Eetgroup reviews

Eetgroup reviews

4.3

Kunder er KUN til besvær - der er kun negativ kundeservice = INGEN hjælp, tværtimod!

EETGroup.com er grossist for LOEWE i Danmark.
Loewe er et tysk kvalitetsprodukt, tv, radio m.v.
I 2007 købte vi vort første tv, som vi er MEGET glade for. Da Loewe fornylig annoncerede et nyt, mere avanceret tv købte vi et Loewe Indivual Slim 40" tv hos en meget kompetent og seriøs forhandler. Forhandleren er vi ovenud godt tilfredse med.
Da jeg ville vide om der findes en manual på dansk til apparatet tillod jeg mig at gå ind på EETGROUPs , som er ret ny grossist af Loewe, hjemmeside (hvor jeg har registreret begge vore apparater - som man skal for at kunne modtage nyheder og stille evt. spørgsmål) - hvor jeg så venligt spurgte om der findes eller kommer en manual på dansk.
Nu er der gået 4 dage UDEN at jeg er blevet klogere. Igår tillod jeg mig at rykke for svar; dette skulle jeg aldrig have gjort:
Jeg har fået et særdeles ubehøvlet svar fra en person, Steen Larsen, hvoraf det fremgår at man har MEGET travlt og at man ikke læser hvad kunderne spørger om - KUNDER ER KUN TIL BESVÆR.
Dette har ikke givet mig lyst til at forstyrre EETGROUP mere, de skal have lov til at passe det som de nu kan overkomme.
Denne oplevelse har jeg idag forelagt forhandleren hos hvem jeg i fremtiden vil søge den hjælp jeg har brug for.

Generelt dårligt

Høje fragtpriser og gebyrer, leveringstider der aldrig holder og en helt utrolig flabet kundeservice.

Fin kundeservice

Har lige talt med en sælger hos EET Danmark vedr. en bracket til en 2½" SSD.

Meget hurtigt fandt han den vare jeg skal bruge - gav mig varenummer og webside, hvor jeg kunne købe den. Let og hurtigt ;-)

EET webshop fungerer udemærket

EET webshop fungerer udemærket. Nemt at bestille. Varene til tiden. Fin kundeservice på telefon. Nemt at få byttet defekte vare.

Kjøpte produkt på messe som ikke virket - nu får jeg den ikke udskiftet

Jeg købte en såkalt "Golf Launchpad" til Playstation 3 på en golfmesse i Bella center i 2009. Den fungerede kun på PC, da EET havde solgt mig en anden model end det de sagde. Efter meget frem og tilbage blev jeg lovet en ny, men den har jeg stadig ikke set noget til - snart et år efter jeg havde dialog med sælger. Det hele virker meget suspekt, jeg fik ingen kvitering... (mon det er betalt mva på dette?) og nu får jeg heller ikke byttet til den vare jeg ville købe. Hold jer væk fra dette firma.

Altid kompetent kundeservice og gode produkter,

Men levering halter desværre ret ofte. Handler jævnligt hos EET. Har ofte problemer med lange leveringstider.
På plus siden er der altid rigtig god og kompetent kundeservice.

Is Eetgroup your company?

Eetgroup Details

Visit Eetgroup