Endate.dk reviews

Endate.dk reviews

6.5

Fantastisk site!

Brand godt lavet. Utroligt gennemført rent teknisk. Gratis! Seriøsiteten er i højsæde.
Det her site slår alle de andre dating-sites med flere mil!
Jeg vil anbefale denne side til alle jeg kender. Thumbs up all the way!

de er ikke særlige søde ved en og man skriver pænt om man kan være en superbruger og ingen svar tilbage?

og det er ikke nemt at komme tilbage med ens computer så er man bare lukke ude for der,s system og kan ikke kommer ind med sin mail adresse og så må man lave en ny og det samme sker på at det er ens ip adresse som der ikke en velkomme hos dem?

hello tosser jeg vil da gerne betale for mit ophold hos jer, men det gi,r i ikke mig lov til at komme ind på endate side ???? jeg fatter ikke hvorfor at jeg bare skal lukkes ude, jeg skriver jo pænt der inden og vil gerne være en del af butikken der og hjælpe andre men så bliver jeg straffe der.. endate,dk er være en dantig.dk

Reply from endate.dk

Du er udelukket pga overtrædelse af vores betingelser.

Man får hvad man betaler for....

Dobbelt så mange mandlige profiler som kvindelige.

Medlemstilgangen er utrolig langsom, Dating.dk har godt 60,000,- online om aftenen, mens Endate.dk kune kan prale af 5000 til 6000 OM DAGEN.

Man skulle tro at når det hele var gratis, så ville der være en overflod af medlemmer der flygtede fra betalings siderne.

Men ja, man får vel hvad man betaler for.

Reply from endate.dk

1. Forholdet mellem mand og kvinde er 6 til 4 - som på de fleste datingsider.

2. Dating.dk har eksisteret siden 1998. Endate.dk har eksisteret i 2 år. Dating.dk har et kendt brand, et kæmpe reklamebudget med TV reklamer osv. Endate.dk er ny og har et minimalt reklamebudget og vores medlemstilgang svarer fint dertil.

3. Et godt profilbillede, en gennemført profiltekst og velovervejede breve når man kontakter andre profiler er det der tæller. Så er det ligemeget om der står dating.dk eller endate.dk i adresselinien og hvor meget (eller lidt) man har betalt. Der kan i den forbindelse være meget at vinde ved at vende blikket indad, da man jo selv er ansvarlig for ovenstående ting :-)

kan det gøres nemmere?

Endate.dk har været et meget godt site for mit vedkommende.
Stygge mig fandt smukke hende.

Hvem har dog brug for betalingssider når man har endate <3
Ingen dikkedarer kun pure love herfra.

Super god side

Som tidligere bruger af siden, og superbruger kan jeg klart anbefale siden til andre, ved at der ligger et kæmpe arbejde bag, for at holde siden seriøs og sorteret de useriøse fra, der kun søger sex.
Kærligheden kan man også finde derinde, ved der er mange der har gjort det inkl mig selv.
Hold fast i den måde siden bliver kørt på, det er vejen frem.

Tusind tak for de 5 stjerner :-)

Useriøst site med alt for kort lunte

Da jeg oprettede mig på Endate, virkede det til at være et utrolig godt site. Der var en fri og åben debatsektion med meget få uheldige typer sammenlignet med andre datingsiders debatsektioner. Denne blev dog desværre lukket, da de mente, der skete for meget skidt.

Jeg har så desuden brugt datingfunktionen, som egentlig fungerede ok trods alt alt for mange inaktive profiler, der sikkert blot bevares for udadtil at kunne prale med høje medlemstal.

Kæden hoppede dog helt af, da min profil pludselig uden videre blev slettet. Jeg havde brugt en "skabelon" for de breve, jeg sendte derinde, fordi jeg ikke altid har så let ved at finde på noget nyt at skrive, når folk intet skriver i deres profiltekst. Da jeg så efterfølgende loggede ind på min profil, var den blevet midlertidigt låst pga. spam. Jeg var yderst overrasket og skrev derfor til dem, at det overraskede mig noget, og at jeg da ikke helt forstod, at de ikke startede med at give folk en advarsel. Der kom ingen respons, til gengæld slettede de bare min profil uden videre.

For mig et virkelig useriøst site, som jeg ikke har tænkt mig at vende tilbage til.

Jeg tillader mig lige at slutte af med et modsvar til den besvarelse, der er kommet fra Endate.dk:
- Nej, jeg modtog aldrig en advarsel fra jeres mailrobot. Da jeg forsøgte at logge ind igen, var det med besked om, at min profil var låst pga. spamming. Jeg sendte jer derfor en mail, hvorefter min profil uden videre blev slettet. Jeg blev på intet tidpsunkt oplyst om mulighederne for at bevare profilen.

