Extrememetaburn reviews

Extrememetaburn reviews

5.4

Et fup firma

Hold jer lang fra deres produkter så undgår i at få lænset jeres konto, da de uden jeres tilladelse går ind og trækker penge fra jeres konto.

Pas på det er det rene fusk !!!

Jeg vil egentlig bare lige henvise til

Her kan man se en lang række af sørgelige historier om hvordan folk bliver snydt og drænet for penge uden at få noget for dem.

Jeg kom desværre selv med i puljen, da jeg kun så efter dem her på TrustPilot inden jeg afsendte min ordre.

Jeg har talt med deres hotline i dag og fået lovning på at alt bliver slettet hos dem. Jeg har også sendt dem en aflysningsmail vedhæftet mine ordrebekræftigelser - som de iøvrigt ikke sender ud via mail. Man skal selv sørge for at printe dem ud fra nettet.

Jeg har også fået spærret mit kort i banken, der desværre kunne fortælle mig at de få henvendelser om internetfusk hver dag !!

Nu vil jeg så holde øje med min konto og håbe på at jeg er sluppet ud af deres kløer.

Is Extrememetaburn your company?

extrememetaburn.com Details

Visit Extrememetaburn