Eurosportplayer reviews

Eurosportplayer reviews

Very low
2.1

ELENDIG stabilitet

Eurosport player er et gennemført elendigt produkt. Det er ekstremt ofte ude af drift, deres Video-on-demand bliver stort set aldrig opdateret og så tillader de sig at tage 59 kr om måneden for det. Billedekvaliteten er desuden ikke noget atråbe hurra for, og deres kundeservice er stort set ikke-eksisterende. Deres iOS app er dog meget god. Når den virker ...
Der står altid på hjemmesiden at den kan være ustabil grudet opdateringer - hvilket er OK. Problemet er bare at den har været ustabil grundet opdatering i over et halvt år, og prisen i den tid er steget med 20 kr.

Hvorfor heder det eurosport burde hede pussy-sport

Der aldrig fodbold. Kun kvinde pjat og vergang der WWE ligger i det gammel dags wrestling.

elendigt

Elendigt produkt - elendig billedkvalitet og poblemer med opkoblingen

SNYD

Har lige tilmeldt mig for at se Touren - det var da en elendig kvalitet og meget langsom hjemmeside.
Jeg ønsker at stoppe mit abonement og følger anvisningerne som slet ikke virker.

ØV, ØV kan absolut IKKE anbefales

EUROSPORT - PAS PÅ MED LANGE ABONNEMTSAFTALER.

Jeg tegnede et abonnement for et år til 10. maj 2013 for at se WTA-Tennis. Kort tid efter ophørte de uden forvarsel med at sende WTA-Tennis, og jeg kunne ikke komme ud af abonnementet, selv om jeg ikke fik varen, jeg ønskede.
Nu har jeg - for en sikkerheds skyld opsagt abonnementet til udløbsdatoen 10. maj 2013, og jeg fik denne besked:
"Du har fortsat adgang til tjenesten indtil abonnementet udløber 5/11/13".
Skal jeg nu stole på, at abonnementet ophører 11. maj eller 5. november 2013?
Penge er vigtigere for Eurosport end glade kunder.

Ingen mulighed for at opsige

Jeg har fulgt den anvisning jeg får af eurosport til at opsige, men når jeg går ind på mit apple-id er der ingen steder man kan trykke subscriptions som eurosport siger at der er.

Middelmådig billedkvalitet og elendig support/kundeservice!

Billedkvaliteten er på ingen måde imponerende og arkiv funktionen er rodet og uoverskuelig.
Begge dele ville dog være til at leve med, hvis det ikke var fordi man samtidig skal høre på de elendige danske kommentatorer, da det ikke er muligt at vælge den langt bedre engelsksprogede version.

Det største problem med eurosportplayer er dog den ikke eksisterende support og kundeservice. Det er stort set umuligt at komme i kontakt med serviceafdelingen og derfor også nærmest umuligt at opsige sit abonnement.
Umiddelbart ser det ud til at være lige til, da der er fine ikoner på siden, hvor du kan komme i kontakt med/stille spørgsmål til folkene bag siden, men der er simpelthen bare ikke hul igennem..?

Do not waste your time and money on this service ..

Bought a yearly subscription for an Ipad through Apple's App store in March 2012 but are now being billed monthly.

Customer Service is basically non-existing.

An other (annual) subscription bought for PC use has been out of service now for months - no constructive advise has been recieved from Customer Service, nor have they responded to a requested refund due to the non-fulfillment of the subscription bought.

kører tilfredsstillende

Købte et måneds abonnement i forbindelse med OL

det kører faktisk tilfredsstillende på min 70/30mbit VDSL

eneste irritations moment er den usandsynlige dårlige player som er embedded at de benytter sig af men det er til at leve med for 14 dages OK

Crap

Et helt igennem uacceptabelt og dårligt produkt. Elendigt site, dårlig streaming, ringe kvalitet, supports egne benchmarks overholdes ikke, arkivet er ekstremt tyndt......har også NFL gamepass....og DET spiller bare.

Undlad køb af Eurosport Player!

Jeg købte oprindeligt Eurosportplayer for at se Bundesliga bold, og det er ganske fint at man kan se alle kampe. Der er dog mange irritations momenter du skal tage højde for inden du investerer i denne online service. Når du ser Eruosport 2 (Hvor alle bundesliga kampe sendes), skal du være forberedt på at du kun kan få finske kommentatorer. Det kan godt ske at du kan vælge dansk, men indtil nu, er det aldrig lykkes mig at se en kamp med danske kommentatorer. Til dem der ikke har set en kamp med finske kommentatorer, så er det så frustrerende at du får lyst til at smide de TV ud af vinduet. Jeg har forsøgt gentagende gange at skrive til support for at løse problemet, men her er der ingen hjælp at hente. Desuden skal du være opmærksom på at samtlige af de resterende kampe du kan se, på ekstra kanalerne, er i så dårlig kvalitet og uden kommentator spor, at du næsten hellere vil hive fat i et ulovligt stream, af bare irritation over at du ikke kan se bolden på banen.

Fordele: Billigt (39 kr./md.), Stabil streaming.
Ulemper: Ingen danske kommentatorer, elendig kvalitet på ekstra kanaler

Udemærket produkt

39 kr / mdr for Bundesligabold + andet sekundærsport. Prisen er til 5 stjerner. Ingen problemer med stream, kører superstabilt, og ingen grimme bufferafbrydelser.

