Extreme-white.com reviews

Extreme-white.com reviews

4.5

heller ingen ting til mig

ja jeg ha heller ikke fået mine ting men ha været hurtig og blokere dem i banken.

Bullshit!

En dag så jeg at jeg der var blevet trukket 458 kr på min konto at NH.Payment og undrede mig meget over hvad det var og fik hurtig spærret min konto.
Dagen efter modtager jeg en pakke som jeg ikke havde bestilt.
Jeg åbner pakken og ser til min store overraskelse at det er en pakke med et tandblegnings sæt som jeg ikke havde bestilt.
Ingen mail er modtaget om at jeg har bestilt noget fra denne side.

Mine forældre og jeg snakkede frem og tilbage med vores bankdame for at finde en løsning.
Når, hun fik så stoppet betalingen og hun satte derefter de penge der var trukket ind på min konto igen. Efter nogen timer fandt vi endelig frem til hvor pakken og fik et nummer. Vi ringede og spurgte hvorfor der var trukket penge fra min konto og jeg havde modtaget en pakke fra en side jeg aldrig havde været inde på før.
Vi fik at vide at hvis jeg ikke selv have var det nok nogen andre der havde bestil det for mig??? Undre mig over hvor de skulle have fået mit kontonummer fra?

Nå, vi bad dem så tjekke hvor pakken var bestil fra. Sjov nok kunne der hverken findes min mail, navn, bestilling eller noget andet i deres system og intet stod på ordren der fulgte med pakken som der skulle men stadig mente de at jeg havde bestilt pakken og at jeg bare skulle betale de penge og SAMTIDIG sende pakken retur (og selv betale porto) for jeg havde jo ikke bestilt varern.

De fik at vide at hvis de ikke ville rette deres fejl måtte vi jo gå til medierne for dette ville vi ikke finde os i.
Nu er pengene utroligt nok kommet igen efter nogen uger.

Hvad fanden er det for en måde at køre en forretning på? Det er da ufattelig sørgeligt!
Jeg har advaret folk jeg kender både igennem samtaler og på facebook mod denne virksomhed.
Føj for satan!

arg...........

jeg er bare så vred over at deltage i en Matas konkurrence og så få tilsendt en prøvepakke der koster 49 kr, de er så betalt men men men så kommer de næste pakker som jeg sender retur også begynder rykkerbrevene at komme, jeg har forsøgt at ringe optaget, så har jeg mailet og senest har jeg faxet den har de ihvertfaldt fået for der en kommet en kvitering, men nu vil de have 448, kr som de skriver:
jvf. vores betingelser accepteret pakke 1 og pakke 2, derfor skal pakke 2 betales.
man føler sig squ magtesløs..... men penge får de ikke

Hej Lenea,

Vi beklager at du kun troede at der var tale om en konkurrence og ikke en tilmelding til et abonnement. Vi mener ellers at det var meget tydeligt skrevet på den kampagne.
Vi beklager den lidt sene tilbagemelding til dig vedr. din klage. Jeg ville ønske at du havde skrevet eller ringet til os vedr. din utilfredshed, så kunne vi helt sikkert have fundet en løsning og hjulpet med at svare på dine spørgsmål.
Ud fra dit navn, så kan jeg desværre ikke finde dig i vores system. derfor Må du gerne sende en mail til os med dit kunde nummer og referere til dette trustpilot indlæg, så skal vi finde en løsning sammen med dig.
Vi arbejder i øvrigt ikke med at sende fakturaer mere, da vi ikke vil gøre folk i tvivl om at der er noget der skal betales for.

Mvh. Michael Olsson, kundeservice Extreme-white

Bondefangeri

Min kone bestilte hvad der så ud som en gratis vareprøve på et tandblegningssæt (Extreme White). Da hun har modtaget det skriver vi for en sikkerheds skyld en mail til dem, hvor vi fortæller at vi ikke ønsker flere sæt. Efterfølgende sender NH Supply så et nyt sæt som vi sender retur. NH Supply får så Gothia Finans til at sende en regning og rykkergebyr på varen der er returneret. Vi får at vide at vi skal betale selvom vi har returneret varen. Håber at folk lige undersøger firmaet her på nettet inden de bliver røvrendt...

