Exante Diet reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Yet again only half my order hear how can I keep my diet working

Terrible customer service no offer of refund for late products
    Exante Diet
    TrustScore 8.2 / 10
    2,194 Reviews

    Reply from Exante Diet

    Hi Lisa,

    Thank you for your review.

    I am really sorry for the service you have received when ordering with Exante. I am really sorry that you have receive your order later than expected. Is it possible you can please advise me which items you received late and I will look further into this for you.

    I am really sorry for the inconvenience this order has caused you.

    If you have any further queries, please feel free to contact us.

    Many thanks,

    Lizzie
    Comment (?)