Evga reviews

Evga reviews

5.8

Uprofessionelt og dårlig service

Først og fremmet vil jeg informere om at jeg kun har givet 1 stjerne da jeg ikke kan give mindre, eller hellere tage stjerner. Hvorfor kan du læse herunder:

Jeg købte et grafikkort for ca 1½ år siden. Det gik så uheldigvis i stykker, det er jo hvad der kan ske, jeg fik så fat i deres support, hvilket i de første mange mails ikke gav nogen hjælp. Jeg fik så efter lang tid ordnet tingende, og mit grafikkort var på vej til tyskland, det skal dog lige siges her at det måtte jeg som kunde selv betale, dette foragte mig meget da alle andre producenter betaler for fragten på defekte produkter. Der gik så ca 2 uger og jeg modtog da et nyt grafikkort. For det første var det pakket helt vildt ringe, jeg fik en liste over punkter jeg skulle overholde i forbindelse med fragten, og gjorde jeg ikke det ville jeg miste min garanti og ville modtage en regning for den arbejdstid som de havde brugt på mit produkt. Den indpakning som jeg modtog det tilbage i var så ringe og overholdte ikke et eneste af de punkter jeg skulle overholde. Ikke nok med det så da jeg havde registreret det ville de have jeg skulle afregistrere mit gamle. Det ville havde betydet at jeg havde forkortet min daværende garanti med mere end 8 år. Da det så var registreret kunne jeg begynde at bruge det....... troede jeg. Ja der var en eller anden "fejl" i min computer når jeg prøvede at spille, jeg formaterede min computer og så kunne jeg spille igen... altså hvis jeg lige sænkede grafikkortes ydeevne. Alene dette var et brug på EVGA's egne garanti deklaration, da det produkt jeg vil modtage som erstatning på det defekte skulle være af samme eller bedre specifikationer. Og da jeg skulle sænke dens ydeevne levede det ikke op til deres egen garanti deklaration.

Endnu engang måtte jeg have fat i deres support. Jeg skulle nu sende det nye ind da det jo tydeligvis var defekt, og da problemet opstod allerede da jeg satte det i første gang, og da jeg måtte formatere min computer så skulle EVGA nok betale fragten denne gang.

Jeg pakkede den så ned igen, og endnu engang mod tyskland pakken gik. Først og fremmest så sendte de bare UPS ud en dag for at hente det, uden at give mig besked hvilket gjorde at jeg måtte hen og bøvle med UPS omkring fragten.

Efter jeg så fik styr på tingende med UPS, så gik pakken til tyskland.

2 uger senere modtager jeg så endnu et nyt, denne gang var det pakket ordenligt. Det skal lige siges her at da jeg snakkede med supporten så lovede de at teste det nye inden de sendte det... ja jeg kunne jo så åbne pakken, denne gang det et ordenligt indpakket grafikkort, jeg kunne så kige på det og konstatere at det ikke var blevet testet overhovedet. Der var ingen skrue mærker og inden mærker ved det stik som der var på det. Ergo ingen pre test af det som lovet.

Jeg kunne så sætte det i, og efter nogle driver installationer så kørte det endelig.

Jamen så virkede det og endelig var jeg færdig med det bøvl... troede jeg endnu engang.

Den begyndte at opføre sig underligt, og den er nu også startet på at crashe igen som de 2 forgående gjorde. Denne her har dog også et problem med dens nedkølingsblæser som gør at den bliver langt over de 80 grader og ikke bliver kølet ordenligt ned, dette gør at resten af computeren også bliver varm og kan tage skade af det.

Jeg sidder nu søndag og skriver dette, og torsdag sendte jeg EVGA endnu en email omkring et defekt produkt. EVGA har i alle mine forgående mails svaret oftest indenfor 24 timer selv i weekenderne. Dog har de endnu ikke svaret på min mail der blev sendt torsdag. Jeg venter stadig på at modtage et svar fra dem, om de vil blive ved med at sende mig defekte produkter eller om de snart vil til at gøre noget ved sagen.

Der er nu gået omkring 3 måneder med det her problem, og dette grafikkort er og bliver nok mit sidste EVGA produkt. Har også fortalt min historie til venner, bekendte, familie, kæresten og hendes familie, venner og bekendte, samt diverse fora og andre steder jeg har kunne fortælle min oplevelse. Derudover har jeg også fjernet alle EVGA produkter fra mine anbefalingslister samt fraråder jeg at anbefale EVGA til nogle af mine kunder.

Jeg kan ikke beskrive hvor skuffet jeg er overfor EVGA, og deres produkter, jeg havde en forventning om at EVGA var et professionelt firma med professionelle produkter, og jeg må så konstatere at jeg i den grad har taget grusomt fejl.

Jeg kan kun sige til dem som stadig overvejer EVGA at tænke meget over om de virkelig vil købe et EVGA produkt eller om de ikke hellere vil finde et andet. Jeg har brugt uvurderlig tid og penge på at løse dette problem, og EVGA har endnu ikke bidraget til at få det løst.

EVGA har stadig ikke beklaget eller undskyldt dette problem, hvor alle andre producenter havde gjort det med det samme.

Hurtig levering, meget hurtig endda!

De sendte fra Tyskland, og havde det nogle få dage efter. PERFEKT!

Is Evga your company?

evga.eu Details