eSmøg.dk reviews

eSmøg.dk reviews

7.7

God billig e-væske

Jeg har købt e-væske hos e-smøg,alt er(næsten) godt jeg købte bla. en prøvepakke med 4 fors. væsker, nogle af flaskerne er så hårde at man svært ved få væsken ud men ellers meget godt tilfreds vh Bitten Føhns

Godt produkt til prisen

Købte en flaske e juice. Alt var som forventet

Langsom levering

Det fremgår af deres hjemmeside at leveringstiden er på 1-3 hverdage. Mine sidste to bestillinger tog 7-8 hverdage.

Hej Philip

Esmøg

Nemt, hurtigt og god pris...

Det er nemt at finde rundt på sitet. Priserne er gode. Ordreafgivelsen, ordrebekræftelse og forsendelse er hurtig. Kan kun anbefale dem..

Langsomt langsomt langsomt!!

Jeg har tidligere købt min væske hos Dampshop.dk (som ejes af Trade Team), da jeg havde fundet lige præcis den, som jeg synes allerbedst om. Men jeg valgte at lede efter ny leverandør af lige præcis den væske, da jeg efter gentagende gange havde oplevet ufattelig lange leveringstider hos Dampshop.dk..
Så jeg fandt "min" væske hos eSmøg.dk, fantastisk!! Meeeen kun lige indtil jeg fandt ud af, at det også var ejet af Trade Team, og ja leveringstiden er såment den samme!! PIVRINGE!
Det er mig uforståeligt, at når man handler med "Dampere", at man kan have en SÅ lang leveringstid! Jeg kan ikke mindes, at jeg har modtaget en levering fra hverken eSmøg eller Dampshop inden for den lovede leveringstid!!

Vil jeg anbefale den til andre?? No way!!
Jeg tror ikke, at der er nogen ond tro i noget som helst af det, men jeg tror bare ikke, at de har kompetencen til at drive sådan en virksomhed!!
Beklager

Hej Ulrik

Vi beklager mange gange, at vores lagerflytning har haft så stor indflydelse på vores forsendelser, så der er kommet forsinkelser på dem. Det er vi meget kede af, og vi kan godt forstå, at du ikke har været tilfreds med dette. Men nu er vi ved at være på plads, så vi forventer at være tilbage på de generelle leveringstider på 1-3 hverdage meget snart.

Esmøg

Meget dårlig levering har ikke modtaget mine vare endnu og der er gået over 7 dage

Hej Brian

vi kan bekræfte, at din pakke er afsendt, så du bør modtage den inden længe, da den generelle leveringstid er 1-4 hverdage.

Hvis du ikke gør det, så må du endelig skrive til vores kundeservice på info@esmog.dk, så vi kan tage hånd om din sag.

elendig service

meget længere leveringstid end de skriver, hvis varerne i det hele taget kommer.
tlf. nr. der ikke eksisterer. Email som de måske svarer på, eller ikke. Jeg har ikke hørt fra dem endnu.
Mine penge har de trukket for længst.
Har aldrig handlet et dårligere sted.

Hej kurt

Vi beklager at vi har været svære at få fat på de sidste dage, men vi kan bekræfte, som vi også har skrevet til dig per mail, at din pakke er afsendt, så du bør modtage den inden længe.

Hvis du ikke gør det, så må du endelig skrive til vores kundeservice, så vi kan tage hånd om din sag.

Esmøg

Der fejler ikke noget nu.

Nungang er det trads hvis der mangler for meget vare på lageren.
Men måske er i i gang med det... allerede.

Super handel

Hurtig levering og fine varer som lever helt op til beskrivelsen. Stort lækkert udvalg til gode priser

Ikke så godt at trække penge, før afsendelse!

Pengene blev trukket onsdag, torsdag fik jeg mail om, at mine varer var afsendt. Og endnu i dag mandag har jeg ikke modtaget varen. Det er ikke så godt!

Hej Anne

Men alle de manglende ordre blev afsendt i sidste uge, så du bør modtage din pakke meget snart. Hvis du ikke gør det, så må du endelig skrive til info@esmog.dk, så vi kan tage hånd om din sag.

Enkel og nem side.

Varerne blev leveret som de skulle. Dog savnede jeg en ordrestatus, så jeg kunne følge med.

Bestilte varerne søndag aften og fik leveret fredag. Ordrestatus modtog jeg torsdag, så var lidt i tvivl om alt var som det skulle.

super

Hurtig levering, sådan skal det være

Lyn hurtig levering.

Der er dog nogle af juice beskrivelserne jeg ikke er helt enige i. Det er dem der skulle smage af tobak - det gør de ikke de smager af æble og noget andet .. og ja det er de rigtige jeg har fået og bestilt :-). Og jeg fik bekræftelsen om at pakken var afsendt 5-6 timer efter at jeg havde modtaget pakken ;-)..
Ellers ingen indvendinger. Super kvalitet. HURTIG levering

øv øv altså

Jeg har før handlet på net shoppen, med en rigtig god oplevelse.
Så jeg var også ret sikker i min sag denne gang.
Jeg bestilte mine vare d.22/3. Og i dag den 29/3 har jeg ikke fået noget endnu. Skrev en mail til dem, da jeg rejser d 1 /4 og gerne skulle havde mine vare.
Fik en pæn mail svar på at deres lager var under omflytning, og at der ikke var personale til at svare . kundeservice pt. Dette er jo også helt ok eller??!!
Jeg har i går ringet på det tlf. der står på hjemmesiden for at høre om jeg når at få mine vare ...
Men dette nummer eksistere ikke siger stemmen.

Håber inderligt de vare for en værdi af næste 800 kr. Kommer på mandag . D. 31/3 ...

Og om jeg handler der igen... ??
Det må tiden kun vise...