Hej Bo,

først vil vi lige beklage den sene svar tid her på trustpilot. vores kundeservice svarer normalt kunder pr email indenfor 48 timer. dette gælder også din kone/dig hvis i har skrevet der til. Ud fra dette indlæg var det dog ikke muligt at finde noget, da i ikke har oplyst kundenummer.

Vi skal beklage at din kone troede at der var tale om en "gratis vareprøve".
Dette var bestemt ikke tilfældet. Et produkt til den værdi ville være lidt utopisk at tro kunne være gratis. Men faktisk så tilbød vi folk at prøve produktet for kun 49 kr. og dermed forsætte vores abonnement til fuld pris, såfremt man er tilfreds.
For at undgå forvirring, så har vi i øvrigt fjernet muligheden for at betale via faktura - alt kører nu via kreditkort, således at der ikke kan være tvivl om man skal betale for første produkt.

Da din kone tilmeldte sig, så fik hun en bekræftelses email sendt + fik et bekræftelses-brev sammen med første faktura. Her havde din kone naturligvis 14 dg. fuld returret, som alle andre kunder jf. Dansk købelov. Her kunne hun blot have returneret produktet og så havde vi ikke stået i denne situation.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh Michael Olsson, Kundeservice Extreme-white.

Burde være med i Operation X

De vil blot have dine penge. Ingen service og et produkt der mildest talt ødelægger dine tænder, formoder jeg med den viden jeg har om denne slags produkter. Nærmest umuligt at komme ud af deres abennement.

Hold jer lagt væk fra alt hvad der har med dette firma at gøre.

Hej Troels Bitsch,

Skal lige først beklage det sene svar på dit indlæg på trustpilot. vi foretrækker egentlig at tage sagerne personligt med folk, men har besluttet os for at tage sagerne op med folk her på trustpilot også.

Vi har læst din indlæg og det virker mest som om du prøver at skade virksomheden med falske udmeldinger omkring at produktet er skadeligt - Det er det bestemt ikke - Vores produkt er godkendt af EU og lever fuldt ud op til alle lovkrav. Din viden omkring produkterne vi sælger er yderst begrænset desværre.

Det er på INGEN MÅDE vanskeligt at komme ud af vores abonnement - det er blot at ringe eller sende en mail til kundeservice og melde sig ud. Bare husk at oplys kundenummer, så er det ganske simpelt og hurtigt at stoppe abonnement.

mvh Michael Olsson

HOLD JER VÆK FRA DETTE FIRMA!!!!

Jeg har bestilt et tandblegningssæt til 39 kr. og allerede ti minutter efter fortrudt, fordi jeg kunne se, at man skulle binde sig til et abonnement for mindst 300 kr. - hvilket kun fremgår af handelsbetingelserne og ikke tilbuddet! Jeg udnyttede altså min 14 dages fortrydelsesret ved køb på internettet straks,og fik da også senere at vide at jeg var blevet fjernet fra deres system. Til trods herfor, har Extreme White alligevel hævet penge på min konto, som jeg nu ikke kan få igen, fordi de ikke kan finde mig i deres system (påstår de i hvert fald), selv om jeg har opgivet ordrenummer, referencenummer fra bank-notaen og alle andre oplysninger! Så hvis du/I gerne vil handle med et anstændigt firma, der behandler deres kunder ordentligt, og ikke BRYDER KØBELOVEN, så er det ikke Extreme White, du/I skal handle ved!!!!

Reply from extreme-white.com

Vi skal straks beklage den sene tilbagemelding.

Det har desværre ikke været muligt, at finde dig så jeg har ikke kunne se nærmere på sagen.

