Easycomp.dk reviews

Easycomp.dk reviews

6.1

Lyver overfor sine kunder

Jeg havde brug for en ny skærm, og kiggede på edbpriser og fandt et godt tilbud fra easycomp. Jeg bestilte skærmen på deres hjemmeside, og modtog ordre bekræftigelse mm. Efterfølgende viste det sig den pris jeg havde bestilt den til på easycomps webshop var en fejl på deres hjemmeside, og de ønskede ikke at sælge skærmen til den oplyste pris. Det er naturligvis ærgeligt, men hvad der kan ske, og det ville jeg naturligvis have udvist forståelse for hvis jeg var blevet kontaktet af easycomp med en beklagelse af fejlen.

Men det er ikke tilfældet, derimod modtager en jeg meget fantasifuld historie om at nu er der pludselig tale om en demovare jeg skulle have bestilt, og den var desværre faldet på gulvet ved pakning og gået totalt istykker. Jeg er 100% sikker på at der ikke var oplyst noget på deres hjemmeside om demoprodukt.

Men som sagt, en virksomhed man ikke skal tage særligt seriøst, og begår de en fejl - så heller lyve og finde på historier, fremfor blot at erkende en fejl som langt de fleste vil have forståelse for kan forekomme.

Ualmindelig dårlig service!

Jeg skulle bestille en computer i en fart. Jeg brugte EDB-priser og fandt hurtigt en masse forskellige forhandlere der kunne levere inden for 1-2 dage. Easycomp var deriblandt.

Da jeg efter 2 dage havde modtaget alt andet end min pakke fra Easycomp begyndte jeg at blive foruroliget. Jeg kiggede herind, og fandt ud af at flere end jeg selv havde oplevet en længere leveringstid end lovet - gud fred være med det, det kan ske. Jeg skriver så en mail, og hører hvor langt de er nået i processen. Der kommer intet svar. Efter 3 dage modtager jeg så mit komponent.

Da jeg ikke længere havde brug for komponenten (jeg skulle som sagt bruge computeren i en fart, og havde anskaffet mig et nyt komponent.), valgte jeg at sende det retur. Her opstår det mest mærkværdige. Pakken kommer retur, og jeg modtager en mail fra easycomp af (som jo ellers ikke kunne "nedværdige" sig til at svare på min (og flere andres) mail. Yderst mærkværdig kunde service? I mailen spørger de om hvor vidt komponenten er gået i stykker eller om jeg blot vil gøre brug af min returret. Jeg besvarer 4 minutter efter at jeg gerne vil gøre brug af min returret. Siden da kom intet svar retur, og jeg ventede i et par dage inden jeg valgte at kontakte ham igen. Endnu engang får jeg et enkelt svar tilbage, hvor han skriver jeg skal sende mit ordrenummer. Jeg besvare endnu engang relativt hurtigt, og igen får jeg intet svar.

Jeg begynder jo selvfølgelig at blive urolig. Det virker meget mystisk alt sammen, og jeg googler firmaets addresse. Endnu engang bliver min urolighed større - firmaets adresse ligger på en privat addresse!

Nåh men i min urolighed vælger jeg nu - 9 dage efter han har skrevet en mail om at han har modtaget min komponent, næsten en måned efter at jeg i første omgang bestilte mit komponent at skrive en mail til dem og true dem med en indsigelse fra banken. Allerede morgenen efter bliver pengene ført retur (selvfølgelig UDEN en undskyldende besked)

Alt i alt en yderst ubehagelig serviceoplevelse da jeg finder det mærkværdigt at de ikke kan bruge et øjeblik på at undskylde forsinkelsen i leveringen, men sagtens kan maile mig vedr. noget andet. Yderligere er der forsinkelsen i sig selv, og det at de trækker den med at give mig mine penge retur. Meget dårlig oplevelse, og kan absolut ikke anbefales herfra!

ikke acceptabelt

Havde en god pris men svarer ikke på emails, overholder ikke leveringstid og sendte pakke over 2 dage uden at informere.

Der stod ordren leveres indenfor 1-2 dage, men...

Vi bestilte kun hos EasyComp som var dyrere end mange andre, fordi det var vigtigt for os at varen kom hurtigt, da vi akut skulle bruge tonere til vores printere og der stod 1-2 dage på sitet. Jeg ville så formode at jeg ved en mail til kundeservice kunne spørge dem om de ikke kunne klare 1 frem for 2 dage og nå at ekspedere ordren samme dag (kl. var trods alt kun 9:30 om formiddagen, så der var tid nok til at både svare, pakke og afsende vores vare), men mens panikken spredte sig op af dagen hos os, er der her 24 timer senere stadig ikke kommet svar fra kundeservice og jeg kan se varen stadig kun er "under behandling", så selv om EasyComp i realiteten stadig kan og bør nå de 2 dage, så har det foreløbigt været en øv-oplevelse. Kommer toneren i morgen og dermed indenfor det lovede tidsrum skal de få 4 stjerner, for så er det alene deres kundeservice man kan brokke sig over, men lige nu har det været en øv-oplevelse og vi har stadig tonerproblemer og må sende en mand ud i en fysisk butik for at finde en hurtigere løsning, da vi løber tør i dag. Det er for ringe at reklamere med kort leveringstid og vinde kunder på det, hvis man ikke kan holde det. Især hvis man ikke svarer på sine kundehenvendelser og forklarer hvorfor det ikke kan lade sig gøre.

