Ewerslandbutik.dk reviews

Ewerslandbutik.dk reviews

7.9

I orden!

Vare til tiden. Vare som forventet. Pris ok. God kommunikation om lev over email.

Hurtig levering trods fejl

Bestilte en vare, sent torsdag eftermiddag, i webshoppen. Dagen efter ordreafgivelse kommer jeg i tanke om, at der ikke stod noget sted på siden (hverken under varebeskrivelsen eller i betingelserne på siden), hvornår man kunne forvente afsendelse af varerne. Skrev derfor en mail til dem for at høre, hvornår de forventede at kunne afsende ordren. Hele fredagen skete der ikke noget, så jeg fandt en direkte mailadresse til en person hos firmaet i den by, som webshoppen bliver styret fra. Den henvendelse fik jeg svar på den efterfølgende mandag og fik at vide, at der var sket en fejl ved min ordre, men at den ville blive behandlet straks samme dag og have forventet leveringstid dagen efter (om tirsdagen). Få minutter senere fik jeg en mail om, at ordren nu var i gang med at blive behandlet og tre timer derefter, fik jeg en mail om, at ordren nu var afsendt, og ville blive leveret dagen efter (tirsdag). Og om tirsdagen kom ordren så som pakke til Flexlevering (direkte sendt fra deres leverandør) – meget meget fint emballeret og beskyttet! Hvis jeg ikke havde været hjemme, kunne pakken blot være stillet, da den var blevet sendt som Flexlevering og det ville jo også have været fint, da man undgår endnu en dags venten indtil pakken kan udleveres på posthuset og dermed slipper man også for en tur på posthuset.

Så på grund af, at der var sket en fejl ifm. min ordre, så skete leveringen trods alt hurtigt. Dog lidt irriterende, at de ikke svarer på de mails man sender til deres ”hovedpostkasse”, men at man skal finde alternativer i form af direkte mailadresser til personer i firmaet, for at få svar på sine henvendelser. Og hvad hvis jeg ikke selv havde henvendt mig til dem? Var fejlen så blevet opdaget og havde jeg mon fået besked om det…???

Men under alle omstændigheder vender jeg naturligvis tilbage og handler med dem en anden gang. Fejl kan ske. Desuden var de også langt de billigste med varen (sammenlignet med fysiske butikker og butikker på nettet).

God service og hurtig levering

Bestilte 3 paller træpiller og 1 palle briketter om lørdagen og mandag eftermiddag, da jeg kom hjem fra arbejde, stod hele leveringen i min garage.

Perfekt!

Brødr. Ewers A/S Details