eNemo.dk reviews

eNemo.dk reviews

9.0

Nemt og hurtigt

Det var nemt og hurtigt - varerne kom indenfor 2 dage og jeg fik løbende smsér med besked om forventet levering - super nemt.

Perfekt levering

Vor bestilte vare kom til den aftalte tid og i det hele og taget har samarbejdet med eNemo.dk været meget tilfredsstillende.

Alt forløb som lovet

Prisen og faktura med alle oplysning var i orden
Levering til døren på lovet tidspunkt

fin og hurtig service

Ovnen kom hurtigt efter bestilling

fra bestilling til levering perfekt

kan anbefales

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Kun positiv respons herfra - det er ikke sidste gang jeg handler her!!!

God service fra Enemo

Er meget tilfreds med Enemos service, men særdeles utilfreds med fragtfirmaet og dets ufleksibilitet i forhold til service/betjening/tilbagemelding og montørernes mangel på pli.

Super nem og hurtigt!

En rigtig god oplevelse at handle med Enemo. De havde den rigtige vare til det absolut mest konkurrence dygtige pris. Nemt at handle og hurtig proces fra ordre til faktura. Valgte at afhente varen selv. Alt problemløs.

Hej Alexander.

Godt at høre du har været tilfreds med handlen og den hurtige ekspeditionstid.
Jeg håber du bliver glad for dit nye produkt.

Du ønskes et godt nytår.

God Service

Vi købte en Smeg Gaskomfur og varen kom til den aftalte dato. En pyntedel som lå løst i "pakken" var bøjet ved ankomst. Men efter en opringning til Enemo, ville vi få tilsendt en ny, uden irritation. Det eneste var at der gik 14 før vi fik den, da de ikke have den liggende på lager. Skaden var ikke så stor, da komfuret sagtens kunne bruges uden den.
Så super service, levering som aftalt, ved reklamation sender de bare ny del.

Rettidig levering og billigste pris

Fragtmanden var endvidere så flink, at han leverede opvaskemaskinen helt ind i køkkenet. Fin service.

Problemer med Enemos montører

Jeg bestilte hos Enemo en opvaskemaskine fra Bosch inklusiv montering.
På den aftalte dag for monteringen udeblev Enemos montører uden afbud og jeg var således nødsaget til at blive hjemme fra arbejde 2 dage for at få opvaskemaskinen monteret.
Efter et halvt år virkede maskinen ikke og Enemo satte mig i kontakt med en reparatør fra Bosch, som fortalte at el-monteringen fra Enemo var mangelfuldt udført med en løs skrue. Desuden var jordledningen ikke påsat, hvilket er imod lovgivningen. Det betyder at maskinen giver små stød til hverdag og i en ekstrem situation kan være farlig.
Jeg sendte derfor regningen fra Bosch videre til Enemo (jeg er jo også kunde hos Enemo - ikke hos Bosch). Kommunikationen efterfølgende med Enemo var meget mangelfuldt. Typisk kunne der komme en hurtig besked om at de snart vender tilbage - hvorefter man ikke hører fra dem igen.
Der kom dog et afslag med følgende ordlyd:
"Hvis den ikke havde været monteret rigtigt fra starten, ville skaden også havde kommet i starten og i perioden op ½ år kan kunden have flyttet maskiner rundt flere gange. Vores chauffører klipper ikke jordstikket over. Det er jeg 100 % sikker på."
Afslaget finder jeg ret absurd. Blandt andet fordi det er en integrerbar maskine, som slet ikke kan flyttes. Behøver jeg at nævne, at jeg naturligvis ikke har valgt at klippe jordledningen over? Hvorfor skulle jeg dog det? At en el-ledning først falder ud pga. en løs skrue efter et halvt år er vel heller ikke mærkværdigt.
Men nu har jeg givet op og betalt regningen fra Bosch. Tilbage er blot at advare andre potentielle Enemo-kunder om at finde en anden butik. Særlig hvis deres bestilling inkluderer montering.

P.S. Enemo har som det ses af deres svar nedenfor indledt en reel dialog om denne sag og den er nu afsluttet tilfredsstillende.

Hej Jens.

Jeg har undersøgt forløbet, og kan se der må være sket en kommunikationsfejl blandt os, da der står på din ordre at vi skal dække regningen.

Vil du ikke sende en kopi af regningen til mig på min mail, anne@enemo.dk, så sørger jeg for at beløbet overføres til din konto.

Jeg beklager misforståelsen.

Enemo.dk

perfekt, super svartid. god service.

Havde set en opvaskemaskine til en pris som så var dyrere da jeg tilføjede den til kurven. Næste dag var prisen så højere over hele linien. Jeg skrev til dem, og fik den til den oprindelige pris jeg havde set (som vist også var den billigste i DK).

