Elektronikcenteret reviews

Elektronikcenteret reviews

5.2

ineffektiv HP support

Ja overskrevet siger det hele....Men læs gerne nedestående :-)

EC sender opdateringer på sms, hvilket er et sort plus derfor kan jeg også lige gengive historik:

jeg indlevere den 8.aug.2011 min næsten nye HP bærbare i en FONA butik. jeg melder 2 fejl på den, defekt touckpad.knap og knas i lyden.

Den 10.aug registreres modtagelsen hos elektronikcenteret

....
.....
-Den 23.aug rykker jeg for status hvorfor der stadig ikke er sket noget. Jeg skriver at rimlig rep.tid er 14dage.

-Den 24aug. svarer EC tilbage(hurtigt) at der i øjeblikket er 16-20dages rep.tid og forbrugerstyrelsen godser 30dages rep.tid!

-Den 27aug. sker der så endelig noget, de har nu tagen den frem fra hylden!

-29aug. for jeg så af vide der er bestilt reservedele

31.aug for jeg så af vide man forventer at modtage reservedele snarest

5.sep nu for jeg endnu en sms om der er bestilt reservedele!

Nu er der snart gået en måned, og så bestiller man reservedele?? havde man ikke tjekket den 2.fejl i første undersøgelse og bestilt samtidigt....???? nej sikkert ikke

Jeg ringede allerede omkring den 25aug til HP support, og spurgte hvordan rep foregår hos dem.. og de sagde at i forbindelse med support afhentes bærbaren og sendes til Polen hvorefter man vil modtage den tilbage inden ca. 1uge... men så er det lige den at fordi man har købt den i FONA så er det elektronikcentret man skal kontakte!

Useriøst

Jeg afleverer min bærbare computer i Fona og de sender den til elektronikcenteret med lovning om der vil gå op til 3 uger før den er færdig. Får allerede efter en uge sms om at der nu er bestilt reservedele til pc´en. Tror jo så den er færdig inden længe men ak nej. Efter de 3 uger kontakter jeg Elektronikcenteret som fortæller mig at de stadig afventer reservedele. Det skal lige siges at pc´en bliver afleveret med reklamation over at strømstikket er løst inde i computeren. EC fortæller mig så at de skal udskifte min harddisk. Altså der var ingen problemer med den. Fred være med det efter 4 uger kan jeg afhente den hos dem i Ballerup. Jeg kommer hjem, pakker ud og tænder den. Strømstikket inde i pcén er rigtig nok erstattet med et nyt og ikke-skævt et. Men selve ledningen har man da ikke tjekket. Den er knækket inde i og pc´en virker da stadig ikke. Afsted til Fona igen med stikket og de kontakter så forsikrinigsselskabet og spørger om de må sælge mit et universal-stik da de ikke har et originalt stik. Det må de ikke og sælgeren forsøger derfor at kontakte EC for at bestille stikket men må forgæves sende mail istedet. Får afvide det kommer efter en lille uge men efter 14 dage stadig ingenting. Tager derfor i Fona og får afvide af sælgeren at der vl gå 21 dage. Dagen efter ringer sælgeren og fortæller at stikket er kommet.

Næsten 2 måneder uden computer pga EC. Ikk spor god stil.

Plattenslagere

Jeg har i flere omgange haft med elektronikcenteret at gøre (der er nogle butikker der bruger den til at reparere reklamationer).... Dette firma skal du virkeligt passe på, hvis de kan komme afsted med det forsøger de at få dig til at betale ekstra for reperationer som ellers er omfattet af butikkens garanti, Da jeg havde et TV til reperation hos dem måtte jeg sende det retur 3 gange før det blev lavet ordentligt, og sidste gang forsøgte de at bilde mig ind at "optikken er røget", og at det ville koste mig 28.000 kr at få det lavet (det var er tv til omkring 10.000 kr fra nyt), efter at have truet med at gå til diverse forbrugerinstanser, lavede de Tvet på garantien, og da jeg tjekkede fakturaen kunne jeg se at der i arbejdsløn og materialer kun var for knapt 4.000 kr...... Plattenslagere, undgå firmaet for enhver pris.

Is Elektronikcenteret your company?

Visit Elektronikcenteret