Edbskader reviews

Edbskader reviews

9.4

God og hurtig service

God og hurtig service. Venlig stemme og forståelighed.

Troværdige fagfolk

Troværdige fagfolk, der lytter og giver realistiske muligheder. Der er dog ingen tvivl om at forsikringsselskabet er deres arbejdsgiver. Men en fornuftig balance.

Hurtig behandling og god kundeservice

Anmeldte om formiddagen en smadret iphone til mit forsikringsselskab, som sendte sagen videre til edbskader. Kun et par timer efter at jeg havde anmeldt skaden, blev jeg ringet op af medarbejder fra edbskader, der orienterede mig om det videre forløb og emailede mig en grundig vejledning, om hvordan jeg skulle indsende min telefon til dem. Sendte telefonen ind, og blev ringet op af edbskader den efterfølgende formiddag, hvor de allerede kunne fortælle mig, at telefonen ikke kun repareres og oplyse mig om mine forskellige erstatningsmuligheder. Blev i telefonen oplyst om, at de ville orientere forsikringsselskabet, som så ville kontakte mig. Dette er endnu ikke sket, men jeg satser på, at også den del af processen vil foregå smertefrit. Så alt i alt imponerende hurtig behandlingstid og god information undervejs i forløbet.

hurtigt venligt effektivt!

Snakkede med dem 4-5 gange da jeg glemte at spørge om ting m.m. de var altid top venlige og proffesionelle. Jeg sente computeren kl 14 og fik et opkald kl 11.30 næste dag - færdig!

Så skal det vare med servicen!

upaaklagelig service

hurtig ekspedition, servicen var upaaklagelig og kommunikationen i orden

Sød og behagelig kundeservice.

I forbindelse med min Mac books rep. har jeg kun oplevet positive og kompetente medarbejdere. Det er dejligt at ringe og snakke med søde mennesker og jeg har bestemt følt min "baby" har været i gode hænder hele vejen igennem.

Super service fra start til slut.

Hurtig og god betjening,hurtig respons når man ringer op.. god og præcis information

Perfekt og hurtig behandling af sagen

Sendte min mobil til reparation.. Sagen bliver behandlet indenfor en uge.. Og jeg fik en ny tlf.. Søde og god personale som hjælper dig hele vejen igennem.. De er også hurtige at svare tlf'en..

venlig og hurtig ekspedition

Der var venlig og hurtig ekspedtion - og under hele sagsbehandlingen har jeg fået mails om, hvor langt min telefon var :-)

Super god kundeservice

Super god kundeservice og vejledning. Altid meget venlige ved henvendelser. Hurtige med svar.

God og hurtig behandling af skader.

De var hurtig til at finde ud af om min computer kunne reddes så jeg kunne komme videre.

Hurtig, venlig OG professionel.

Jeg har haft kontakt med EDBskader, fordi jeg havde en forsikrings sag med en computer og en telefon.

Og jeg er yderst tilfreds med den kontakt jeg har haft. Man laver en aftale - den bliver holdt. Og bliver oven i købet ringet op af en venlig person der ved hvad det drejer sig om :) dvs at man ikke bliver stillet om igen og igen og igen... Som man oplever andre steder.

Intet mindre end fantastisk service!

Jeg blev henvist til EDBskader.dk via min forsikring efter min telefon var blevet fugtskadet. Blandt alle medarbejdere (sekretærer/teknikere) mødte jeg udelukkende venlighed, stor hjælpsomhed og fantastisk service - langt udover hvad der må forventes! Jeg vil til enhver tid anvende dem igen. Og vil med stor glæde anbefale dem til andre :)

God og hurtig behandling af en forsikringsskade på en bærbar pc..

Visit Edbskader