Etube.dk reviews

Etube.dk reviews

7.7

lang leveringstid

Der gik 15 dage fra bestilling til levering på adresse. Sendte mail, da der stod levering 3 - 5 dage. Fik hurtigt svar tilbage, at jeg kunne få ordre annulleret men at de sendte varer indenfor få dage.

Det var sgu ganske godt

Jeg købte et tastatur fra dem, og det eneste negative jeg har at sige, er at der manglede lidt info omkring hvilket tastatur det var. Med dette mener jeg ikke mærke og model, men mere om det var mekanisk, baggrundsbelysning, USB, hvilket styreprogram det kunne bruges til etc. bare de normale specs. Det eneste det gjorde, var at jeg måtte søge lidt mere på nettet for at finde ud af lige præcis hvad det indebar. Ellers upåklagelig service og transport.

troværdig

jeg kan kun anbefale jer at handle hos Etube.dk

God og hurtig levering

Det var første gang jeg handler hos Etube, bestemt ikke sidste gang, bestil -> betalt -> modtage vare.. god info undervejs på mail :-) så 5 stjerner fra mig

Uacceptabel Kundeservice og mangel på respekt!

Jeg fandt etube via edbpriser på grund at jeg sku købe et nyt grafikkort til min computer. Jeg er så heldig og finder nøjagtigt det grafikkort jeg skal bruge til 2,000 kr'- derefter får jeg en oversigt over 3 butikker som har varen på lager, jeg vælger etube som påstår at have varen på lager og en udbringnings tid på 1-2 dage hvilket lyd fantastik. Jeg har nu bestilt varen og venter spændt på min faktura/kvittering som jeg aldrig modtag hverken som mail eller download fil, jeg blir bekymret og tjekker min ordre på deres hjemmeside hvor der stod at min ordre var blevet annullereret og at den gældene produkt ikke længere kan fremskaffes. Okay nu blir jeg noget mere bekymret og tjekker min bankonto hvor jeg kan se at etube.dk allerede har reserveret beløbet på 2,000 kr'- for grafikkortet, jeg kontakter deres kundeservice som fortæller mig at det kan tage flere uger før jeg får min penge tilbage plus jeg heller ikke ku får faktura/kvittering på grund af min ordre var annulleret sagde kundeservice og hvis det ta for lang tid skulle jeg kontakte dem igen -_- jeg har så siden prøvet at kontakte dem forgæves uden tilbagesvar og nu har jeg sat min kreditnota på sagen. KØB ALDRIG FRA etube DET ER ET SCAM!!! jeg har aldrig prøvet noget lignende efter mange års onlinekøb. mvh Abraham Reyes

Hej Abraham

Som jeg tidligere har fortalt sender vores system automatisk en ordrebekræftelse samt faktura når en kunne gennemføre et køb hvis du altså har oplyst korrekt mail adresse.

Beløbet bliver ikke trukket fra din konto men reserveret indtil at vi hæver beløbet. I dit tilfælde var vi ikke i stand til at skaffe varen og vælger derfor at slette betalingen. der kan gå få dage til uger inden at din bank frigiver din betaling. Det er ikke noget vi styrer selv. Du kan evt. bede din bank om at frigive beløbet igen.

jeg kan se at alle din henvendelser er blevet besvaret indenfor få timer, så kan ikke forstå hvorfor du mener at det er svært at komme i kontakt med os, vi har iøvrigt live chat hvor vi hurtigt besvarer alle henvendelser.

Fantastisk

Det hele gik hurtigt og det var let og bekvemt. Jeg modtog pakken allerede dagen efter bestillingen!

hvis der var mulighed at give flere stjærner havde i fået det

jeg bestilte en fredag havde mine ting mandag det er HURTIG betjæning det har jeg ALDRIG været ude for tak for rigtig god betjæning

aldrig oplevet sådan en service.

sælger ringer og siger at de desværre ikke har varen på lager, men bedre varer tilbydes til samme pris. levering dagen efter... sådan der,

God oplevelse og god pris

God oplevelse og god pris

Lang levering, og elendig kundeservice ved kontakt (hvilket er svært at få!)

Varen blev først leveret efter en uge (til trods for at den på hjemmesiden stod som værende på lager) – kundeservice kan ikke kontaktes telefonisk, og deres ”chat” står ofte som åben / online til trods for at den ikke er det.
Der blev ikke fremsendt nogen faktura, denne måtte jeg selv bede om at få tilsendt.

Hurtig levering - perfekt produkt

Jeg handlede hos Etube den 27/1 om aftenen. Allerede 29/1 havde posten forsøgt at leverer det hos mig (desværre var jeg ikke hjemme!)
Hentede pakken på posthuset den 30. januar - og alt var som det skulle være.
Super produkt i super stand.
TILFREDS :-)

dårlig informaation vedr. leveringstid

Ordren blev hurtigt bekræftet, men det kneb med leveringen. Ved forespørgsel om leveringstid, var svarene meget henholdende og opfølgningen fra Etubes side var utilfredsstillende

Helt perfekt

Handler gerne der igen

På gemen jysk,,, ( Super )

Nemt,,, bestille, betale, modtage, som lovet ( eller en dag før )

Handlen med Etube via deres hjemmeside har været en god oplevelse. To forhold kunne jeg godt ønske mig bedre.

