næste tid på online-bookingen umiddelbart efter jeg har været der, da der ind imellem kan være få ledige tider.
Godt sted med god behandling.

Dejligt sted

Jeg kan varmt anbefale Exuviance Wellness. Har i dag fået en skøn massage af Janni.

Glæder mig altid til min tid hos Excuviance Wellness :-)

Så er det snart tid igen til min forkælelse hos Jelena. Uanset om det er ansigsbehandling eller massage er det altid dejligt. Er kommet fast til ansigtsbehandling hos Jelena igennem flere år. Det er virkelig mit frirum, hvor jeg bare kan slappe af og lade Jelenas hænder klare arbejdet for mig. Er klar til at møde alverdens udfordringer efter min behandling og min hud er vidunderlig! Stor tak Jelena.

Forkælelse

Dejlig forkælelse, dejlige produkter, hygge og altid lidt ekstra oveni.
Jelena forkæler en.
Min hud er som en babys, når jeg forlader klinikken..
Tak og glædelig jul..

Kanon god vejledning i hudpleje

Exuviance Wellness er et dejligt sted, hvor man kan få skønne ansigtsbehandlinger og hvad der ellers hører med til SPA.
Indehaveren er altid behjælpelig med at vejlede i produkter og behandlinger og som virker bedst til netop din hud.
Jeg er efterhånden fast kunde hos Exuviance wellness og en ting er sikker: professionalisme, service og uddannede kosmetologer og massører er på første pladsen. Der er plads til at slappe fuldstændigt af og komme lidt væk fra hverdagens mange pligter.
Som altid har jeg kun en ting at sige: Tak Jelena (indehaver)

God service igen og igen

Har været fast kunde et stykke tid og kan melde om dejlig atmosfære og super-god service igen og igen og igen.

pedicuren var super god

har idag været til pedicuren.
det var rigtig dejligt og en skøn følelse bagefter og så med lilla negle.
super

Dårlig service

Det er umuligt at komme igennem til dem. Jeg havde et værdibevis, som jeg aldrig fik brugt fordi jeg ikke kunne komme igennem. De er totalt uforstående og jeg endte med at få mine penge tilbage, fordi Spot Deal heller ikke kunne komme i kontakt med dem. Ville holde mig fra at købe deals hos dem.

Det ringeste

Noget af den dårligste service jeg har oplevet, og ringeste massage. Et godt råd hold jer væk fra disse polakker der ikke kan dansk.

Meget afslappende ;)

Konen havde inviteret på dejligt spa, massage og afslapning hos Exuviance Wellness på Nørre Voldgade, udefra ser det ikke ud af noegt særligt, men stemningen indenfor er ganske hyggelig. Den lille plads (som er meget typisk for en københavner "butik") er rigtig godt udnyttet og virker ikke overfyldt selvom der er gjort plads til mange ting og muligheder.

Der var ud over selve behandlingerne, fin service, så der var rigeligt med væske og frugt til at holde kroppen i gang.
Det var en rigtig dejlig oplevelse, man følte sig meget godt tilpas efterfølgende, omend en smule træt, men på den gode måde.

Tak

For mange travle kvinder (og mænd) er selvcare og skønhedsbehandling et vigtigt middel til velvære. Hos Jelena får man en Exuviance luksus ansigts behandling, som udover at gavne huden også gavner sjælen. Hertil kommer ordning af bryn og vipper og en dejlig manicure, så man går derfra fornyet og afslappet på samme tid, parat til den travle dagligdag. Behandlingen er helt i top og følges ofte af individuelle professionelle råd med basis i Jelenas store erfaring og viden.

De bedste hilsener

Irene Oestrich, psykolog