Eco4kids reviews

Eco4kids reviews

7.1

Julen er i hvert fald reddet!

Eco4kids var det eneste firma i Danmark, hvor man kunne bestille noget udgået playmobil. Vi ville nemlig MEGET gerne have en meget bestemt artikel til jul, men tiden var knap.

Så vi bestilte her i stedet for et eller sted i udlandet, for vi ville være sikre på at kunne få det til tiden. De var dog ret svært at komme i kontakt med, da kontaktformularen på hjemmesiden ikke fungerede og der var ingen e-mail adresse eller telefonnummer. Så vi begyndte blive lidt bekymret om firmaet stadigvæk kørte og var nødt til at lede efter nummeret på krak. Det der kostede lige en stjerne.

Over telefonen blev vi dog forsikret om, at det nok ville blive sendt næste dag og det kom også til tiden, så vi er forresten rigtig glade.

Is Eco4kids your company?

Malerkompaniet Details

Maling til bedste pris