Enjoysport reviews

Enjoysport reviews

8.6

Fremragende service, pris og resultat!

Jeg har fået nogle super lækre softshell-jakker med tryk, som jeg bruger i min valgkamp her til KV13.
Her var både service, pris og ikke mindst det meget tilfredsstillende resultat fremragende!
Jeg har hele vejen igennem haft en rigtig god dialog med Enjoysport, som både var gode til at lytte til mine ønsker, men heller ikke var bange for selv at komme med idéer!
Den kombination har givet et perfekt resultat.
Jeg vil derfor give mine varmeste anbefalinger, og mon ikke jeg også selv vender tilbage. :-)

Mvh.
Kristian Nørgaard, byrådskandidat i Billund Kommune

Godt Arbejde

En virksomhed med klinisk fokus på kvalitet i produkt og rådgivning. Så enkelt kan det siges.
Styr på tingene, god og personlig service og lækre produkter.

God kvalitet, hurtig betjening til små penge

Har gennem Enjoysport købt flere produkter, og kan varmt anbefale dem til andre. Det er rigtig god kvalitet. Har eks. købt trøjer der er vasket mange gange nu, og farven er stadig den samme. Sidste køb er nogle træningsdragter, som ikke var på lager, de blev bestilt, 3 dage efter bestilling, var varen her fra tyskland. Det er god og hurtig service, faktisk hurtigere end Enjoysport selv reklamerer med :) Prisen er absolut i bund og kvaliteten er helt i top. Man føler at personalet i Enjoysport nyder deres arbejde, så derfor Enjoysport

Super Super Super

Har investeret i Jako løbe tights, efter snak med sælgeren Søren som varmt kunne anbefale JAKO løbetøj og ikke uden grund må jeg sige... Super lækker kvalitet. fede detaljer som lynlås ved anklerne(gør det nemt at komme i) og lomme til mobilen gør at de bare er super praktiske samtidig.
Jako løstsiddende løbebukser sidder godt, og jeg mærker tydeligt kvalitets forskellen på disse og de andre jeg før havde. JAKO sidder bare bedre,
Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg køber JAKO igen når sportstøjet skal fornyes eller der skal gives gaver.
TAK for go kundeservice...

Pålidelig og billigt. Vi kan klart anbefale Enjoysport.

Vi er en københavnsk fodboldklub der gennem snart to år har handlet med Enjoysport. I denne periode har vi følt os rigtigt godt behandlet og været tilfredse med den gode service og de billige priser.

Vi valgte Enjoysport pga deres priser, som var de billigste vi kunne finde. Al vores tøj er derfor handlet gennem Enjoysport. Både prisen og kvaliteten har været i top.

Vi fortsætter hos Enjoysport og det kan vi også anbefale andre at gøre.

Enjoysport går langt

Enjoysport er en forretning, der også har overskud til at "hjælpe andre". Således har Enjoysport i flere omgange donereret tøj til Fremtid og Håbs gadebørns projekt i Sumbawanga, Tanzania.
Det vidner om en virksomhed med stort overskud, der ikke bare tænker i kroner og øre!
Jeg anbefaler varmt Enjoysport

QIANBALL UDSTYR

Hurtig levering. Høj kundeservice. :-) god netbutik.

Glimrende service og kvalitet

Har været meget tilfreds med at handle med enjoysport. De var fleksible og rare at handle med!

Super løbetøj

Mit favoritløbetrøje er den røde med lomme på ærmet og bagpå. Den har også en anden god detalje - hullerne til tommelfingrene. Selvom den bliver vasket to gange i ugen, har den samme farve, som da jeg købte den. Kanongod kvalitet

Følger de store mærker i kvalitet, er bare billigere

Jako er super lækker kvalitets tøj, du får mere for pengene end ved at købe Addidas, Nike og alle de andre dyre mærker!
Jeg kan kun anbefale at købe Jako tøj, og så er servicen i top hos Enjoysport :)

Høj kvalitet til en meget fair pris !

Super lækre produkter, til en meget fair og overkommelig pris. Super service med hurtig levering !

Rigtig god kvalitet og en fair pris - god service

Er rigtig glad for mine gode løbesko og min vinterjakke. Der var service med et smil og produktet var rigtig godt. Vender helt sikkert tilbage for prisen er helt i orden:-)

Produkter af høj kvalitet til rimelige penge

Rigtig gode produkter af høj kvalitet til yderst rimelige penge og fin fin service med hurtig levering. :-)

Super fede produkter

Hurtig levering og super gode produkter til gode priser

Is Enjoysport your company?

enjoysport.dk Details

Visit Enjoysport