Billedekvaliteten er vel at sammenligne med et analogt tv signal. Acceptabelt, men ikke imponerende, og burde være bedre. Året er trods alt 2012!

Ikke muligt at få nyt kodeord.

Har glemt kodeordet, har forsøgt at rekvirere et nyt. Jeg har prøvet med flere forskellige browsere, men intet er lykkes.
Jeg har også forsøgt at skrive til support, men det eneste svar jeg får, er at de vil kontakte mig. Men jeg hører intet.
Har tegnet et års abonnement, som automatisk fornyes, uden at jeg kan bruge servicen ej heller ikke afmelde den. Har betalt i lang tid uden at få noget til gengæld. Øv

Umuligt at sige op

Den "Afmeld"-knap man bare skal klikke på, findes slet ikke, og det er umuligt at komme i kontakt med dem... Desuden er der diverse tekniske problemer, både med visning af de rigtige kampe (hvorfor man engang har abonneret) og den rigtige kommentar (p.t. kun polsk...).

For tennisfreaks

I 2009 købte jeg et par måneders abbonoment i forbindelse med Australian Open, det var så det.

Ved en fejl fik jeg efterfølgende et "tilbud for studerende" for et års abonoment. Eurosport valgte at vedstå tilbuddet, når det nu var kommet mig ihænde :)

Det har rent faktisk fungeret så godt at jeg har valgt at forblive kunde,med endnu et årsabbonoment.

Det er korrekt der kan opleves udfald, irriterende men ikke ofte.

Pt. har jeg problemer med billedet hakker i fuld skærm. Underligt for det har jeg ikke tidligere oplevet.

Tennis og bundesliga er hovedtilbuddet på sendefladen.

Jeg vil egentlig helst på TV-skærmen men boxer mv. supporterer ikke Eurosport ?

Eurosportplayer hænger fornuftigt sammen i forhold til pris og kvalitet. Jeg snupper ihvertfald gerne et år mere til 349,-

Thomas

Tyveri

Efter problemer med at se det jeg ville, opsagde jeg abonnement. De bliver ved med at trække penge fra kortet.
Er der nogen der ved hvor deres kontor ligger? Jeg kunne godt tænke mig at aflægge dem et visit : )
Stig 40 74 90 77

NEJ lad være med at tilmeld dig

..............................................................................................................

PAS PÅ

handelsdato 8/7-2011 - trukket 12.07.2011 VDK DKK 39,00 -39,00

handelsdato 8/7-2011 - trukket 12.07.2011 VDK DKK 39,00 -39,00

handelsdato 7/7-2011 - trukket 11.07.2011 VDK DKK 39,00 -39,00

handelsdato 30/6-2011 - trukket 04.07.2011 VDK DKK 39,00 -39,00

handelsdato 28/6-2011 - trukket 30.06.2011 VDK DKK 39,00 -39,00

Forsætter de på den måde bliver de politianmeldt

Advarsel: Eurosport Player stjæler dine penge

Opsagde mit abonnement og har fået skriftlig bekræftelse på udløbsdato 16.5.2011. Alligevel trækker Eurosport Player penge ( 1 års abonnement) på min konto den 1.6.2011, hvilket jeg først kan se den 7.6.2011. Skriver til Eurosport Player og får svar tilbage at de vil returnere pengene snarest. I dag er det 1. juli og jeg har stadig ikke modtaget nogen penge retur. Det er simpelthen ikke godt nok, det er arrogant, frækt og utilstedeligt og jeg er squ ligeglad med at det er Frankrig der står for tilbagebetalingen. Jeg har ikke haft mulighed for at stoppe betalingen da det er trukket direkte på mit Dankort. Skam jer Eurosport Player.
Simon

Svindel trækker penge uden accept

Jeg blev lokket med et tilbud på player i 6 mdr. da de var ophørt opsgde jeg det. Det var simpelthen får dårligt, og tennisfinaler med Carolien blen underprioriteret af snooker. Selvom det var opsagt og forbindelsen lukket har man trukket 177 kr. på mit dankort, og vil åbenbart ikke flytte dem tilbage igen. Meeeen det kommer de nu til

De påstår nu at de ikke har trukket noget, men det står der på mit kontoudtog. Her er det virkelig nødvendigt at få banken til at trække pengene tilbage. Jeg ville den underfløjtemig skamme mig hvis jeg havde lavet sådan et svindelnummer.
De har lovet og lovet at nu var deres system ok, så pengene kom retur en af dagene, ak ak ak svindlere

Ulandsforretning

Jeg oplevede nogenlunde det samme som anmelderen nedenfor. Jeg købte en måneds adgang og opdagede at Eurosport blev ved at trække penge fra min konto måned efter måned, selvom jeg flere gange havde skrevet til dem og bedt dem om at stoppe det "abonnement", jeg aldrig havde bedt om. Banken fortalte mig at eneste mulighed jeg havde, var at spærre mit kort, hvilket jeg så gjorde.

Is Eurosportplayer your company?

Visit Eurosportplayer