Ecig-Butikken.dk reviews

Ecig-Butikken.dk reviews

9.3

Super Service!

Jeg har handlet en del i butikken, og er meget glad for de produkter og væsker jeg har købt. Leverancen er også helt i top, og varerne ankommer dagen efter. Jeg har haft et enkelt problem med en mod som jeg købte, og her blev den fluks ombyttet til en ny. Virkelig rart at se, at servicen også er i top i tilfælde af problemer med produktet. Jeg kan derfor kun varmt anbefale at handle hos dem!

Perfekt kundeoplevelse

Bestilte mine varer søndag eftermiddag, og de blev gratis leveret til min hoveddør tirsdag morgen klokken 9:00. (NB! ang. gratis levering, så er jeg ikke klar over om dette gælder alle ordrer, eller det f.eks. kun gælder ordrer over 500 kr,-!?). Der var indlagt dansk brugsanvisning som de selv havde skrevet - på en let og overskuelig måde, og alle varer lever fuldt ud op til mine forventninger. I øvrigt er deres priser yderst konkurrencedygtige, så jeg handler med stor sandsynlighed hos ecig-butikken.dk igen!

Super damp. god service.

Jeg har handlet i Ecig-butikken.dk's fysiske butik og bestilt over nettet en del gange...
Deres væsker er HELT klart de bedste jeg har prøvet. Ikke noget parfumeret skrammel som man får "Næsten" alle andre steder. Et godt råd: Prøv "smølfespark" væsken.

Servicen og kvaliteten er helt i top.
Det eneste jeg savner i shoppen er mere variation i Mods afdelingen...
Med den kvalitet de køre i væsker savner jeg lidt en Provari på hylden.
eller et par forskellige Innokin mods.

Anbefales

Jeg har købt væsker og tilbehør hos ecig-butikken.
Alt levede op til mine forventninger både smagen i væskerne, kvaliteten i tilbehøret samt servicen.

kan kun anbefales.

Rigtig god service

Der er rigtig god servuce og hurtig levering og varerene er i top er helt sikker et besøg værd :)

Super service, hurtig levering og rigtig fine produkter til fornuftige priser. Jeg er yderst tilfreds og kan kun varmt anbefale Ecig- Butikken. Mvh Lilianbj

Udemærket produkt, men hold op med at spamme mig!

Bestilte et begyndersæt og det kom lynhurtigt og virker upåklageligt.
Efterfølgende bliver jeg ved med at modtage mail om, at jeg skal anmelde butikken.
Her er den så. Værsgo 2 stjerner!

Hej Dennis,

Vi er meget glade for at høre, du er tilfreds med produktet og den hurtige levering.
Det er naturligvis meget beklageligt, du måtte føle dig spammet. Vi vil henvise dig til, at framelde de opfølgende mails vi sender, for at sikre at vores kunder er tilfredse med deres køb. Dette kan nemt gøres via et link, nederst i mailen.

Sebastian

Ecig-butikken.dk

Helt perfekt og gode priser.

Har bestilt tre gange og fået levet hurtigt. En gang en fejlbehæftet vare som blev byttet omgående og uden diskussion. Man fornemmer at der er seriøse folk i den anden ende, og produkter/priser er meget fine.

Det er virkelig en seriøs butik.

Har nu handlet i butikken 5 gange. Og kommer 100% til at gøre det igen...
Sidste gang jeg handlede gik der et eller andet galt i min betaling og jeg fremstod som om jeg var fra Sverige. Hvilket naturligvis undrede Ecig-butikken noget. Derfor kontaktede de mig og vi fik verifceret at jeg rent faktisk var mig og mine varer blev sendt afsted som forventet.
Super behagelige medarbejdere, seriøst forretningskoncept og rigtig gode varer... jeg giver dem mine bedste anbefalinger og er kun ked af at man ikke kan give flere stjerner.

Fantastisk service

Jeg kan virkelig anbefale Ecig-butikken, fordi den drives af to "gutter" som virkelig har sat sig ind i dampning. De bruger ikke aromaer, som indeholder noget de ikke selv ville dampe. Hvilket jeg vægter meget højt
Samtidig er de to yderst behagelige/tiltalende personer.
De sælger gode varer( kvalitets varer) og så laver de super dejlig dampvæske.
Hurtig service.........hvilket også er et must for mange dampere, vi vil gerne ha' varerne nærmest en time efter bestilling :0))

kanon butik

jeg synes det er en rigtig god butik og der er rigtig god service og der er altid hjælp at hente og hvis man er nybegynder er der et rigtig godt sted

Hurtig levering.

