Eventinformation.dk reviews

Eventinformation.dk reviews

8.9

Ris og ros!

Jeg vil starte med at sige at jeg synes det er fantastisk at der er folk som bruger deres tid, kræfter og på samme tid arbejder så hårdt på at glæde andre som har ønske om at opleve deres idol i lille Danmark.
Det er jo fantastisk at se, når det endelig lykkes dem at hive dem herhen, hvilket også siger en del om det stykke arbejde de foretager sig, men når det så er sagt, så er vi kommet til en anden side.
Jeg havde gennem Eventinformation vundet nogle Drake billetter, og det var jeg selvfølgelig utrolig glad for.
Jeg ventede to uger på billetterne, og da koncerten var en uge væk sendte jeg en e-mail, og fik så at vide at de ville sende mig billetterne ind for kort tid.
Jeg fik så aldrig billetterne, og fik ikke noget svar da jeg efterfølgende sendte en e-mail til Eventinformation.

det bedste for musikken !

jeg har som en dansk musik fan, været en del af Eventinformation. vis jeg kunne rate det 100 stjerner, så havde jeg gjort det. nu skal i hører hvorfor? før Event info, var der intet andet der kunne fortælle os fans, om vores favorit artister døgnet rundt, og det kom event info fremme med.. og ikke nok med det, og det selv fansene der skriver disse updates fra siden og Facebook. jeg mener at PT. er Event info det bedste, indenfor danske musik fans.. siden, er blevet rigtigt overskueligt så ved præsis hvor man bla. kan finde alle koncerter osv. jeg vil max gerne anbefale alle at besøge event information, og sprede nyheden blandt alle os fans :)

Super fantastisk!!

Personligt bruger jeg kun Eventinformation.dk pga. One Direction, men jeg syntes at det er absolut fantastisk at der er nogen der gider at tage intiativ til at få nogle af de bedste kunstnere til Danmark! Jeg kan ikke sige tak for mange gange!! Elsker virkelig det arbejde i lægger i dette projekt såe... ja thumps up for jer!! :D

Interrese

Jeg syntes de er super gode til dere arbejde, de forstå virkelig at sprede glæde og interrese om andre musiker! Thumps up.

Awesome!

Jaaa, i er bare fantastiske og kæmper ret hårdt for at få en musiker osv. til DK!! Det er squ niiice xD Og I har opnået helt vildt meget på kort tid!
Men nogle gange bliver jeg lidt forvirret....

Fantastisk! :)

Event information er noget genialt, det giver alle os enkelte fans et håb om at kunne komme til at opleve vores idol/stjerner Live i Danmark, samtidig kan vi følge med i deres liv og få en masse god viden om dem, som vi kan fortælle til andre som måske får interesse for samme.

Awesomeeeeeeee

'Eventnformation til Danmark' styrer!
(specielt hvis i rent faktisk får One Direction til Danmark som i prøver på!!!!)

Aflyser Hopsin & Derefter WC

Først aflyser Hopsin sin koncert den 23 feb pga psykiske problember... Og derefter skynder de sig at få WC hele vejen fra Amerika til Koncert i stedet for hvilket jeg bliver rigtig glad for, men så aflyser de dagen før pga at han vil have 4.000$ i forskud hvilket er meget normalt for normale store musikanter !

I er fantastiske!

Hvad kan man sige? I prøver at få ja, alle vores idoler til Danmark og hvis det ikke lykkedes prøver i bare igen! Jeg er virkelig taknemmelig for alt det arbejde i ligger i siden, jeres konkurrencer, jeres nyheder ALT! Åh Gud, jeg elsker jer!

Tak for One Direction

Jeg syntes Eventinformation Danmark klarer det super godt! Vil specielt sige tak for at de har kæmpet så hårdt for at få One Direction her til! Jeg håber det lykkedes.

Efterligner andes fansites

Der var en tid, hvor originalitet og unikke sider var et foretrække.
- Det tror jeg stadigvæk det er for nogle, men eventinformation.dk er i hvert fald ikke en af disse "nogle".

De genskaber andres fansites, ikke bare under præcis samme navn - men også med præcis samme billeder, informationer og des.

Synes i er så dygtige, at kunne duplicerer andres indhold.

Tak, tak tak tak!!

Det er fedt at i tager jer tiden til at få kunstnere til Danmark, da vi jo er sådan et lille land! Uden jer ville der nok ikke være lige så stor chance for One Direction kom, så TUSIND TAK!!!:-D <3

Loving them <3

De har sq gjort meget for alle musik elskere. Jeg synes det er super dejligt at de tager sig den tid og finder de bedste musiker og bringer dem til danmark <3. TAK! :D

Super fordi...

Jeg tjekker tit Event Information. Det gør jeg fordi jeg nok er det man kalder en koncert pige, så derfor er det rart at få information om de diverse koncerter osv. I mister dog den sidste stjerne, fordi jeg syntes at der engang i mellem bliver skevet en masse ligegyldigt.. Alt i alt gør i jeres job godt, og det er rart at se at vi har folk der gør så meget for musikken!! :-)

Helt igennem fantastisk!

Event Information, er helt igennem fantastisk! Alle deres opslag, konkurrencer, osv - hjælper og spreder glæde til en masse musikelskere dagligt! Det er så fedt at de gør så meget for at hjælpe folk med alt muligt, og der har jeg virkelig respekt for. Det er sgu verdensklasse! Elsker Event Information!

Fordi!

Ja sgu da nok fordi det er det fedeste i verden!

Areh!

Jeg synes det er så fedt at event information til Danmark gør et kæmpe stykke arbejde og deres samarbejde med One Direction Denmark! Jeg synes det er så fedt at de alle sammen gør sådan et stykke arbejde! For at få det til at lykkes. For at være ærlig tror jeg nok det er min aller største drøm at de kommer til Danmark fordi jeg er så stor fan af dem.
Tak!

Elsker de her mennesker!

De gør så meget for os andre musikglade mennesker :) De bringer mange udenlandske kunstnere til Danmark, men de spreder også viden om udenlandsk musik til det danske folk. Jeg har supported dem lige fra starten og nu er siden jo kæmpe stor, og det er fedt at se den vokse hver dag! Der er en masse konkurrencer og information om alverdens ting.. Everyone, check it out! Og tak til Eventinformation og alle ambassadører, jeres hårde arbejde er virkelig appreciated herfra! :)

Find dine musikvenner

Servicen er god fordi man kan samles flere om en kunstner det er ikke sikkert at mange af ens venner har samme idol så derfor kan samles her og dele sine ting.

eventinformation.dk Details

Visit Eventinformation.dk