Eyki Danmark reviews

Eyki Danmark reviews

9.6

Helt fantastisk service!

Fik mit ur inden for 2 dage, var lidt i tvivl om nogle numre, og kundeservice svarede lige med det samme på min mail. Kan kun anbefales! Og sikke et lækkert ur man får for de penge!

Kvalitet og service helt i top!

Jeg kan ikke andet end at anbefale EYKI.dk. Service og pålideligheden er helt i top. Jeg investerede i et ur, som jeg fik lidt småproblemer med. Jeg henvendte mig direkte til deres kundeservice og fik respons inden for 24 timer. Derefter havde jeg et komplet nyt ur i hænderne inden for 2 dage. Det er hvad jeg kalder service i absolut top-niveau.

Derudover kan jeg klart anbefale EYKI.dk, hvis du søger et stilfuldt ur til fornuftige penge. Jeg er super glad for mit ur og benytter det hver dag. Tak til EYKI.dk!

Trods mindre irritation giver jeg 5 stjerner for fantastisk kvalitet.

Jeg købte et EYKI Glow brun.
Jeg overvejede at give 4 da jeg synes der manglede lidt forskellige informationer på EYKI's hjemmeside.
Det er helt i orden at have ferie, men det havde været rart hvis det var skrevet på hjemmesiden at lageret havde ferie og der derfor ikke ville blive sendt vare ud i den uge. Derudover synes jeg det er lidt dårligt at man ikke sender en mail om at ens vare er afsendt fra lageret.

Men alt det til side, så får EYKI 5 stjerner for de gode priser og en fantastisk kvalitet.

God kundeservice med hurtige svartider!

Jeg bestilte et ur hos Eyki.dk for ikke så længe siden, og efter en dag eller to modtog jeg min pakke, men i pakken lå det forkerte ur. Jeg skrev til Eyki.dk's support, som svarede på under en time. Jeg sendte uret tilbage og besluttede at vente med at købe ur til en anden gang, så jeg skrev at jeg ønskede at annullere ordren og igen gik det hurtigt med svar og ekspedition, lækkert :-) altid godt med god behandling, selv til dem der ikke køber alligevel. God stil!

Hurtig levering og god kvalitet!

Er super tilfreds med mit køb hos Eyki. Lækre ure og virkelig god kvalitet.

Perfekt, super service!

Købte et Eyki Grant i December, og blev meget overrasket over kvaliteten! Super kvalitet i forhold til prisen. Desværre gik låsen i stykker på uret, men med super god og hurtig service fik Eyki løst problemet.

Vil uden tvivl handle herfra igen!

Ingen klager herfra!

Bestilte et sort EYKI Fire ur som må siges at være lækker i både pris og kvalitet. Der var lynhurtig levering og der opstod aldrig problemer igennem leveringen. Er ovenud tilfreds og anbefaler gerne EYKI til andre!

Fremragende service

Mit ur gik efter nogle måneder i stykker. Jeg tog kontakt til Eyki og efter kort e-mail korrespondance havde jeg frit valg mellem alle urmodeller. Fremragende service og nemt og hurtigt klaret.

Anbefaler varmt Eyki.

Eykilicious

Jeg har nu handlet hos Eyki et par gange efterhånden. Deres ure er super flotte og der kommer ofte nye produkter til. (så man en gang i mellem kan vende tilbage og finde nye flotte kollektioner).
Prisen på produkterne er utrolig lave i forhold til hvilke gode kvalitet man faktisk får. jeg var faktisk helt overrasket da jeg modtog mit første ur fra dem.