Bestillte en ecig med noget ekstra væske til inden kl14. Fik diverse mail om: ordreren var godtkendt, betaling godkendt, og nu var det hele sendt. Og modtog pakken dagen efter. Så det var perfekt. Det eneste der er, at den ene lynlås på etuiet, er gået i stykker. Så godt der er to lynlåse. :-) ellers ingen dikkedarer.

Efter at haft lidt mail korrespondance med ecig-butikken. Har jeg nu fået tilsendt et nyt etui uden ekstra beregning eller sende gamle retur. Så det er, undskyld mit franske "fandme" bare iorden. Ka kun anbefales.

Reply from ecig-butikken.dk

Dejligt at høre pakken kom frem til dig rettidigt og, at du er blevet glad for produktet. Vi er meget kede af, at høre der er bøvl med den ene lynlås. Og som du påpeger så er der ingen dikkedarer her. Så du kontakter os naturligvis bare og får etuiet byttet, så vi kan vise dig vores gode kundeservice er 5 stjernet :)

De holder dampen oppe

Udvalget er godt, og væskerne ligger væsentligt over andre metervarer. Desuden købte jeg en Kanger T2, og den har ændret oplevelsen fra god til suveræn. Ingen slubren, og trækket er så godt, at selv en baby kan suge.
I modsætning til pink mule, som konsekvent leverer forkerte ordrer, kommer varerne her som de er bestilt og dagen efter.
de burde måske overveje at levere mindre ordrer som almindelige breve på eget ansvar. Portoen er en anelse pebret.

Kan helt klart anbefales

Super service, hurtig levering.... Kan kun anbefales.

Top Service

God butik, hurtig levering og TOP SERVICE.

Vanvittig hurtig ekspedition

Bestilte fredag eftermiddag. Varerne lå i postkassen dagen efter..
Ikke sidste gang jeg handler der.

Super service ...

Ecig-butikken.dk lever fuldt ud op til mine krav og forventninger til en seriøs damp-butik. Og så har man mulighed for fysisk at afhente sit "hardware", hvis man bor i nærheden.
Jeg kan på det varmeste anbefale ecig-butikken.dk - stort udvalg, rimelige priser og en super god service ... Fem stjerner fra mig ...

fortruffen service

Alt er blevet rettet og er fuldt tilfreds, denne shop er en jeg vil anbefale folk at handle ved :)

Hej Simon,

Vi er naturligvis kede af, at der manglede nogle dele i dit produkt. Vi håber dog, at du har forståelse for, at det naturligvis kan forekomme -selv for de bedste ;)

Vi må dog sige, at din forventning om dag til dag levering, for bestillinger efter kl. 14 ikke kan blive en realitet. Det er jo også angivet på vores side.
Vi gør derimod al hvad der står i vores magt, for at få en ny vare + kompensation ud til dig hurtigst muligt -med al respekt for påsken og postens ferie.

Det ærgre os nu en del, at du vælger at bedømme vores kundeservice, før den overhovedet er udført og håber da, at du i lyset af dette vil overveje om din bedømmelse af os, muligvis er lidt hård ;)

110% ok sted at handle.

God sted at købe ecig og tilbehør. Nem at bestille, hurtig levering og rigtig god support.
Købte for et par uger siden et startsæt, CE4v2 Startsæt 1100mAh, men desværre var det ene batteri defekt, kontaktede så ecig-butikken via chatten og blev så enige med dem om, at de uden beregning fremsendte et nyt batteri og at jeg så blot destruerede det defekte.
CE4v2 Startsæt 1100mAh er i grunden et rigtig godt produkt. Jeg bestilte det en søndag eftermiddag og om tirsdagen modtog jeg det med posten. Jeg havde 2 alm. cigaretter tilbage i en pakke og dem havde jeg røget, da det første batteri var opladet og siden har jeg ikke røget alm. cigaretter, kun dampet !
Kan kun anbefales.

Over alt forventning!!! :)

Jeg bestilte deres startpakke fra joyetech og fik den rimelig hurtig. Der gik så 2 dage hvor den virkede og så gik den i stykker, væsken forsvandt uden nogen grund. Jeg ringede så ind på 3. dagen og snakkede med anders.
Han sagde han ikke vidste hvad problemet kunne være, hvortil jeg svarede at jeg overvejede at at købe en anden model (den de fleste har). Anders svarede dertil at han ville sende mig den model jeg gerne ville have istedet for, kvit og frit !!! Det kalder jeg super service! Jeg kan ikke andet end at anbefalde Ecig-butikken.dk
Det er den bedste kundeservice jeg nogensinde har fået ! :D

ecig-butikken.dk Details

Visit Ecig-Butikken.dk

We live here: Gammelhavn 5B, kld. th.
7100 Vejle