Easy Bike reviews

Easy Bike reviews

8.8

Hurtigt nemt effektivt og billigt

Min kæreste og jeg har nu anvendt Easy-Bike 2 gange. Hver eneste gang er han kommet hurtigt, har fikset problemet på stedet, og efterladt en regning som bestemt er til at overkomme.

f.eks. dags dato 3/2: Min kæreste ringede kl 08:00 og kl 10:20 var han færdig.

Vi anbefaler ham til alle!
Mathias og Mette

Hurtigt og nemt!

Jeg plejer at bruge en 'traditionel' cykelhandler, men tænkte at det da var et forsøg værd med denne noget nemmere løsning. Robert kom til aftalt tid og klarede reparationen på en halv time til en aldeles fornuftig pris.

Varm anbefaling herfra!

Hurtig service og fantastiske priser

Har bøvlet gennem længere tid med knas i gearskiftet og en "slap" kæde. Easy-bike kiggede forbi mit arbejde, fixede cyklen og det fungerer bare!

Fantastisk service og god pris!

Jeg punkterede på vej til arbejde, men Easy Bike reparerede min cykel lynhurtigt samme dag og leverede den til min arbejdsplads. Fantastisk hurtig service! Og prisen kan nemt konkurrere med min sædvanlige cykelhandler.

Hurtig service

Hurtig service. Og løste problemet med min søns cykel perfekt. Fantastisk koncept og god eksekvering.

Perfekt service! God pris!

Det hele fungerede som det skulle. Fik også lige en lille snak om vedligeholdelse af cyklen og et sprøjt olie i den rigtige retning :)

Det er klart, at man skal betale for en service. Så jeg kan slet ikke forstå den enkelte dårlige bedømmelse.

Fed service og god pris.

For sådan en som mig, der er ret afhængig af min cykel (til og fra arbejde og børn der skal hentes og bringes), er det en superløsning at Robert kommer forbi mens jeg er på arbejde, og fixer cyklen. Før i tiden skulle jeg undvære cyklen i flere dage hvis jeg afleverede den hos en hvilken som helst cykelhandler. Det er slut nu.
Prisen er god, og servicen er i top.

Genialt koncept, rigtig god service og yderst rimelige priser!

Vi har kun ros til overs for Easy-Bike! Konceptet med at man bare ringer og så kommer de og ordner cyklen hvorend man er, er genialt. Det er fantastisk på en travl hverdag hvor man ikke lige har tid til at trække cyklen ned til nærmeste cykelværksted. At priserne så oven i købet er yderst rimelige (og ofte billigere end hos konkurrenterne) er kun et plus.

For et par dage siden bad vi dem komme forbi for at skifte en kæde. Det blev klaret uden videre, og de havde endda været så venlige at stramme bremserne og fylde luft i dækkene, uden vi havde bedt om det og uden beregning. Dét kalder jeg super god service! Stor tak og ros til Easy-Bike herfra.

Nu er eneste problem blot at vi flytter til Kolding om to måneder... hvad skal vi så gøre? :-)

PS: Efter at have læst de andre anmeldelser er jeg simpelthen nødt til at knytte en kommentar til Jesper, som kun giver Easy-Bike 1 ud af 5 stjerner, på trods af at han ellers kun har haft gode oplevelser med dem. Det kan vel ikke være rimeligt at give Easy-Bike en dårlig anmeldelse fordi I ikke betaler jeres regning til tiden? Det trækker urimeligt langt ned i Easy-Bikes overordnede vurdering, og efter at Easy-Bike har svaret er det kun anstændigt at Jesper enten sletter eller ændrer sin anmeldelse.

Fin betjening og service

Har lige brugt Easy-Bike i dag og jeg må sige det gør han godt. Han var fremme f'ør tiden og cyklen stod færdig da jeg kom hjem. Så alt i alt sådan det skal gøres. Og det var slet ikke dyrere end hvis jeg var gået til en forhandler med butik.