Update:
Toneren kom heller ikke som lovet fredag og der er ikke kommet besked om dette. Meget utilfredsstillende må man sige. Vil ikke p.t. anbefale butikken til andre.

ELENDIGT firma med ELENDIG "service"

Købte 3 PC-højtalere. De trak betalingen på min konto. De sende en ordrebekræftelse m leveringsdato - i DEN rækkefølge.
De lovede levering inden for 2-3 dage. Da der var gået en uge sendte de nyt info om at varen "desværre" ikke var på lager alligevel, men ville komme det i løbet af 14 dg.
Da der var gået 3 uger, skrev jeg til dem og rykkede for min leverance eller penge retur.
Dem har jeg ENDNU ikke modtaget - der nu er gået 4 uger fra min oprindelige bestilling.
Køb ALDRIG noget der - tænk på "servicen" hvis der er reklamationer....
easycomp.dk

Reply from easycomp.dk

Hejsa.

Vi er meget kede af at din oplevelse har været dårlig hos os.
Vi beklager selvfølgelig meget, men understreger at vi hele tiden arbejder på at blive bedre.

Til orientering kan jeg med sikkerhed sige at vi aldrig har hævet nogle penge fra din konto da dette ikke er lovligt før varen er afsendt.
Hvis du mener at du mangler at få nogle penge fra os så må du gerne gøre os opmærksom på dette i stedet for at forsøge at stemple os herinde på noget der ikke passer.

Jeg understreger endnu engang at penge aldrig bliver trukket fra kundernes konto før vi har et Track og trace nummer klar.

Easycomp.

God service.

Jeg var desværre nødt til at brug min fortrydelsesret, efter en fejl fra min side. Jeg fik hurtig support per mail og blev endda anbefalet billigst fragt mulighed.

Tvivlsomt firma

Jeg havde bestilt et SD kort fra hjemmesiden til billige penge, men blev godt nok skuffet da der gik en uge før jeg modtog produktet, selv om de havde det på lager.

Der var heller ikke følgeseddel eller noget som helst med i "pakken" jeg modtog. Det var bare et lille ubeskyttet brev med varen.

2 stjerner fordi jeg rent faktisk modtog min vare uden de store problemer.

Meget hurtige

Du en en serviceminded fagligt dygtig og hurtig en af slagsen

Lyn hurtig

Kan roligt anbefale Easycomp.dk, jeg fik de bestilte vare lynhurtig og samtidig var de meget billige

Hurtig ekspedition

Anbefaler Easycomp.dk ubetinget. De sendte varen hurtigt, og da jeg fandt ud af, at jeg ved en fejl havde bestilt forkert, var de lige så hurtige til at returnere pengene til mig. Dejligt!

Fin kvalitet af leverance, men lidt langsom forsendels

Der var intet at udsætte på den modtagne vare, der også var ordentlig emballeret.

Det tog noget længere end forventet før end varen blev afsendt. Jeg blev holdt opdateret med afsendelse, track&trace etc., men det ville være rart med lidt info, når leveringstiden skrider.
easycomp.dk

Reply from easycomp.dk

Kære kunde.

Vi takker mange gange for de fine stjerner og vi skal gøre vores bedste for at blive endnu bedre til at informere om når leveringsriden skrider :-)

Kundeservice
www.easycomp.dk

Lækker og brugervenlig side

-Lækker og brugervenlig side.
-Gode priser
-Hurtig levering

Billigt og hurtigt

Varen kostede det halve af hvad den koster i butikkerne. Og så kom GLS og afleverede den ved døren...

Udsættelse af varer igen og igen..

De blev ved med at love at sende varen til en bestem dato fra deres fjernlager, men datoen blev fremrykket igen og igen..

God kundeservice og hurtig levering

Godt produkt hurtigt leveret.

Alt ok.

Billig vare, hurtig levering.

hurtig levering af varen

billig SD kort, billiger end fra Kina

God - men lidt forsinket med mails

Hej alle ..

Jeg synes det er et godt firma, men de er lidt langsomme til at opdatere en, omkring pakken - jeg havde modtaget pakken, inden jeg fik en mail med trackingnummer. Men ellers en god firma..

Ingen problemer

Bestilte omkring kl. 15 og de skrev 1-2 dages leveringstid. Tastaturet var der dagen efter.

Nemt, billigt og rettidigt

Nem og overskueligt.. Fandt easycomp på pricerunner som billigste sted til indkøb af en specifik varer. 1-3 dages levering, billigste transport, hvilket kom til at passe perfekt . .

Kan varmt anbefale denne side til andre.. Det virker !!

easycomp.dk Details

Visit Easycomp.dk