Emmalys.dk reviewed by

Veksø, DK

Det kunne være så godt - og så er det faktisk skidt.

I rigtig god tid før jul - den 21.11.2012 - bestilte jeg en OBH 3-i-1 toaster sammen med Royal Copenhagen påskeæg. Jeg fik bekræftelse på min ordre var modtaget via mail, og så skete der absolut ikke mere! Den 19.12 rykkede jeg for ordren. Da var næsten gået en måned uden et ord fra firmaet! Og jeg synes, at jeg har været endda meget tålmodig!! Den 21.12. fik jeg omsider leveret Royal Copenhagen påskeæggene efter en hel måneds ventetid. - OBH toasteren, skrev [name removed], var i restordre til levering i januar. Hun skrev, at de ville eftersende den, så snart den var på lager. Derfor lavede jeg et print af billedet af OBH toasteren og lagde i en gaveæske, som jeg gav min søster i julegave, idet jeg jo var blevet lovet, at den blev eftersendt. Den 3.1. 2013 får jeg så en ny mail om, at den omtalte OBH toaster er udgået og erstattet af en duo sandwich maker. Da jeg er på ferie, når jeg ikke at svare før den 11.1, hvor jeg så får at vide, at nu er den sandwich maker så udsolgt! Det er mig uforståligt, at man kan drive forretning på denne måde! Et er, at man ikke kan levere varerne - noget andet er, at man ikke gør sig den ulejlighed at kontakte kunderne. Der er egentlig ikke noget andet at sige end, at det kun kan gå fremad for firmaet.
Suzanne found this review useful