Det er dog helt klart at man altid har 14 dages fortrydelsesret og hvis du har afmeldt dig indenfor 10 minutter, og du efterfølgende skulle være blevet opkrævet, hvilket burde være umuligt, så vil vi naturligvis løse sagen.

Jeg tænker at du ikke har fået sendt kundeservice en kopi af din første opsigelse / den beskæftigelse du har modtaget fra os, så de var i stand til, at finde dig og løse sagen.

Det er yderst beklageligt da vi udelukkende arbejder på at alle vores kunder skal være tilfredse.

Du er velkommen til. at kontakte vores kundeservice med ovenstående, så vil vi naturligvis undersøge sagen nærmere.

Vi ser frem til at hører fra dig så sagen kan blive løst og din tilfredshed afspejle sig i din trustpilot anmeldelse.
mvh Michael Olsson, kundeservice

Binding.

Det hele startede da jeg meldte mig til en matas konkurrence.

Jeg modtager en pakke, og tænker straks at det må være den matas konkurrence jeg har vundet, hvad kunne det ellers være.
Jeg åbner det lystigt, og ser at det er et tandblegnings sæt.
Jeg er ikke vildt henrykt, men det er jo gratis så det var vel okay.

Til min store forbavselse finder jeg vedlagt en faktura, på 49.99 kr. for fragt. Jeg tænker at det kan de da ikke bare gøre.

Men så er det jeg ringer på det nummer jeg finder derpå, og finder ud af at det ikke har noget som helst med matas at gøre.

Jeg har åbenbart bestilt et tandblegnings sæt, hvilket ingen mening giver, eftersom jeg lige har fået en tandblegning, en ordentlig tandblegning.

I telefonen får jeg af vide, at jeg skal modtage og betale fuld pris for et tandblegnings sæt før jeg kan meldes ud igen.

Så det er 400 kr, smidt ud af vinduet.

Det er ikke smart at binde sine kunder, i har dem højest en måned.
Men i har dårlig omtale resten af deres liv.

Held og Lykke.

Reply from extreme-white.com

Først og fremmest så er vi ærgerlige over at vi ikke har svaret dig her på trustpilot tidligere.
Dernæst er det beklageligt at du ikke læste kampagne materiale ordentlig – dernæst ikke læste betingelser for deltagelsen i vores kampagne inden du tilmeldte dig og bestilte testprodukt.

Som vores kundeservice har oplyst og som der står i betingelserne og på brevet du modtog sammen med din velkomst pakke, så skal der betales fragt, men der er ingen udgift for det første produkt, det er en forretningsmetode der er brugt af mange firmaer verden over.

Vi oplyser også samme sted også igennem vores kundeservice, at man kan sende produktet retur indenfor de første 14 dage fra første pakke også kreditere vi hele fakturaen, så du ingen udgift har, dette er også normalt for internethandel.

Matas har ganske rigtigt ikke noget med vores kampagne at gøre, dette er også klart oplyst på vores kampagne sider.

Vi er derfor en smule uforstående overfor din trust pilot anmeldelse, når du altid har haft valget om, at sende pakken retur, men blot ikke har gjort det.

Vi håber dog at du næste gang får læst betingelserne igennem, så du er helt klar over hvilke betingelser der gælder for kampagne, således at når du næste gang deltager i en af vores kampagner, så vil vi få en meget bedre anmeldelse.

Du er meget velkommen til at kontakte vores support, hvis du skulle have spørgsmål i forbindelse med dette svar.
Mvh. Michael Olsson, Kundeservice

extreme-white.com Details

Extreme White tilbyder sine kunder at købe tandblegning af bedste kvalitet. Vores hjemmeside og produkt lever op til EU standarder og produktet lever dermed også op til sundhedsstyrelsens krav til danske virksomheder der sælger tandblegning. Bestil dit næste tandblegnings sæt hos Extreme-white.com og få et flot Hollywood smil.

Visit Extreme-white.com

We live here: Frederiksberg C