Energii reviews

Energii reviews

7.7

God energi

Sjældent har jeg følt mig så velkommen i et træningscenter son i Energii. Fra første dag har der været fokus på medlemmernes trivsel. Det er rene, hyggelige lokaler, og træningen er det mest effektive, jeg har prøvet til dato.

Intet mindre end fantastisk!!

Jeg er bestemt ikke og langt fra en fitness haps, faktisk så hader jeg at sved og jeg hader at være i store indelukket fitness centre!

Men stemningen og indretningen i den her ældgammel højloftet smukke kælder er bare helt helt fantastisk!!

Der er ALTID rent dernede, hvilket jeg sætter STOR pris på! Hvem gider vade rundt i andres hårsnask og nullermænd?

Indretningen minder mest af alt om østens kurbade og smarte dyre trænings sko er slet ikke nødvendigt, da det hele foregår i strømpesokker eller bare tær (så husk at lakere neglene hvis du vil vise tær!)

Jeg har hurtigt fået følelsen af at jeg er med i et "fælleskab" fordi stedet er så lille og intimt - så hvis du heller ikke er til store indelukket fitnesskæder så er det her helt klart stedet for dig!!!

Og så virker det!!

Is Energii your company?

energii.dk Details

Energii er Danmarks første Reformer studie etableret og drevet af Gitte Saling. Med 10 maskiner er det nu endelig muligt i Danmark at gå på hold sammen med andre, der i mange år har søgt og efterlyst denne helt unikke og specielle træningsform. Reformer holdene hos Energii består af 10 personers hold. Udover, at du kan træne med en partner, kan du samtidig møde andre der deler begejstringen ved, at træne på Reformeren. Træningen på Reformer er en fantastisk - uanset alder og baggrund. Reformeren er relevant for alle – skånsom og samtidig udfordrende. Du vil allerede efter din første workout kunne mærke, hvordan du på samme tid har fået styrket alle dine muskler og strukket kroppen godt ud. Reformertræning SKAL prøves på egen krop. For det er netop din krop, der vil fortælle dig, hvor effektiv træningen er...

Visit Energii

Energii is in category: Fitness Center