EL Salg reviews

EL Salg reviews

6.9

En halvskuffende oplevelse

Jeg bestilte en håndstøvsuger til levering i døgnpost/pakkeboks. Men leveringen blev problematisk. Det viste sig, at det ID (mit telefonnummer) jeg havde angivet i leveringsadressen ikke var skrevet på pakke-labelen, så posten kunne ikke identificere mig, og pakken nåede ikke frem i første omgang. Det tog mig et par mails til kundeservice at få sporet pakken til et posthus, men det betød en leveringstid på en uge frem for de lovede 1-2 hverdage. At jeg samtidig heller ikke fik oplyst et track & trace-nummer med det samme pakken blev sendt, så jeg selv kunne spore pakken, trækker også ned. OK, fejl sker.

Det mest skuffende var dog, at man havde sendt støvsugeren i dens originale indpakning og bare klasket en adresse-label på. En ret skrøbelig papkasse uden ekstra tape eller forstærkning. Det betød at kassen undervejs havde fået mange slag og mærker og var delvist åbnet i den ene side. Heldigvis havde apparatet ikke taget skade og fungerer fint, men for mig vidner det om en ret skødesløs og ligegyldig omgang med en vare.

Det positive: Jeg fik hurtigt svar fra Elsalgs kundeservice som undersøgte og sporede pakken. Ros til dem.

Men jeg vil overveje nøje om Elsalg skal levere mit næste elektriske apparat.

Flink tlf. kundeservice. langsom levering

Jeg bestilte en vaskemaskine til afhentning i en af deres butikker, da det ikke fremgik af hjemmesiden, om man selv kunne have indflydelse på leveringstidspunktet.
leveringstiden skulle være 1 -3 hverdage men blev 9, og kun fordi jeg selv ringede og rykkede to gange.
Den første smutter var iflg. den meget flinke kundeservicemedarbejder, deres leverandør der havde overset ordren, og det tror jeg på.
Næste smutter var butikken der ikke ringede og fortalte at maskinen var kommet og klar til afhentning.

Helt efter bogen

Bestilte en vaskemaskine som kom som lovet.

hurtig nemt og til den rigtige pris alt er bare i orden

hurtig nemt og til den rigtige pris alt er bare i orden

Fremragende service

Udelukkende positiv oplevelse. Havde min vare dagen efter bestilling.

Grindsted har en fantastisk sælger!

Vinni i Grindsted er utroligt serviceminded!
Hun lyttede til, hvad vi gerne ville have og prøvede ikke på at prakke os de dyre lamper på.
I en halv time hjalp hun os med at finde de rigtige lamper og børnene fik samtidigt lov til at komme med bagved og løbe rundt.
Handler der med garanti igen!

www.elsalg.com

Har købt røgalarmer hos firmaet.
Leveret hurtigt og i orden.
Aage Petersen

elsalg.dk Details