Shop2download reviews

Shop2download reviews

5.4

Det tager virkelig en evighed. Og jeg opgav at få det jeg betalte for.

Kl 1900 søndag 30/3-2014 satte jeg i gang at jeg skulle købe et nummer. Lungs med Townes van Zandt. Fordi der endelig var en dansk side at købe den på. Efter at jeg HAR betalt kommer der så en meddelelse: " Klargører dine produkter, vent venligst..." . Og så er der en snurrebasse, der bare snurrer.
Mens jeg venter kigger jeg så på Trustpilot. Og ser Carstens anmeldelse/ okt 2012. Den fatter jeg helt NU. For nu har det snurret i over 45 min. Men før man har prøvet at købe så forstår jeg i hvert fald ikke det med "evigheden".
De skulle måske have 1½ stjerne, for jeg tror da ikke de er "i ond tro" som der står at der ikke er tegn på ved to stjerner.
Jeg giver op nu. Og har så altså ikke fået min sang. Det er godt nok under 10,00kr. Men mange bække små. Gad vide hvor længe den ville blive ved med at klargøre, hvis jeg ikke havde afsluttet det. For jeg synes da det er en helt urimelig ventetid. På een sang.
Jeg skal da aldrig prøve den forretning igen.

Nemt og hurtigt

Skulle købe en sang og det gik nemt og smertefrit ingen problemer der, og deres Handelsbetingelser er nem og ikke svær at forstå. Kan anbefale siden hvis man er ude efter en sang men ikke gider og købe hele albummet. :)

-Lukas

svindelfirma

nu har jeg 2 gange downloadet musik hvor siden siger min tid er udløbet og hvor jeg så ikke kan finde musikken og prøvet igen hvilket så har resulteret i 2 regninger. jeg har så prøvet at kontakte dem hvilket ikke kan lade sig gøre. jeg vil anbefale alle til at lade være at handle der.

Fungerer men hav tålmodighed

Det tager en evighed for siden at klargøre de downloads man har købt - og jeg MENER en evighed og det er simpelthen ikke godt nok.

Selve download bagefter er en endnu større tålmodighedsopgave. Når så man kommer til redownload så rammer man loftet. Hvert enkelt nummer på blandede albums skal hentes enkeltvis og ikke pr. cd.

GLEM DEM

Fejlfri bestilling

Gode priser og nem download af det bestilte.

Is Shop2download your company?

BOX Details

BOX