Ekopower reviews

Ekopower reviews

7.7

Kanon pillefyr

Jeg købte en Ekopower 1500 i december 2012, og har stort set ikke haft problemer med fyret, god rådgivning, fin service, larmer ikke, sviner ikke, og det har reduceret vores varmeforbrug med 50% fra skift fra olie til Piller

Det kører bare.

Jeg har købt et Ekoheat 1500 pillefyr for 8-9 måneder siden, og det står bare og tøffer lige så stille derudaf.
Ingen problemer, og god rådgivning fra Ekopower før købet. De har været her og skifte en sikkerhedsføler uden beregning.
Vores varmeudgift er faldet med mere end 40% i forhold til gasfyret. Det sviner ikke, larmer ikke, og har i det hele taget været en fornøjelse.
Kan varmt anbefales.

Is Ekopower your company?

Ekopower Details

Visit Ekopower