Euroflorist Norge reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Fikk ikke buketten jeg bestilte, men en enklere og mindre .

Bestilte blomster til min datter Bitte Lund i Horten. Buketten mener jeg hette "påskejakt" eller noe lignende. Den hadde et fuglerede midt i, og jeg oppgraderte til Eksellent for å få en ekstra flott versjon. Dette er første gang jeg bestiller fra euroflorist, men det frister ikke til gjentagelse etter dette....
Buketten skulle inneholdt to typer roser, edderkoppkrysantemum, nennsomt puntet med et fuglerede fylt med egg.
Den min datter fikk levert til sin store dag var så avgjort ikke dette....
Mvh

Thor Lund
Oslo

Stabil og seriøs

har brukt dere mange ganger og er alltid fornøyd med levering og bestilt varer. Men savner litt større utvalg til utlandet.
Bruker dere igjen

Ikke som på bildet!

Jeg bestilte en blomst på nettet. Når jeg senere så blomsten hos de som hadde mottatt den, så liknet den ikke blomsten på bildet. Ikke bare var den annerledes. Den var også mye mindre pen enn den på bildet. Ble veldig skuffet.
Review by confirmed purchaser

God og effektivt levering, men dyrt!

Euroflorist er gode på å ha et rikholdig tilbud av alle slags buketter og blomster. Websiden deres er oversiktlig og lett å navigere. Enkelt å bestille det du måtte ønske og å få det leverte. Eneste negative er høye priser på produkt og levering, men de er ikke dyret enn andre.
Review by confirmed purchaser

Fine bilder som gjør det lett å velge blomster.

Enkelt å finne blomster. Bestille og få det levert til mottaker. Har benyttet firmet ved flere anledninger og fått positive tilbakemeldinger fra mottakeren. Kan anbefales.
Review by confirmed purchaser

Could NOT have been more satisfied

I am very impressed with Euroflorist and I am going to be using your services ALOT more. My Older Aunt had her birthday yesterday and I did not know how to make her feel special on her day (I live in Saskatchewan, Canada and she lives in Oslo, Norway) I ran out of time to mail something for her and then I thought about flowers. You made it quick, SAFE and easy to make My Aunt have a Very Special Day - Thank you

SUPERT!!

Enkel og grei oversikt, kunne kanskje ha vært litt mer detaljert når det gjelder blomster med vin og ost etc.
Kan anbefales

Fint og ryddig.

Kjekt å kunne bestille samme dag som man vil ha blomstene levert.
Review by confirmed purchaser

Reddende engler når ord kommer til kort. Si det med blomster

Euroflorist kan du stole på, de leverer kvalitet. Enkelt og greit

Er fornøyd

intet å utsette,

Super service!

Nydelig bukett. Raskt levert.
Review by confirmed purchaser

Flott levering, dårligt bilde på nett i forhold til bestilingen.

Flott levering, og fin bukett.
Buketten på nette,vær ikkje like i forhold til det eg bestilte.
Konfekt "eskene"!? Konfekten va oppi ein "pose" . Det må forandre på nette at at dere ikkje levere i esker men i poser.!

Fint arrangemang

Jag var jättenöjd med Euroflorist mina vänner fick vackra blommor som kondoleans och dom kom fram fort så vi är jättenöjda. Jag kan rekommendera Euroflorist till andra som vill sända blommor.
Review by confirmed purchaser

Raskt, effektiv, profesjonelt, god kvalitet.

Bestilte blomster til en venninne som har fått baby nylig. Veldig greit å plukke ut bukett som passer til guttebaby. Bestilt rundt lunsjtider fredag på jobb. Og utpå ettermiddagen kom det takkesms fra min venninne, som bor i en annen kommune.

BLOMSTER ER "VITAMINER FOR SJELEN''

Jeg har brukt Euroflorist til forsendelser "overalt" i Norge og nu sist en hilsen til en venn i København. Jeg har alltid fått tilbakemelding fra mottagerne om hvor fine blomstene har vært! Derfor føler jeg trygghet på kvalitet når jeg bruker Eusroflorist.
Review by confirmed purchaser

Fungerer utmerket med enkel selvbetjening

Fant navn og adresse på 1881. Trykte på "send blomster", valgte blomsteroppsats og så enkelt var det å få gitt en venn en blomsterhilsen
Review by confirmed purchaser

Kjapt levert og flotte blomster

Blomster bestilt kl 00:30 via nettsiden, levert 11:00 samme dag. Veldig fornøyd:)
Review by confirmed purchaser

Nesten helt perfekt. Det eneste som kan forbedres litt er bestillngsprosessen (online).

Jeg er veldig fornøyd med tjenesten. Bestillingen ble ekspedert raskt og effektivt, og jeg fikk inntrykk av at jeg var i svært gode hender. Det eneste jeg kan sette fingeren på er bestillingsprosessen. Etter at jeg hadde gjort bestillingen online var det litt uklart om bestillingen virkelig hadde gått gjennom, og bekreftelsen som ble sendt ut via epost havnet i spam folderen min. Det hadde også vært fint om bestillingsløsningen hadde hatt en forhåndsvisningsfunksjon på meldingen/kortet slik at man kan se meldingen (med signatur) og godkjenne både skrifttypen og konvolutten før bestilling.

Perfect

Perfect in every way

Flotte blomster

Nydelige blomster flott levert til rett sted og måte :)
Enkelt å bestille med stor variasjon.

Euroflorist.no

En unik gave

Utvalgte florister lager alle våre buketter, deres fagkunnskap utøves med stolthet og dedikasjon. Vi lover at din gave vil være så unik som de som mottar dem.

Alltid friske blomster

Ingenting kan sammenlignes med duften av friske blomster - våre florister vet hvordan de skal viderebringe duften av friske blomster fra hagen, og til stuen til dem som du har kjær.

Sikker levering

Rett timing er alt - for å få frem blomstene til rett tid, har vi mer en 54.000 florister i vårt nettverk over hele verden. Vår forståelse av blomsterleveranser er basert på mer en 25 års erfaring. Ingen er for langt unna for en blomsterleveranse.

Om virksomheten

Siden starten har vi hos EuroFlorist vært engasjert i å hjelpe mennesker med å skape bånd ved hjelp av blomster fra våre profesjonelle blomsterhandlere. Om det er på den andre siden av byen, et annet sted i landet eller et annet sted i verden, rører vi folk med blomster.

EuroFlorists mål har vært å gi kunder i hele Europa, enten det er en privatperson eller en virksomhet, en billig måte å sende blomster til hele verden på. Sammen med sine medlemsflorister jobber EuroFlorist med å være den mest pålitelige og innovative partner i blomsterbransjen. Derfor gjør Euroflorist det enklere å sende blomster.

Visit Euroflorist Norge

Kontakt oss

Call us on: 815 48 260
We live here: Norway

Category

Flowers

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.