Så jeg fastholder, at der er tale om et uhyre useriøst site.

Reply from endate.dk

1. Det er rigtigt at vi har lukket debatten, fordi den skabte utrolig mange problemer. At du ikke har observeret særlig mange uheldige typer skyldes, at vores frivillige superbrugere i døgndrift sad og overvågede alt. Problemerne blev dog efterhånden så mange og voldsomme, at vi besluttede at lukke debatten til fordel for, fortsat at kunne tilbyde en gratis datingside.

2. Der er rig mulighed for, at fravælge inaktive profiler ved søgninger. Vi praler heller ikke med antallet af (inaktive) medlemmer nogle steder. Faktisk gør vi meget ud af at oplyse, nøjagtig hvor mange der har været online indenfor de sidste 24 timer. Vi fremhæver også (med rød iøjnefaldende farve) på folks profiler, hvis de ikke har været online et stykke tid. På de fleste datingsider kan man slet ikke se, hvornår profilerne sidst var online...
Vi mener derudover ikke det er vores opgave, at genere folk ved at slette deres profil, blot fordi de ikke har været online et par måneder. Man ser heller ikke at andre sociale sider går og sletter folks profiler pga inaktivitet.

3. Som oplyst i vores betingelser er spamming ikke acceptabelt. Du har i forbindelse med at du har sendt copy/paste breve fået op til flere advarsler fra vores robot. Da du blev låst har du desuden fået tilsendt endnu et brev med oplysning om, hvorledes du kunne få din profil oplåst igen. Der er sandsynligvis sket det, at du ikke har fulgt retningslinierne og derfor, som oplyst i retningslinierne, er din profil blevet slettet.

4. Vi får ofte positiv tilbagemelding på vores antispam-politik. Specielt damerne er utrolig glade for, at de ikke dagligt bliver tæppebombet med identiske breve. Dette er med til at højne seriøsiteten - og chancen for at damerne gider svare på mændenes breve :-)

super gode side

Ja må nok tilstå det er nok den best date side jeg har være på og mest seriøs og ja til jer der synes den er skod man ikke må søger sex der ind så find en anden side da det er ikke det som det går ude på der ind det stå der også der ind når du laver en konto...og Ja jeg har funde min dame der ind og meld mig ude...for mig skulle side ha 20 stjerner mvh

Reply from endate.dk

Tusind tak for de 5 stjerner og held og lykke med kærligheden :-)

rigtigt god

har fået flere henvendelser på endate.dk end [ekstern reference]

Holder hvad den lover...

...Og det er først og fremmest at den er gratis.

Du kan købe dig til ekstra "gejl" men det er unødvendigt, for alt hvad du SKAL bruge er gratis, og det er jo hele pointen. Det er en side som siger den er gratis og som så osse er det. Ikke lige som så mange andre som reklamere med at det er gratis at OPRETTE en profil der og det så koster bagefter.

Jeg er super tilfreds med siden og ville gerne give den 5 stjerne, men der ryger en af pga de har fjernet debatten efter en masse ballade med den. Og i stedet sat en masse spil ind i stedet for. Som for mig ikke høre hjemme på en datingside, jeg kommer der jo ikke for at spille et computerspil vel ;-)

Super dating side !!!

..Og den er helt gratis. Den er nem at finde rundt i. Meget funktionel og effektiv når du skal søge en kæreste. Kundeservice er sød og rar og svare på dine spørgsmål meget hurtigt. Jeg kan varmt anbefale denne side.

på godt og ondt med endate

Se Endate er både og.
Dermed mener jeg enhver side virksomhed skal kunne tåle kritik. Men det kan endate slet ikke. Så længe man er enig med dem i alt og ikke modsiger dem køre det ok.
Men har man en anden mening om noget så vanker der.
Jeg anmeldte et indlæg som overskrider straffelovens § 267 og 267 stk2
Og prøvede at forklare supebrugerne om problemet i at en bruger svindede Blackman fra x-faktor til i en sådan grad et det var æreskrænkende, hvilket er strafbart.
Sågar sammenlignede trådopretteren Blackman med osam bin laden og Peter lundin
Men nææ nej indlægget blet ikke slette men jeg blokeret på min ip add og kan ikke komme derind mere. Se det viser jo et og andet om siden.
Hvad andre mener om den behandlig kan de selv dømme.
Men jeg er dybt skuffet over det og over man overhoved tillader at svinde folk til på den måde i et rum der er tilgængeligt for alle.
De opfordre endda at man fortæller overalt om deres side osse på andre datingsider trods de godt ved det mås man ikke. Ganske som man ikke må omtale andre datingsider på dere side. Det virker helt skævt.
Men om alt er jeg kunne ånde før jeg kom til endate og kan osse efter,
Sidst men ikke mindst burde de måske gribe i egen barm og kunne tage kretik af begge arter og lære af dem.
Jo jeg ved godt nogen er sure over de ikke kan søge sexpartnere derinde men set i lyset af det en datingside burde man jo kunne søge hvad man vil så længe man gør det sobert. Hvilket de fleste jo gør derinde.
så kan desværre ikke give nogen stjerner da jeg er skuffet over deres måde at håndtere visse ting på mvh askepot-shemale som alligevel fik noget med i livet i den korte tid jeg var der. 1 stjerne skal man åbentbart give så versegod

Reply from endate.dk

Du oprettede efterfølgende en profil ved navn "Adolf Hitler" og gik igang med at udøve selvjustits, fordi der ikke var andre der var enig i dine betragtninger...