Det første forhold er pris på produkt på hjemmeside, faktura og dankortbetaling ikke er ens. Pris på produkt og dankortbetaling angiver man 1798,75 kr. og på faktura anfører man 1799 kr. Herved bliver der en difference på 0,25 kr., som jeg skal kæmpe med i mit bogføringssystem. Løsningen er, at fakturaen også skal lyde på 1798,75 kr.

Det andet forhold er jeg usikker på, om det er et berettiget kritikpunkt. Ved levering bliver det oplyst, at jeg kan spore min pakke på Postdanmark, men track and trace virkede ikke hos Postdanmark. Det var ikke Postdanmark, der leverede pakken, men GLS Erhverv. Nu var det heldigt, at jeg var hjemme til at tage imod pakken. Jeg bestiller primært kun varer hos netbutikker, der bruger Postdanmark som distributør, fordi hvis jeg ikke er hjemme, kan jeg hente pakken i min lokale postbutik.

Alt i alt godt tilfreds med handlen hos Etube og DEN HURTIGE LEVERING.

Hej Karsten

Mange tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse med etube.dk. Vi beklager naturligvis fejlen mht. produktprisen og dens afrunding, systemet runder op til hele tal, men en teknisk fejl som vi arbejder på at få løst gør at den alligevel ikke runder op når du kommer frem til selve betalingssiden, det får vi løst meget snart.

Alle vores pakker sendes som udgangspunkt med Postdanmark, det har været en fejl fra vores side at din pakke er blevet sendt med GLS, det beklager vi rigtig meget.

Vi sætter pris på din dine 4 stjerner og glæder os til at se dig som kunde hos os igen, og ønsker dig et godt nytår:)

Kundeservice ansvarlig

Super hurtig response og levering inden Juleaften

Fik svar indenfor en time på min henvendelse om en julegave og levering inden juleaften. Jeg bestilte og de sendte den samme dag og blev leveret 2 arbejdsdage senere (den 23.12.2013) og vakte stor glæde da den blev åbnet.
Super service. Fornuftig pris. Alt som lovet.

Hej Niels

Mange tak for din anmeldelse

Jeg er glad for at læse din anmeldelse og se at du har været glad og tilfreds med vores kundeservice, levering og oplevelse generelt :)

Vi håber at se dig som kunde hos os igen snart

Kundeservice ansvarlig

Hurtig levering men også for hurtig

Bestilling og hjemmeside er fint og hurtig levering dagen efter. Men der var sket en fejl i pakningen og fik ikke det jeg bestilte og heller af anden omgang. Så pakke processen kunne helt klart være bedre samt forskellige muligheder ved forsendelse fx Postdanmark uden omdeling til gratis fragt eller når man bestiller for over 1000 kr. er der gratis fragt. Manglende information om hvordan man sender fejlleveret produkter retur.

Hej Anja

Tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af at du har måttet vente på din ordre, sådan noget plejer ikke at ske, Det skyldes, at vi har haft rygende travlt i dagene op til jul.

Fragten er pt. 49kr med omdeling, uanset mængde og antal, Det er noget som vi vil kigge nærmere på i fremtiden, tak for du påpeger det.

Jeg håber dog at du alligevel vil prøve os igen i fremtiden,

God og hurtig service

God service og hurtig levering! Kan varmt anbefales

Vare ikke på lager

Havde oprettet en ordre og betalt for denne, da man opdager at vare alligevel ikke er på lager og kan ikke skaffes. Får en kreditnota, men pengene er lang tid om at blive returneret.

Hej Ole

Vi gør vores bedste for at skaffe de ønskede varer, i dit tilfælde var det desværre ikke muligt. Vi hæver først pengene fra din konto når hele ordren er afsendt. Vi har derfor ikke trukket pengene fra din konto. Hvis der går for lang tid inden din bank frigiver reservationen bliver du nød til at kontakte dem.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os hvis du har brug for yderligere hjælp.

Passer ikke!

Jeg købte et 13.3" sleeve til min sony vaio bærbar. Jeg blev desværre skuffet da jeg fik den 2 dage efter, den var nemlig alt for lille. Synes det er meget misvisende at man ikke kan gå ud fra den oplyste tommer størrelse på hjemmesiden.
Har nu fået mulighed for at sende den tilbage og få pengene retur.

Kære kunde

Vi er naturligvis meget kede af at høre at varen ikke havde korrekt specifikation. Jeg kan bl.a. se at din sony vaio er 33,7 hvor sleeved kun er 31, fejlen ligger i de specifikationer, som vi har fået fra vores leverandør. Det beklager vi meget

etube.dk Details

Visit Etube.dk

Write to: info@etube.dk
We live here: Herluf Trolles Vej 22
5220 Odense Sø

Etube.dk Support

Etube.dk er førende i Danmark inden for salg af high tech udstyr. Etube har mere end 10.000 produkter på lager, bedste priser i Danmark, levering inden for 48 timer, enestående kundeservice og fleksible betalingsmuligheder. Salg af digitalkamera, videokamera, DVD-afspiller, TV, HI-FI, lyd, scanner, printer husholdningsmaskiner, gaveideer og meget mere til konkurrencedygtige priser.