Eryger reviews

Eryger reviews

6.2

Alt for mange reklamer fra forhandlere i forummet.

Brugerne er meget hjælpsomme, hvis man har spørgsmål, men der er ALT for mange forhandlere der poster diverse produktnyheder mm. Faktisk er der mange andre fora, hvor det er forbudt at reklamere for sine produkter. Så det virker lidt underligt at det er tiladt at spamme Eryger.com med så mange reklamer som der inde på forummet.

Ydermere omhandler mange af trådene om hvad diverse brugere har fået af nye ting de kan prale med. Derfor bruger jeg ikke siden ret meget mere.

Kanont!

Det her forum er nok det bedste danske inden for Ecig verden.

Om du er ny, eller om du er erfaren, så er det her stedet hvor det hele sker :)

Kanont Forum

Rigtig godt forum som efterhånden er det forum jeg foretrækker, at bruge min tid på.

Der er altid opdateringer og rabatkoder og en masse nyheder.

Jesper som driver forumet sidder bestemt ikke på sin flade R** :D

mvh Stig

Rigtig god og informativ forum om alt inden for e-cig

Dette forum er kanon for os der anvender ecig. Der er gode guides, debatter og gode råd. Kan klart anbefales til alle også dem der bare er nysgerrige efter at vide hvad ecig er.

Fed ny forum for os e-cig ryger

Helt nyt forum, for os alle med en e-cig, eller dem der har spørgsmål.

Der er altid nogle klar til at besvare ens spørgsmål.

Kan varmt anbefales :)

Is Eryger your company?