Elektrolux reviews

Elektrolux reviews

4.8

Ergorapido (håndstøvsuger) med dårlige batterier

Har haft en Elektrolux Ergorapido håndstøvsuger i lidt over 3 år, som nu er ubrugeligt idet batterierne nu er helt døde.
Den her fra starten blot været en dårlig erstatning for en rigtigt støvsuger.
Den sugede elendigt og til tider følte man at man blot skubbede skidtet frem og tilbage , eller at det endte de steder hvor den ikke have sugekraft nok til at suge skidtet/krummerne til sig...

Sikkert et fint produkt for en pensionist, som har masser af tid til at skubbe skidt ;-)

Har nu bestilt nogle bedre og kraftigere batterier som de burde være født med fra producenten siden af.

LIGEGYLDIG SERVICE

Jeg har en 5 år gammel AEG vaskemaskine, som egentligt har været ok, men pludselig begyndte den at larme højlydt når den centrifugerede. Jeg tømte maskinen og drejede trumlen rundt, hvor den også havde en mislyd. Derfor søgte jeg på nettet, jeg fandt omhandlede slidte lejer. Derfor ringede jeg til AEG/Elektrolux service, og forklarede problemet med de slidte lejer. Det ville sende en reperatør, som kom og drejede trumlen lidt rundt, og sagte at det mislyden skyldes slidte lejer og at en reperation ville koste 4000 kroner. Jeg ville ønske at han måske havde ringet til mig istedet, således at det 5-min. lange teknikker besøg kunne have været undgået. Det kostede trods alt 800 kroner. Æv-Æv, aldrig mere AEG, Elektrolux eller Zanussi :-(

god service

Har haft lidt problemer med knapperne på mit gaskomfur. Meget venlige og hjælpsomme medarbejdere i kundeservice, har sendt mig reservedele, så nu virker alt fint igen på mit dejlige komfur.

Danmarks dårligste og dyreste service hos ELEKTROLUX

Købte i juni 2011 en AEG vaskemaskine gennem Whiteaway. I januar 2012 ryger bælgen af under en vask.Jeg regner bestemt med at det hører under reklamationsretten., På Whiteaways hjemmeside fremgår det at man blot selv kontakter fabrikanten. AEG ELEKTROLUX, Det gjorde jeg. Montøren kunne komme efter 4 dage. Selvfølgelig lang tid at vente når man har et spædbarn, men ok. Montøren er hos mig i 20 min. Fortæller at de har haft sat kamera op for at se om tromlen kan fange tøjet, hvilket indikerer at flere har oplevet samme fejl. Vaskemaskinen er lavet alt er godt. Indtil
Jeg en uge senere modtager en regning på kr. 1102...
Bælgen koster kr,. 150, så der er meget der går til begyr og arbejdsløn (20 min). Jeg kontakter Elektrolux som påstår det er min egen fejl fordi jeg har brugt vaskemaskinen forkert siden bælgen kan ryge af... Hm. jeg har brugt vaskemaskinen til at vaske tøj i, det burde den kunne klare.

Jeg siger jeg vil kontakte forbrugernævntet. Svaret er til dette, at hvis jeg ikke betaler ryger jeg til INKASSO....har nu fået en rykker med gebyr på 100 kr...

Køb ALDRIG et AEG eller ELEKTROLUX produkt, alene af den grund, at hvis det skulle gå i stykker betaler du selv; også indenfor de første 2 år

køle/fryseskab

Har haft et køle/fryseskab, og det larmede rigtige meget når det køler efter næsten 1 år, og havde en teknikker ude, han sagde det larmer ikke mere end det må, og man fik en regning på hans tid, derfor aldrig elektrolux mere. køb bosch det virker og larmer meget mindre.

Lang ventetid ved opkald til kundeservice

Hej oplevede at min bord opvaske maskine desværre gik i stykker efter kun 2måneder.
Jeg skulle så kontakte kundeservice hvilket tog sin tid ca 20min i vente tid hvilket jeg syntes er en smule i overkanten, de har dog den service at man kan bestille montør/reparation via deres website. Hvilket jeg efterfølgende prøvede, dog uden held da den opvasker jeg havde bestil ikke kunne registres i deres system, hvilket der gjorde jeg igen måtte ringe op med fornyet ventetid.

Ugen efter kommer montøren og konkludere cirkulations pumpen er død, og den reservedel har han desværre ikke. tid montøren var der ca 1½time.

Ugen efter kommer han igen og laver den denne gang tog det ca 1time før han var færdig.

Helt fint arbejde fra montørens side, dog kunne hele forløbet godt havde gået en smule mere glat, hvis deres hjemme side fungerede.

Is Elektrolux your company?

Visit Elektrolux