eGalaxy.dk reviews

eGalaxy.dk reviews

8.4

Fremragende oplevelse!

Jeg havde mine bange anelser da jeg bestilte mit kamera hos Egalaxy.dk, dels fordi de er placeret på Cypern, dels fordi deres pris var urimeligt lav i forhold til resten af markedet. Men mine fordomme blev gjort til skamme; det var en upåklagelig oplevelse at handle hos Egalaxy. Bestilt søndag - leveret tirsdag formiddag. Lige efter bogen. Jeg kan kun anbefale Egalaxy til andre.

Billigt, nemt og hurtigt

Jeg bestilte et kamera på en søndag formiddag og har nu modtaget det allerede tirsdag formiddag - det kunne ikke være meget nemmere, og Egalaxy så også ud til at være de billigste. Leveringen var fleksibel og nem.

Exelent customer service

Very good customer service. Bought a GoPro Hero3/Silver Edition on the Danish Website. The GP had both hardware and software problems. Egalaxy showed great service to resolve the issue.

Alt perfekt!!

indtil nu kun gode erfaringer :)

Thank you egalaxy!!

i just got an awesome gps from this company!!! i have to say that they had one of the best customer services i have ever experienced!! keep up the good work and i am definitely going to use this site again!!!
Thank you !!

perfect

well its a five from me.. extremely fast delivery in less than 24 hours! keep it up galaxy! :D

Fast delivery!

Fast delivery and no problems both times I ordered products from Egalaxy.
I hope you go on like that!

Jerrik

God service og god pris!!

Store kundeservice!!!

Bestil ankom i 24 timer med DHL Express i perfekt stand!

5 stars!!!

I bought a pair of Midland walkies. I just recieved the G5 Midland, and I am extremely satisfied with delivery and service I got from egalaxy. I have already recommended it to my friends!

EGALAXY

Super hurtig levering til en lækker pris.

Surprisingly good service

Very fast delivery! it came the next day and i didnt even pay anything extra for shipping.. way to go galaxy!

Perfect!

Thank you for quick delivery! (DHL express)

Very delayed delivery

I had paid for express delevery with DHL, which was crucial as I was to travel abroad. Regardless of that the delivery did not arrive until 5 days after the scheduled time and the invoice was not correct.

Lang leveringstid men fin handel

Produkt, kvalitet og pris stemte. Men den obligatoriske DHL levering fra Cypern var ikke imponerende hurtig.

Pengene er trukket, men varen udebliver!!!

Jeg bestilte en oplader til en gps d. 6/7-2012, og i dag d. 25/7-2012 er varen stadigvæk ikke dukket op, på trods af en lovet leveringstid på 2-3 dage. Jeg har både henvendt mig via e-mail og telefon flere gange, men har ikke fået svar på nogle af forsøgene.

Jeg har så småt droppet håbet om at min oplader kommer, og kan på ingen måde anbefale denne hjemmeside til nogen anden! - der altså har i sinde at få hvad man betaler for! I bund og grund er der jo tale om TYVERI!! så lad vær!

ENORM DÅRLIG KUNDESERVICE!!!

Jeg bestiller d. 3/7-12 Full body skærmbeskyttelse til min Iphone og Ipad hos EGALAXY. Det var det billigeste sted, og så havde de gjort rigtig meget ud af at skrive på deres hjemmeside om, hvor god kundesservice, og kort leveringstid de havde. Desværre læste jeg ikke anmeldelser her inden jeg bestilte.
Nå men til sagen..... Allerede d.4/7-12 modtager jeg en mail om, at nu er min ordre afsendt..... Jubiiiii.... Nå men glæden var kort. Idag skriver vi d. 18/7-12, og jeg har endnu ikke modtaget mine varer.
Jeg har sendt adskillige mails til dem, som de ikke svarer på. Først igår da jeg sendte en mail, hvor jeg skrev, at jeg ville klage over dem, fik jeg en rørende mail, hvor de undskyldte mange gange, og de bad mig køre på posthuset og efterlyse pakken. På posthuset får jeg selvfølgelig beskeden om, at man ikke kan spore pakken uden et Track and tracenr, hvilket jeg ikke har fået. De kunne bare oplyse mig om, at de ikke havde noget liggende til mig på posthuset.
Jeg sender en mail til EGALAXY, hvor jeg beder om et pakkenr. Desværre er de stoppet med at svare på mine mails, og kan igen ikke få kontakt til dem, trods flere forsøg.
Pengene er trukket fra min konto d. 4/7-12, hvor ordren efter sigende skulle være afsendt.
Nu har jeg oprettet en Tvist via PayPal, som de heller ikke reagere på....
Sådan ser min sag ud nu.... Der er trukket 484 kr på min konto, som jeg ikke har fået noget for, men EGALAXY har ikke hørt det sidste ord fra mig endnu.
Jeg skriver dette indslag, fordi jeg ikke ønsker for nogen at de skal udsættes for alt det bøvl, og TYVERI, hvilket jeg kalder det, når kommunikationen stopper så snart man beder om bevis for at ordren er sendt

EGALAXY LIMITED Details

EGALAXY LTD eGalaxy.dk | Electronics & Premium Accessories, VAT:CY10268920S