Easyshoes reviews

Easyshoes reviews

8.6

Lang leveringstid og rodet returnering og ombytning.

Synes, at der er for langt leveringstid på varen. Jeg bestilte en søndag og fik først pakken torsdag.
På websiden skriver de "Fri fragt", men så skal man hente pakken i en butik. Fragt via. PostDanmark koster ekstra.
På websiden står "Gratis ombytning", men man skal selv betale returfragten!
Hvis der skal byttes og den nye vare ikke koster det samme, skal man først returnere og købe og betale det nye vare, hvorefter den tidligere vares pris bliver tilbagebetalt senere.
Easyshoes

Reply from Easyshoes

Hej Sameer
På varen du har købt står der at leveringstiden er 3-5 hverdage, og denne leveringstid er i dit tilfælde overholdt.
Med hensyn til fri fragt, så er fragten gratis. Du har valgt at få den leveret til din dør, derfor har du betalt 15 kroner for denne ekstra ydelse. Havde du valgt postdanmark uden omdeling havde du sluppet for merprisen.
Med hensyn til returnering af din vare, så modtog vi denne i går (d.12.2) og kan se at du har benyttet den forudbetalte returlabel, dette er således også gratis for dig, og sådan er det med alle de pakker vi sender ud. Det fulde beløb (inklusiv de 15kr for omdeling)er tilbageført d. 12.2 til dit betalingskort.
Skulle der være yderligere, er du velkommen til at ringe.

hurtigt, nemt og billigt.

det hele var i orden.

Alt gik efter bogen

God service, ingen problemer-fuld tilfredshed

Hurtig og god levering

Bestiller torsdag aften og modtager tirsdag, det kan vel ikke gøres bedre. Skoene var som forventet, jeg kan kun anbefale Easyshoes.

Tip top

Super hurtig levering, den bedste pris på nettet, de fedeste støvler!! Kun +++++ fra mig ;))

Super god og fantastisk service og betjening

Jeg kan kun anbefale at købe sko hos easyshoes. Super service og hurtig levering.

Tillid til

Jeg har bestilt via online og fik efter den aftalte tid. Det er tillid til, og jeg kan anbefale til andre.

Overskuelig hjemmeside. Hurtig leverance.

Masser af fede tillbud på Easyshoes 👍

God tilbud

god service pakken er kommen efter få dage

Rigtig behagelig betjening og hurtig levering

Rigtig godt sted at handle, kan komme i kontakt med firmaet,. Hvor du får en god, tryg og venlig behandling,

super betjening

god betjening også ved ombytning
Hilsen Svend Erik.

Positivt indtryk :-)

Dejlig købsoplevelse, hvor jeg blev ringet op efter anmodning og fik trukket de 100 kr. fra mit køb, som jeg modtog for at melde mig ind i kundeklubben :-)
Støvlerne til min store datter var desværre for små og min datter skulle afsted til Sverige om fredagen, så jeg var lidt bekymret for om det kunne nås at bytte dem, men det var dejligt nemt og hurtigt med GLS og medfølgende returlabel, som bare skulle klistres på pakken og vi nåede at få den rigtige størrelse hjem inden hun tog afsted :-)
Det er helt sikkert et sted jeg vil benytte fremover til køb af fodtøj.

Fine varer - levering til tiden

Levering til tiden, dog var æskerne noget trykket da de kun var pakket ind i brunt papir. Men alt i alt en god oplevelse trods alt.

Hurtig levering!

Gratis fragt og hurtig levering, helt perfekt.

Perfekt!

Hurtig svar på forespørgsel, fede rabatter pga medlemspoint og hurtig levering. Super købsoplevelse, jeg handler helt sikkert hos easyshoes igen snart!

Bestilt søndag aften og leveret tirsdag.

Super god service

Rigtig god service: Fik varen inden for 4 hverdage.

super godt

Hurtig og præcis ekspedition

God information og hurtig levering.

5 stjerner

Jeg bestilte sko om fredagen og modtog dem om mandagen, det må siges at være super hurtig ekspedition. Absolut ikke sidste gang jeg handler hos Shoeworld.

Easyshoes Support

Om virksomheden

Velkommen til Easyshoes.dk. Her har du muligheden for at finde lige de sko, du går og drømmer om. Vi har alle de kendte mærker til damer, herre, piger og drenge fx Rieker, Ecco og Vagabond. Vi også et meget stort udvalg af Angulus både til voksne og børn. Shoppen fyldes hele tiden op med aktuelle nyheder og masser af gode tilbud. Du kan søge på kryds og tværs, efter mærke, str, farve m.m. Mangler du noget i shoppen, så send os en mail, og vi prøver at skaffe det.

Visit Easyshoes

We live here: Vølundsgade 11