Eshop247 reviews

Eshop247 reviews

4.6

KØB ET ANDET STED!! DO NOT SHOP HERE

Elendigt firma - Jeg bestilte en mobil i maj. Fødselsdagsgave. Blev lovet på lager og levering inden 3 dage - De trak pengene straks, men der gik ca. 10 dage, og intet svar på mine mange rykker mails og telefon opkald. Nu er den så gået i stykker, og den manglende service gentager sig. De lover 3 års garanti, men jeg har nu ventet i 13 dage på et svar fra deres support omkring hvad jeg skal gøre for at få service og jeg har fortsat INTET hørt. KØB ET ANDET STED!! Der skulle ingen stjerner være - % points ville være mere passende

Køb ikke her!!!!

Bestilte telefon mandag og fik omgående en bekræftigelses mail.

Onsdag trækker de pengene fra kontoen.

Fredag ringer jeg til dem for at spørge om de har sendt telefonen da jeg ikke har modtaget mail med track and trace. Svært at komme igennem, men det lykkes og de siger at telefonen ikke har været på lager men at den nu vil blive sendt fredag eller mandag og at jeg vil få mail så snart den er sendt.

Både torsdag og mandag skriver jeg til deres support har stadig ikke hørt noget tirsdag.

Tirsdag ringer jeg til dem og de siger at telefonen stadig ikke er på lager. Jeg siger til dem at jeg ikke forstår at de kan trække pengene før de sender varen og hertil siger de at det plejer de heller ikke at gøre?

Jeg vælger derfor at gå i banken for at lave en indsigelse så jeg kan få mine penge igen. MØG firma, kan ikke anbefales til andre!!!!!!!!!!!

ikke godt nok :-(

* Bestilt mobil til levering 2-3 dage efter køb/bestilling.
* Ingen mobil modtaget efter en uge, trods at der står den er på lager.
* Ingen svar via mail !
* Næsten umuligt at komme igennem på telefonen. Mange forgæves opkald !!
* Sød og venlig herre orienterede om leveranceproblemer.
* Efter 10 dage kom mobilen endelig.
* Til gengæld trak de beløbet omgående fra banken.
* FIND EN ANDEN LEVERANDØR !!!!

Jimmy Andreasen

Hvordan kan eshop247 trække penge på mit betalingskort før varen er afsendt. Har ikke modtaget andet end email bekræftigelse (for 8 dage siden) , derefter har firmaet trukket pengene og INTET er SKET !
INGEN STJERNER hvis det var muligt !

Nokia 6700 slide

Super og sikker levering, alt ok.

ingen kontakt

Købt 2 mobiltelefoner , og da købet var gennemført stod der på siden jeg ville få en ordrebekræftigelse og en leveingdato og jeg kunne se på min bankkonto at de have reserveret beløbet, det er nu 3 dage siden og jeg har intet modtaget.
har ringet og mailet til dem ca 5 gange men intet svar.Så nu har jeg bedt min bank om at lave indsigelse, og finder et andet sted at handle

helt fint

fint med levering og alt det med den iphone jeg købte :DSdasfdsafdf

Is Eshop247 your company?

Visit Eshop247