Eovendo reviews

Eovendo reviews

7.8

Mangler nogle flere ting at lave på Eovendo dagligt

Der er mangel på ting man kan over Eovendo.
syntes ikke at når jeg logger på og kun får 3 reklame videoer og ca 5-7 dagligt.

Elsker at man kan få penge ved at se reklamefilm

Det er mega fedt man kan få penge på Eovendo.com du skulle selv prøve det! Det er mega fedt og det kan også være du finder nogle fede ting! :)

Meget nemt og tilgængeligt

Jeg har meldt mig ind i Eovendo, hvor jeg skal bedømme reklamer, og det er utroligt nemt, og så får jeg penge for det.

Belønning overføres straks

Har man set reklamer for 10,- overføres belønningen straks. Fungerer bare.

God måde at blive belønnet på

Let tjente penge, det er dejligt med lidt ekstra

Fedt

Super nemt at få lidt ekstra penge

Awesome

Det er mega fedt, da man nemt, hurtigt og sikkert kam tjene penge :)

God side hvis du vil se de nyeste reklamer om og om igen.

God side, men man måtte gerne tjene lidt mere

Sjovt og spændende

Sjovt, anderledes og givtigt

Virker dårligt

Denne app virker ikke når det drejer sig om betaling til dig , man forventer en belønning for det arbejde man udfører , jeg meldte mig til at få sat penge på Riidr , for hver 10 kr ville jeg få 10 , men jeg kom aldrig op på det beløb så det er snyd og humbug !! Så gider man ikke at bruge dyrebar tid på at reklamer !!

Hej Lars

Vi har læst din anmeldelse nogle gange efterhånden og forstår simpelthen ikke dit budskab.

Hvis du har valgt Riidr skal du tjene 10 kr. og får så 20 kr. i alt at handle for - altså dobbelt op. Hvis du ikke tjener de 10 kr. så får du selvfølgelig ikke din rabat. Du kan altid vælge at ændre udbetaling hvis du ikke vil vente til du har tjent 10 kr. men at kalde os for snyd og humbug forstår vi simpelthen ikke, hvordan du synes det er fair at kalde os det!

eovendo

Det en fin nok side men man kunne godt få lidt mere end 25 øre Stk

Hej Daniel

Tak for din anmeldelse.

Vi kan desværre ikke udbetale mere end 25 øre, da priserne for annoncering online ikke er ret høje. Vi udbetaler allerede en meget stor andel af hvad annoncørerne betaler, så vi har ikke mulighed for at gå højere op i pris.

hyggelig tidsfordriv

Det er hyggeligt at bruge nå man lige har lidt tid til overs og så får man jo også lige et par kroner ud af det

Mega fedt

Gratis penge hvem siger nej til det

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Useriøst firma!

Fik aldrig mine 50 kr efter jeg fik inviteret 5 af mine venner!
Efter lange diskutioner giver jeg nu op. Det er åbenbart ikke nok at man kan navnene på dem alle, og ikke engang vis man kan sende personernes facebook.

Hej Mathias

Tak for din anmeldelse.

Vi har skrevet med dig adskillige gange allerede og besvaret dine spørgsmål omkring din guldkode, men kan godt svare dig her også.

1) Det er ikke en straf at blive VIP, tværtimod! Antallet af dine film varierer konstant, da der kommer nye film til og andre udløber. Derfor kan du ikke regne med du får samme antal hver dag, da dette afhænger af en del kritetier som nævnt tidligere
2) Du har inviteret brugere til at benytte din guldkode, men som vi skrev tidligere var der flere falske brugere iblandt som selvfølgelig ikke bliver godkendt. Hvis du finder 5 rigtige brugere får du din guldblok, men falske brugere vil blive blokeret øjeblikkelig

Opdatering:
Du skal have 5 brugere før du får en guldblok, så er derfor den ikke er vist endnu.
Vi tilbuyder ikke support på trustpilot, da det er til anmeldelser og ikke support. Kontakt os via email eller facebook hvis vi skal kigge mere på sagen. Men som sagt, du skal have 5 godkendte henvisninger for en guldblok, så du mangler 2 mere inden du får den.

God. men...

ingen problemer herfra, men det med skrabelodderne er sku da noget fesent noget....
Mikkitjikki Pauwaow found this review useful

Hej "S"

Tak for anmeldelsen.

Du kan lade være med at skrabe lodderne hvis du ikke har lyst. Dette er ikke noget du skal følge dig tvunget til. Der er over 100 vindere om dagen, så der skulle nok være god chance for du også vinder en dag.

Sjov

nem måde at tjene lidt lommepenge på. ingen fiduser her.

Godt produkt...

Eovendo er et godt tiltag, selvfølgelig kunne man godt tænke sig at ens mening var MEGET mere værd, men alt i alt et godt produkt...
Ingen problemer med udbetaling, bare man har styr på PayPal... :-)

Det er dejligt at får penge for ser reklamer

Hurra noget jeg er god til

Nice hjemmeside

Eovendo

Om virksomheden

Bliv belønnet for at se og vurdere reklamefilm. Tjen penge, deltag i konkurrencer og meget mere. Få din belønning som gavekort til mad, tøj, film, ebøger m.m. eller få dem udbetalt i kontanter eller doner til velgørenhed - du bestemmer selv.

Visit Eovendo

Write to: info@eovendo.com