Elektroudsalg reviews

Elektroudsalg reviews

8.3

Fantastisk hurtig levering

Utrolig billig med tilbehør til Braun barber maskine , næsten halvpris i forhold til forretning som ville have ca 380 for et kompisæt, hos elektroudsalg sparede jeg 185 kr på prisen, så kommer der 25 kr i forsendelse men stadig en god forretning.

Bestilte varen tidlig eftermiddag og havde mit køb dagen efter, simpelhen fantastisk og fint pakket ind så uheld under transport bliver undgået.

stor ros herfra

Holder hvad de lover

Var igen billigst på Braun barbermaskinetilbehør, og varen kom igen som lovet. Forsendelsesomkostningerne var lig med Post Danmarks porto, 25 kr. Så igen en god oplevelse.

Var lidt betænkelig ved deres hjemmeside, da sproget er en blanding af tysk, engelsk og dansk. Det virker lidt amatøragtig. Men varen kom som lovet efter et par dage.

De svarer fint tilbage på henvendelser osv.

Så kan sagtens anbefale denne hjemmeside. De er desuden billigst med det barbergrej jeg skulle have :-)

Hurtig levering, kanon billigt køb

Jeg har længe overvejet om jeg skulle give 4 eller 5 stjerner, ville enlig kun have givet 4, men indpakningen ved levering gjorde at jeg giver 5.
Min oplevelse af siden er ikke den bedste, siden er engelsk og kun halvt oversat til dansk, jeg overvejede længe om jeg ville handle her.
Efter lange overvejelser, besluttede jeg at de 225kr. jeg skulle betale for nogle reservedele, ville jeg ikke savne så meget, så jeg tog chancen.
som sagt strider denne handel mod alt hvad jeg fortæller andre de skal se efter når de handler på nettet, butikken er ikke E mærket, ikke oversat helt mm. havde det været en dyr varer ville jeg nok have handlet et andet sted, dvs. indtil idag, hvor jeg har modtaget min varer.
Jeg blev lidt mere rolig da jeg kom til betalingen og kunne se det var nets betalings side.
Disse reservedele til min barbermaskine, kunne sektens have været i en komvolut, men kom i en fin pap kasse med skum omkring delene, så posten kunne have kørt over pakken med en truck eller andet uden der ville have været skade på mine dele, det havde jeg så ikke lige regnet med :-)
Jeg bestilte mine varer tirsdag aften, og ved bestillingen stod der at de ville være fremme inden for 4-5 dage, igår onsdag fik jeg en mail om at min vare var sendt, idag torsdag har jeg så modtaget min varer, hvilket er langt hurtigere end forventet.

Jeg har sparet ca. 55% på mit køb her, og vil til hver en tid handle med dem igen, uden at have undt i maven.

Jeg vil anbefale 100%, alle andre at handle ved elektroudsalg.dk, det er billigt og varene er pakket rigtig godt ind så posten ikke har en chance for at ødelægge dem...

En virkelig god oplevelse, selv om jeg ikke var tryk ved det i starten.

troværdig, billigst, hurtig levering

Meget enkel og let hjemmeside der holder hvad de lover, der ikke så mange dikkedarer. Jeg bestilte et Beurer PM25 pulsur som blev leveret på to dage.
Grunden til, at de får 4 og ikke 5 stjerner er, at man ikk har mulighed for at afhente ens vare og dermed spare fragten som måske er lige i overkanten prismæssigt.
Anbefalelsesværdigt

Synlig, billigst og hurtig

Kunne findes gennem kelkoo, laveste pris.
Bestilt om morgenen, ankom dagen efter.

Is Elektroudsalg your company?

elektroudsalg.dk Details

Visit Elektroudsalg