Emmasverden reviews

Emmasverden reviews

7.5

GOD SERVICE FINT UDVALG

Fik en god service hos Emmasverden og vil gerne anbefale det til andre - synes også deres udvalg af legetøj er fint - jeg faldt over nogle gode ting som skulle bruges til gave. Levering gik også fint. Så jeg er meget godt tilfreds.

Perfekt lige som det skulle være

Alt gik lige som jeg havde forventet - nemt at bestille og fik min vare dagen efter - Meget tilfreds - handler helt sikkert her igen.

God kundeservice hurtig levering

Havde udset mig en Rubensbarn dukke - der ikke var på lager - kundeservice hjalp mig med at kunne bestille den - og allerede et par dage efter kunne jeg modtage den med posten - Meget taknemmelig!

PAS PÅ! Hæver pengene med det samme og ikke ved afsendelse!

De hæver pengene med det samme og ikke ved afsendelse!
Det er under ingen omstændigheder acceptabelt!
De benytter et andet site end Trustpilot til de anmeldelser de viser på siden. Det site kræver at anmeldelser bliver godkendt af forretningen. Det er dybt utroværdigt.

Lækkert legetøj til børn

Emmasverden.dk er et besøg værd. Rigtigt lækkert legetøj til børn og de har jævnligt også nogle rigtigt gode tilbud.

Is Emmasverden your company?

Emmasverden Details

Visit Emmasverden