Derudover må vi konstatere at din anmeldelse er fyldt med usande påstande, som trustpilot desværre ikke gider forholde sig til. Til gengæld har vi nu besluttet at lukke vores debat permanent, da denne gang på gang har dannet grobund for problemer og folk der hævner sig ved at skrive usande og injurierende påstande rundt omkring på nettet.

Helt igennem tilfredsstillende

Har nu været på siden i tre måneder og synes den fungerer super godt. Der er en god tone og der bliver slået ned på dem som ikke overholder de få regler der er derinde.

Især er jeg rigtig glad for debatten og muligheden ad den vej at se hvilke holdninger og meninger folk har. Hvordan deres humor er og andre generelle ting.

Derudover er den 100 % gratis. der er ingen skjulte priser, du kan se breve, svare på dem, sende flirts mm uden at du på nogen måde skal betale for det.

Er rigtig glad for siden og håber den består, det eneste jeg kunne tænke mig var en chat, men omvendt så fungerer debatten som en slow chat og det virker rigtig godt, på den måde går man nemlig ikke glip af noget hvis man må logge ud midt i en "samtale/debat"

Tusind tak for de 5 stjerner :-)

Godt site, mangler dog endnu det brede udvalg.

Ville egentligt godt give dette site 5 stjerner. Men der er kun én irritationsmoment. Det hele virker lidt rodet. Men det er så også primært kun det første indtryk.

Der er ikke så mange profiler som på fx. dating.dk, hvilket er ærgeligt. Men det ændre ikke på at de her ikke prøver at få armen ned i din sparegris, bare fordi du har brug for en at dele livet med. Du får de basale værktøjer gratis herudover kan du betale dig til lidt ekstra.

Okay

knap så mange profiler, men kan godt lide at det handler om DATING og ikke sexprofiler og der er en nogen lunde sober tone på sitet.. Thumps up!

respectløs kundeservice

jeg er blevet nægtet adgang til min profil på endate. ( AL kontakt til endate er spæret ) ÅRSAGEN er... de mente jeg var ude på at finde en fræk pige..????? ( øhh, det ER da et dating-firma ikk.?? ) nå men, jeg undskyldte, og lavede min profil om og gjorde præcis hvad de sagde. resultat... efter at have undskyldt, fedtet og siddet og svedt i 3 dage, så uden noget, SLUT. LUKKET og ingen mulighed for kontakt til endate. jeg har ikke lavet det mindste ,der ikke tåler dagens lys, eller er frækt på nogen måde. Det kan jeg bare ikke accepterer.... JA, jeg søgte en fræk pige, er jeg så pervers eller hvad...? ps. bare jeg nu ikke bliver smidt ud fra POKERSTAR , fordi jeg prøver at vinde... lidt det samme ikk.???? mvh.jan

Reply from endate.dk

Du har ganske ret i at enDATE er en DATING-side. Det beskrives højt og tydeligt i vores betingelser og andre steder på siden, at vi ikke tillader deciderede sexsøgningsprofiler. Din profil blev derfor slettet da du gentagne gange i din profiltekst gav udtryk for, at du kun var på siden for at søge sex.
Du har markeret vores betingelser som LÆST og ACCEPTERET ved oprettelse og det bør derfor ikke komme bag på dig, hvorfor din profil blev slettet.
Ønsker man en gratis profil på enDATE er det betinget af, at man overholder de betingelser der er for den gratis profil. Betingelserne er ens for alle og alle skal overholde vores betingelser!

Glimrende GRATIS datingSide

Mange sider Datingsider praler med at de er gratis, men lige så snart man kradser i overfladen kommer der en MASSE lort op og skjulte udgifter.

EnDate er faktisk 100% det den siger en Gratis Dating side der tilbyder det samme andre Dating sider gør uden og forlange noget for det.

Søgemekanismen kunne godt være en smugle bedre virker lidt rodet, men det er ikke nok af et problem til at det går ud over karakteren.
Forummet er også ganske glimrende og der er en fin tone på det.

Helt klart en god dating side med en masse potentiale.

endate.dk Details

Visit Endate.dk