Easycarwash reviews

Easycarwash reviews

6.6

Hammer god polering!!!

Jeg afleverede bilen om morgenen kl. 8.
Aftalte jeg kom og hentede den igen kl. 16.

Jeg må sige, at resultat var så godt, at man skulle tro, den lige var blevet lakeret. Den skinnede, så man blev helt blændet. Sådan!!!

Kan bestemt anbefales! Må lige indskyde Audi'en er fra 1994 med original lakering. Er aldeles tilfreds!!!

Verdens dårligste ”polering”

Jeg har fået poleret min bil hos EasyCarWash, de lovede mig at lakken ville komme til at stå som ny. Jeg aflevere derfor bilen til dem dagen før og får så fortalt at jeg kan hente bilen dagen efter kl 15 (meget underligt, da en normal polering skal hærde osv.).
Da jeg er på arbejde får jeg min lillebror til at hente bilen, han henter den og stiller den hjem i vores garage. Jeg kommer så hjem fra arbejde, hvor jeg til min store overraskelse ser en bil der er fyldt med svirvel mærker og der er stadig vaskeridser OVER det hele på bilen. Kontakter derfor straks EasyCarWash, der selvfølgelig har sommerferie lukket, men jeg finder direktørens nr., som jeg så giver et kald. Han afviser at det er dem der har lavet svirvelmærkerne og vaskeridserne, men vil gerne kigge på den om 3uger, hvor han er tilbage fra ferie!?
Må indrømme at jeg ikke tør at overlade bilen til ham for at han kan gøre endnu et ”forsøg”, da han tydeligvis ikke ved hvad han laver
Jeg kører derfor forbi Bilvask.nu, han siger at han aldrig nogensinde har set en bil med så mange svirvelmærker og man kan ikke kalde det for en polering, som jeg har fået – langt fra! Han er MEGET rystet over ”kvaliteten” af deres arbejde og deres ”Service” – at tilbyde en at man kan kigge på den om 3 uger er under al kritik.

Se billeder af hans ”polering”:

Bilvask.nu ville bevise at det sagtens kan lade sig gøre at polere, han brugte derfor 10-15mins på at polere et lille stykke af min bil, resultatet kan ses her:
Ville ALDRIG overlade min bil til EasyCarWash igen, magen til uprofessionelle mennesker skal man lede længe efter. Mit råd til dig er hold dig fra EasyCarWash.dk

Virksomheden har nu skiftet navn til EasyCarCare - ligemeget hvad de hedder, så ville jeg holde mig fra dem...

Is Easycarwash your company?

easycarwash.dk Details

Visit Easycarwash