Elekcig.dk reviews

Elekcig.dk reviews

8.1

Anbefaling

jeg kan godt anbefale at købe varer hos elekcig

Very good and fast service

We live in Sweden and it only took a few days for the order to arrive. The extra goodie in the bag is always a treat :)

Kan anbefales

Nem hjemmeside, okay hurtig forsendelse.

Glimrende alternativ til "rigtige" cigaretter

Hvis du synes, at smøger er for dyre og for usunde, så overvej elcigaretter hos Elekcig.dk. Du kan få med alskens forskellig smag og nikotinstyrke. Selv foretrækker jeg med mentholsmag, mens datteren foretrækker frugtsmag. Du bestiller nemt på den overskuelige hjemmeside og har din ordre få dage efter.

super god service

Oplevede som første gangs køber at fejlen jeg begik blev rettet til min fulde tilfredshed

Jeg fik varerne 3 dage efter jeg bestilte dem, og kvaliteten var i top. Klart et sted jeg vil handle igen.

Ualmindelig tilfreds

Tja, jeg bestilte tirsdag nat, og havde alle mine varer torsdag eftermiddag, så det kunne absolut ikke være bedre.

E-væskerne er perfekte i smagen og styrkerne, og det er længe siden, at jeg har været så tilfreds med en E-væske. Så alt i alt kan jeg varmt anbefale at handle hos elek-cig.dk, det var sgu service, man kunne forstå.

Dennis

god hjemmeside

Jeg synes det gik stærkt med at få min bestilling. en god hjemmeside og nem at overskue. :)

Kanon

Hurtig postlevering, kanon service.

God vare, og rimelig hurtig levering ....

Jeg købte Eleaf Magoo clearomizer hos Elekcig. Det er efter min mening en af de bedste RBA clearomizers, og Elekcig har også reservedelene til den, det er rigtig flot.
Der var ingen fejl på varen .....
Jeg bestilte Torsdag eftermiddag, besked om afsendelse Fredag, og modtog varen Mandag med posten. Det er rimelig fin levering i min optik....
Så, en god vare, og en rimelig god levering, det må være lig 5 små bamser...
- Og absolut ingen klager fra mig.... God butik ! ....
(nogle få andre steder modtager jeg varen dagen efter)

Jens ...

Har købt varer flere gange og alt har været med. Har dog haft problemer med at væskebeholder i helt nye, ikke har virket, til stor irritation, men et opkald til dem løste problemet. Jeg synes at i godt kunne skrive i nyheds brevene, når i opdager sådanne problemer, jeg var ved at finde et nyt sted at handle.

super shop

Har handlet hos Elekcig flere gange og har hvergang været yderst tilfreds både med pris, kvalitet og hurtig forsendelse.
Når jeg ind imellem handler hos andre, er det fordi der er gode tilbud.
En evt ugentlig eller månedlig konkurrence for nyhedsbreve modtagere, kunne måske lokke endnu flere til. Bare det ikke blir på facebook, hvor vil stadig er nogen som ikke vil være

PERFEKT

Perfekt sted handle, godt med chat vejledning på site, god opfølgening, gode produkter og hurtig levering. Kan KUN anbefale dette site, har prøver flere andre som sælger disse produkter og Elekcig.dk er nu min absolutte favorit !!

Godt sted at handle

Hej
Hvis du vil være sikker på at få dine vare hurtigt og til en god pris, så er Elekcig.dk det helt rigtige sted - så har de for øvrigt også en super god hjælpetjeneste.
M.V.H.
Calle

Problemfri bestilling og hurtig levering. Ikke i den billige ende.

Super og hurtig behandling af ordren

Jeg har handlet med Elekcig et par gange og vil gerne anbefale sitet til andre.
Varen er tip top i orden og ligger i postkassen efter et par dage.

Mangler noget af orderen

ikke ok, manglede en at varen ud af en ordre, ringet da jag modtog pakken og de lovet jeg fik den manglende vare tilsendt, men har ikke hørt eller modtaget noget siden. nu er der gået en uge, så vil nok bestille et andet sted fremover.

rygestoppet for mig

trods stor skepsis og utallige rygestop forsøg, virker el cigaretten for mig.
er nu røgfri på 6 dagen, uden savn af en rigtig " smøg"

Plettfritt

Tredje gang jeg har bestillt fra elekcig.dk og er fortsatt fornøyd.

Alle tre gangene har jeg mottatt varen på den tredje dagen, noe som er veldig imponerende.

Vil gjerne anbefale elekcig til hvem som helst, eneste nedsiden er frakten på 59 kr til Norge.

elekcig.dk Support

Om virksomheden

Elekcig.dk er en webshop, der sælger E-cigaretter, E-væske og tilbehør. Vi har et stort udvalg til de bedste priser. Hos Elekcig.dk samler vi på glade kunder. Derfor tilbyder vi både online- samt telefonisk support alle hverdage.

Visit Elekcig.dk

Write to: kontakt@elekcig.dk