Hej Per

Esmøg

Der stod på hjemmesiden at der kun ville gå 3 dage før modtagelse.

Bestilte for 14 dage siden da jeg skulle bruge det til jeg skulle til spanien og som der stod inde på hjemmesiden ville der maks gå tre dage før modtagelsen, men først nu efter 14 dage har jeg modtaget og mundstykket som jeg bla. købte kommer der ikke noget røg ud af..

Hej Monica

Vi er kede af at din pakke var forsinket, men vi håber at du har set på vores hjemmesiden eller på Facebook, at dette var på grund af at vi blev nødt til at flytte vores lager for anden gang, hvilket vi naturligvis også har været meget trætte og kede af. Men det er godt at høre, at du nu har modtaget din pakke. Men det er ikke godt, at din clearomizer ikke virker som den skal. Vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde en løsning på dette, hvis du er sød at skrive ind til vores kundeservice på info@esmog.dk.

Esmøg

Jeg er meget tilfreds med mit køb hos jer

Det er det samme som jeg har skrevet ovenover. Jeg er meget tilfreds med mit køb og agter at handle hos jer igen..

God hjemmeside!

God hjemmeside med gode varer og hurtig levering!

Skod!

Modtog denne da jeg skrev og spurgte hvor mine varer blev af :0(

Kære Kunde,

Vi flyttede vores lager til et nyt i starten af Marts, da vi har valgt at outsorce det på grund af en større efterspørgsel på vores varer.

Men uheldigvis så gik det lager konkurs og dette har ramt os meget hårdt. Vi har derfor været nødsaget til at flytte vores lager endnu en gang, hvilket vi startede på i sidste uge og som vi arbejder hårdt på ordentlig op at køre i denne uge.

Da alle vores ressourcer er sat af til dette, så er vores kundeservice også derude, hvilket betyder, at de desværre ikke har mulighed for at besvare jeres henvendelser før de manglende ordre fra de sidste to uger er afsendt.

Vi bestræber os på at vi får styr på det nye lager hurtigst muligt og vores kundeservice vil besvare alle jeres henvendelser så snart det er muligt.

Vi takker på forhånd mange gange for jeres forståelse.

Mvh. Hele eSmøg holdet

Hej Kath

Vi er virkelig kede af at høre, at du ikke har modtaget din pakke endnu og at vi ikke har haft mulighed for at besvare din henvendelse før nu. Det er meget beklageligt.

Men som den fremgår i den automatiske besked, som du har modtaget, så har dette været på grund af vores lagerflytning at din ordre har været forsinket.

Men vi har pakket alle manglende ordrer i denne uge, så din ordre er således på vej eller vil blive sendt meget snart og vi håber du modtager den inden længe.

Hvis du ikke gør det, så må du endelig kontakte os, så vi kan finde en løsning sammen.

vi beklager ulejligheden mange gange og håber på din forståelse.

Esmøg

Endnu ikke modtaget min bestilling.

Blev bedt om at skrive en anmeldelse, men har ikke modtaget mine varer bestilt for en uge siden. På hjemmesiden reklamerer de med levering i løbet af 1-3 dage. Jeg har skrevet en mail som jeg ikke har fået svar på og har i dag forsøgt at ringe til telefonnummeret på hjemmesiden som ikke virker??? Pengene har de trukket fra min konto, så vil meget vide hvorfor jeg ikke modtager min bestilling. De to andre gange jeg har bestilt hos dette firma har servicen dog været upåklagelig og jeg har fået varerne leveret hurtigt. Derfor giver jeg tre stjerner som kan blive til flere næste gang, hvis de gider svare på min henvendelse.

Hej Lise

Men som du forhåbentlig har set på vores hjemmesides forside eller på Facebook, så er grunden hertil, at vi valgte at outsource vores lager, på grund af en større efterspørgsel på vores varer, for 4 uger siden. Da vi havde flyttet alle vores varer i løbet af to uger og det hele var nogenlunde oppe at køre, så fik vi beklageligvis den besked, at lageret var gået konkurs.

Dette betød så desværre, at vi måtte flytte lageret igen. Dette begyndte vi på i starten af sidste uge og denne uge har vi pakket på livet løs så alle der manglede deres ordrer, kunnen få dem hurtigst muligt.

Da vi er en meget lille virksomhed, så har vi måtte sætte alle ressourcer ind på denne opgave, hvilket har betydet, at vores kundeservice desværre ikke har haft mulighed for at besvare hverken mails, opkald eller andet i denne periode.

vi beklager ulejligheden mange gange og håber på din forståelse.

Esmøg

Kanon priser på væsker og rigtig hurtig levering (som regl), men...

Grunden til kun de 3 stjerner, er kundeservicen... Der er et telefon nummer på hjemmesiden, men man kan ikke ringe.
Har haft skrevet 5 - 7 gange i chatten, (forstår det sådan, at hvis der står offline, vil der blive besvaret når der er tid til det), men kun 1 gang har jeg kunnet på fat i nogen... Og det var en rigtig behagelig person. Er bare ikke okay, der ikke kommer andet respons.
"Tankene" synes jeg dog er dyre.

Hej Brit

Vi er rigtige kede af, at du ikke ikke fik vores telefonsvarerbesked om, at vi desværre ikke har kunne tage imod dit opkald, da vi har været ude på vores nye lager de sidste to uger for at få ordentligt styr på dette.

Det er meget beklageligt og vi forsøger at få læst denne telefonudfordring hurtigst muligt.

Vores kundeservice skulle således gerne være tilbage på telefonen fra på mandag af fra kl. 9-12 og igen fra 13-15. Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@esmog.dk, så skal vi nok tage hånd om den så snart vi kan.

Vi beklager ulejligheden mange gange.

eSmøg.dk

Om virksomheden