Aldrig oplevet noget lignende.

Jeg må indrømme at jeg først var positivt overrasket over Easy Bikes koncept. De var billige og de kørte selv ud og lavede deres kunders cykler.
Jeg havde også taget mig tid til at skrive en anmeldelse herinde, 5 stjerner, med begejstring og positiv feedback, efter at have benyttet mig at deres service et par gange efterhånden.
Det var dog indtil i aften.
Min kæreste havde efter mit ros om Easy-Bikes valg at gøre brug af deres service i december måned. Regningen stod til at skulle blive betalt i midten i måneden og eftersom økonomien var lidt lav, valgte hun at gemme regningen her til d. 01.01.13, for så at betale den her. Pengene stod til at være overført d. 03.01.13.
Klokken 18.00 banker det på døren, det er cykelsmeden der står uden for vores dør og spørger hvor hans penge bliver af. Vi fortæller ham at pengene var blevet overført, hvorefter han brokkende gik igen. Jeg er helt med på at Easy-Bikes skal have deres penge, men at komme og opkræve dem som et eller andet inkasso firma er direkte forrykt!! Send dog en rykker, som andre normale virksomheder gør.

Jeg må indrømme at jeg var - og stadig er - fuldstændig forarget over at Easy-Bikes tillader sig dette. Jeg vil ikke benytte mig af deres service igen og råder heller ikke andre til at gøre dette.
easy-bike.dk

Reply from easy-bike.dk

Hej Jesper,

Jeg beklager, at i tydeligvis blev chokeret over at jeg kom forbi i dag. Jeg har flere gange havde prøvet at kontakte jer per telefon uden held. Betalingsfristen er 8 dage og da der nu er gået en måned, så jeg det som den bedste løsning bare at kigge forbi, da jeg ikke kunne komme i kontakt med jer.
Hvis i havde kontaktet mig og bedt om forlænget betalingsfrist var det selvfølgelig ikke noget problem og havde vi bare fundet en løsning.

Robert
Easy-Bike

Super koncept ;-)

Har lige fået repareret min cykel hos Easy-bike / Det rullende Værksted og det var rigtig positiv oplevelse: venlig betjening, gode priser og tid til en lille snak og gode råd vedr. cykler.
Jeg vil varmt anbefale dem til venner og familie. Super koncept, at man kan få lavet cyklen hjemme ( både når man er der og hvis man ikke kan være hjemme) og endda med ret kort varsel. Det er ikke sidste gang jeg prøver det :-)

Superhurtigt og nemt

Rigtig høflig betjening og god service.

Fantastisk service og rådgivning

Jeg har benyttet mig af Easy-Bike til service eftersyn og reparation af min cykel, og er meget tilfreds med hvor nemt og bekvemt det var. Samtidig matcher priserne de normale cykelværksteder meget godt.

Jeg er desuden meget tilfreds med de råd jeg fik med på vejen.

Det virker, og det er nemt og bekvemt!

Lejede en cykel i 2 uger, og det fungerede bare som det skulle. Fik leveret cyklen på min adresse samme dag, som jeg ringede, og fik den hentet den på den dag og det tidspunkt, der lige passede mig. Kan varmt anbefales.

Hurtigt, nemt og bekvemt!

Jeg fik skiftet mine gear hos Easy-bike og er meget, meget tilfreds! De kommer ud på ens adresse og ordner det, så nu er det slut med alt bøvlet med at få cyklen til cykelhandleren. Virkelig god service! Og meget rimelige priser! Det er bestemt ikke sidste gang, jeg benytter mig af Easy-Bike.

Easy-bike.dk får mine varmeste anbefalinger

Easy-bike.dk (det rullende cykelværksted). Jeg købte et værdibevis til et forårstjek af min cykel. Virkelig positiv oplevelse! God service, god rådgivning og god valuta for pengene.

easy-bike.dk Details

Visit Easy Bike