De svarede super hurtigt, på alle henvendelser, og leveringen forløb også perfekt.

Hej Mads.

Dejligt at høre du har været tilfreds med vores hurtige svartid og leveringen af din vare. Vi gør også alt hvad vi kan for at få varen hurtigt og sikkert frem.

Super tilfreds

Bestilte søndag aften. Modtog mandag ordrebekræftelse med besked om levering tirsdag. Blev ringet op en halv time inden levering og den varen kom på klokkeslæt, Hvad mere kan man forvente?

Hej Per.

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre du sætter pris på vores hurtige levering og den information der følger i forbindelse med leveringen.

Du er velkommen tilbage hvis du skulle mangle andre hvidevarer.

fik varen på knap 24 timer

jeg havde faktisk bestilt i køleskab på wupti men glemte at tjekke prisne da jeg tjekket prisen fandt jeg eNemo.dk
og så spare jeg da lige 678 kr.
jeg bestilte ca. 11 og havde køleskabet dagen efter kl 10

super hurtigt og så er de også med på prisen

Dejligt med god kundeservice !

Efter et uheldigt møde med en anden online hvidevarerbutik (Tretti) hvor jeg til sidst måtte opgive at få min ordre, valgte jeg enemo pga muligheden for at kontakte butikken via Tlf, og det var det helt rigtige. Kundeservice er hurtig, meget behagelige at tale med og har god forståelse og "arbejder for en" betydende at når de siger de vender tilbage - så sker det hurtigt ! Jeg kan kun anbefale at handle ved enemo.

God service, lav pris og "for hurtig" levering

Sidste år bestilte jeg en vaskemaskine hos en konkurrerende hjemmeside, vaskemaskinen kom 3 dage efter den var bestilt og alt var i den skønneste orden. Da jeg så skulle bruge en ny fryser, søgte jeg på samme hjemmeside og fandt den ønskede model. Inden jeg bestilte søgte jeg på Pricerunner og fandt den 300,- billigere på enemo.dk. Da jeg ville gerne spare 300,- besluttede jeg mig for enemo.dk. Da det hele skulle times med en ombygning, ville jeg lige ringe og høre hvor lang leveringstid de havde, inden jeg bestilte. En meget venlig pige fortalte mig at de ville levere dagen efter.
Dagen efter!
Jeg tænkte mit og bestilte - Dagen efter kom min nye fryser, hvilket var super. Bortset fra at jeg var ikke klar til at modtage den! da jeg ikke regnede med at den ville blive leveret så hurtigt som de sagde......... Så 1-0 til enemo.dk
Og tak til min nabo, som kunne have fryseren i sin garage natten over.

Elendig service

Bestilte for et større beløb ved enemo.dk med forventning om hurtig levering. Efter ca. en uge kontaktede jeg enemo.dk, da jeg ikke havde modtaget varerne. Da jeg intet svar fik skrev jeg igen og først efter trejde gang, hvor jeg skrev til salgsdirektøren, fik jeg svar fra lavpriskoekken.dk?. Enemo/Lavpriskoekken forklarede den manglende levering med en systemfejl, men ville levere varerne fem dage efter, dvs næsten to uge efter min ordreafgivelse. der er s.. dårlig kundeservice, sidste gang jeg handler hos enemo.dk eller for så vidt lavpriskoekken.dk

Hej TSK.

Jeg beklager den dårlige oplevelse du har haft. Det er fuldt forståeligt at du ikke er tilfreds. Din ordre har ligget som en fejlet ordre og vi bliver desværre først opmærksom på det da du kontakter os. Ingen tvivl om at det er for dårligt og det kan jeg kun beklage.

Jesper
www.enemo.dk

Hurtigt, billigt, energivenligt og bare godt :-)

Jeg skulle hjælpe min hjemvendte bror med at få et nyt kølefryseskab. Valget fald på lavpriskoekken, da de kunne levere det bedste kølefryseskab til pris, når det gjaldt størrelse og et lavt energiforbrug. Et plus var den superhurtige levering, som man er glad for når det er 25 grader varmt uden for.

Fin service og hurtig levering.
Alt var som aftalt.

Vi fik vores køleskab 2 dage efter online bestilling. Det var bulet, vi skrev en mail og dagen efter kom en fragtmand med et nyt køleksab til os. Det gik nemt og uden tovtrækkeri!

www.enemo.dk Details

Hos eNemo.dk sætter vi en ære i at tilbyde vores kunder den bedste service. Derfor kan du både live chatte, maile og ringe til os!

Mandag - torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 09:00-16:00
Lørdag - søndag: Lukket

Besøg vores YouTube kanal her.

Visit eNemo.dk

Write to: info@enemo.dk