eNemo.dk reviews

eNemo.dk reviews

9.0

SUPER FIN SERVICE

Det har været en gennemgående god oplevelse at handle med jer - til trods for at fragtmanden først ikke mente der var bro til Enø...viste sig bare at det skulle være en mindre bil - varene kom af 2 omgange men det hele til aftalt dag - Ikke sidste gang jeg handler gennem eNemo - Takker

urimelig dårlig service

Jeg har nu ventet i 9 dage på min bestilling, hvor I lover max 4 dage.
I har hævet pengene på min konto for 2 dage siden.
Jeg blev lovet levering i går, men der kom ikke noget og fragtmandens trackingsystem virker ikke.

1000 kr. billigere end de andre - leveret på et døgn

God oplevelse, ingen ubehagelige oplevelser, leveret 26 timer efter ordre.

Fin sevice

Jeg er meget tilfreds med den behandling, jeg har fået hos eNemo.
Jeg havde set et køleskab til en pris på deres forside, men det var 500 kr. dyrere, da jeg nåede til bestillingen. Jeg skulle selvfølgelig kun betale det beløb, jeg havde set på forsiden. Levering gik fint.

Levering helt i skabet - køleskabet!

Bestilling den ene dag, levering den næste. Kan man ønske mere. I er bare gode.

Hurtigt men forvirrende

Alt fungerede som det skulle, men ordrebekræftelsen kom fra et andet firma og varerne er afsendt fra et helt tredje firma. Alt i alt meget forvirrende men ellers fungerede alt perfekt.

Alt var som det skulle være

Alt var som det skulle være. Jeg købte en ovn og den blev lev. som aftalt.

Købte et Elektrolux køleskab om aftenen, mandag - køleskabet stod her onsdag!

Alt er i top! Undtagen prisen - den er i bund!

Nemt!

Enkelt, nemt.

Fantastisk hurtig levering

Levering uden problemer, kasse sat hvor den måtte sættes. Det eneste minus er st jeg manglede lige en sms om levering, så kunne vi jo arrangere noget med naboen. Men sådan er jo betingelserne.
Har ingen ting at klage over. Og så tager de ikke dankort/masterkort gebyr:-)

Fin fed fima.

Da vi ikke har set om det hårde hvidevarer vi har købt, kan jeg jo ikke så godt rose eller dadle fimaet,men jeg kan rose dem for en dejlig samtale med en eller to af pigerne jeg har talt med,det bliver først montaget i maj .

God, hurtig og præcis.

Jeg bestilte en vaskemaskine onsdag aften, og modtog den som lovet om fredagen.
Hutig og præcis behandling, og et fornuftigt stort vareudvalg.

Hurtig præcis levering af billige varer

Oplevede god service ved køb fra Enemo.
Bestilte varen søndag aften og modtog den tirsdag, som aftalt, til den umiddelbart bedste pris. Leverandøren (PP Jensen A/S) var rigtig god til at oplyse om ankomst-tidspunkt, både via mail, SMS og et opkald fra chaufføren.
Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Eneste anke er at leverandørens beskrivelser af afsenderfirma i mails og SMS skrev to forskellige firmanavne som leverandør, og ingen af dem var eNemo, hvilket var lidt forvirrende.
Men jeg fik min vare til aftalt pris på aftalt tidpunkt, så det er jo tilfredsstillende.

Nemt og hurtigt

Overskuelig hjemmeside, billigste pris på nettet & hurtig levering. Vognmandsfirmaet skrev sms om at de havde modtaget ordren og ringede en halv time før de leverede. En helt igennem positiv oplevelse fra start til slut

Som på skinner

Alt gik som det skulle og produktet lever op til alle forventninger. Købte en ny vaskemaskine som blev leveret samme dato som jeg selv havde ønsket det. Nydeligt.

Super betjening og hurtig levering

Jeg vil alene anmelde betjeningen og ikke kvaliteten på de købte hvidevare, da disse ikke er taget i brug. Da jeg er i gang med en større ombygning derhjemme havde jeg brug for at få leveret hurtigt. Jeg kontaktede i første omgang Anne hos eNemo.dk via telefon, gjorde hende opmærksom på at jeg havde brug for hurtig levering. og bestilte et Siemens fryseskab. Dagen efter fik jeg en SMS fra deres logistik firma PP jensen, at de ville levere det dagen efter mellem 10-14. Kl 10.30 dagen efter blev kontaktet på telefon af fragtmanden og fik at vide at de ville komme forbi en ½ time efter og ganske rigtigt ½ time efter stod de der. Jeg havde bestilt kanstenlevering, men de var så søde at sætte det ved siden hoveddøren. Det gav mig blod på tanden og samme dag bestilte jeg Miele opvaskemaskine / vaskemaskine / tørretumbler og fik det leveret dag til dag.

Jeg har alene roser til deres betjening, hurtig levering og punktlighed og i dette tilfælde masser roser :-)

Reply from www.enemo.dk

Hej Ravi.

Tak for din anmeldelse og de pæne ord.

Jeg er glad for at høre, du har været tilfreds med vores betjening og hurtige levering.

Jeg håber du bliver glad for produkterne. Du er velkommen næste gang det vil være aktuelt.

Anne

Hurtig og problemfri levering

Rigtig fint. Der var ingen problemer med bestilling eller levering

Levering uden problemer og til tiden

Bestilling online, kvittering, levering af produkt uden fejl og mangler, så ganske udemærket

Der var ingen problemer overhovedet.

billig og hurtig!

Hurtig og billig. Er det en ny forretning - eller er det kun navnet der er nyt?

Reply from www.enemo.dk

Hej T. Jørgensen

Dejligt at høre at alt er som det skal være. Vi har solgt hvidevarer online siden 2004, så det er ikke helt nyt, men enemo.dk hjemmesiden er ikke så gammel.

Jesper

www.enemo.dk Details

Hos eNemo.dk sætter vi en ære i at tilbyde vores kunder den bedste service. Derfor kan du både live chatte, maile og ringe til os!

Mandag - torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 09:00-16:00
Lørdag - søndag: Lukket

Besøg vores YouTube kanal her.

Visit eNemo.dk

Write to: info@enemo.dk