Deres service er helt optimalt og hvis man gerne vil i kontakt med dem, er de lynhurtige til at give respons.

jeg har anbefalet Eyki til flere og har også været udfor at folk spørger "hvor har du købt det ur" gentagende gang. ( det var faktisk sådan jeg selv blev introduceret til virksomheden. Igennem en ven der havde et Eyki ur på)

jeg kan stærkt anbefale Eyki til alle og enhver.
blandt mine venner er virksomheden kendt som Eykilicious ! :-)

Imponerende service og kvalitet

Deres service var meget bedre end jeg havde forventet, jeg har haft en lille revne i remmen på mit ur, hvilket jeg var lidt træt af, så jeg valgte at skrive til dem.. nu sidder jeg her, 1 enkelt dag efter, og har fået at vide jeg får tilsendt 1 nyt ur i morgen.
Helt igennem fantastisk service, og også nogle meget pæne ure til billige penge!:)

Overraskende god oplevelse

Jeg har allerede et EYKI, men besluttede mig for nyligt for at købe to mere, da jeg var overrasket over urets kvalitet. Jeg må indrømme, at jeg regnede med at det var noget plastik-crap, men til prisen synes jeg, at jeg ville give det et forsøg. Indtil videre har uret overrasket positivt.

Da jeg bor i Amsterdam, skrev jeg på forhånd til EYKI for at høre om muligheden for at få uret tilsendt. Jeg fik et hurtigt og venligt svar, om at EYKI med glæde ville sende, og de ville også betale for forsendelsen.

Har udelukkende haft gode oplevelser med firmaet indtil videre.

Super kvalitets ure!

Jeg kan kun anbefale disse flotte ure, har ikke haft nogen problemer med urene. Har givet en del ure væk i gaver og der er skam ingen klager.. Super service!

Meget tilfreds med både bestilling og kvalitet

At købe ure kan være svært for mig personligt, men jeg har fundet en godt alternativ ved Eyki og ejer nu flere af deres urer. Pris og kvalitet hænger super godt sammen, og hjemmesiden virker overskuelig. Leveringen gik smertefri, og hele processen har været helt i top. Lækre produktbilleder giver lige den sidste stjerne!

Bedre bliver det ikke

Jeg bestilte i forgårs d. 10.09.2012 kl 18.32 et Eyki King hos dem, jeg var lidt betænkelig i starten om det var noget skrammel, men allerede 2 dage efter modtog jeg uret, (super hurtig levering) Det er super flot og jeg er rigtig glad for det, desuden har de en rigtig god kundeservice, hvor du får svar rigtig hurtigt. Jeg synes man får et rigtig godt kvalitets ur forhold til prisen, jeg kan varmt anbefale alle derude som mangler et ur til at købe et Eyki ur

Fremragende service igen!

Fredag d. 24/8 køber jeg 2 ure inde på Eyki's hjemmeside, og forventer at de ankommer mandag eller tirsdag. Da de ikke er ankommet onsdag, kontaktet jeg deres info mail, og får at vide, at de er sendt, men at de lige vil undersøge det med Post DK.

Fredag aften bliver jeg så kontaktet pr. sms, og får at vide, at jeg har glemt at indtaste husnummer, men hvis jeg lige skriver min adresse, så får jeg tilsendt 2 nye ure på mandag. Dette er fremragende service, da det viser sig, at Eyki ikke har modtaget de 2 ure fra Post DK, som de i første omgang sendte ud, men bare har sendt 2 nye i stedet for.

Jeg vil helt klart anbefale Eyki til alle og en hver. Det eneste minus er, at alle mine venner kommer til at gå med de samme ure.

kvalitetsur til billige penge!

Jeg bestilte mit ur i går, og fik det her i dag med posten!
-Super lækkert og kvaliteten er helt i top!

God service!

Intet mindre end fantastisk service! Eyki.dk kan kun anbefales! :-)

rigtig god service.

Jeg købte et Eyki ur, som mistede tid og som ikke var i orden.
Efter henvendelse til Eyki.dk omkring mit defekte ur, fik jeg et nyt, som virker perfekt. Et rigtigt flot ur, til den formidable pris.

Kan kun anbefale Eyki, gode ure, god pris, og en fantastisk service.

god service og lækkert produkt

jeg bestilte et Eyki flywheels ur model "Prime" i sort med sort metal rem. jeg havde uret inden for 2 dage Prisen var direkte uimodståelig og da jeg havde uret må jeg erkende at jeg var overvældet. jeg synes uret er i top kvalitet (prisen taget i betragtning) super Design har en behaglig vægt og har ikke haft et eneste problam med uret. jeg vil helt bestemt anbefale at bruge Eyki.DK hvis du overvejer at købe et nyt flot/smart ur men ikke har lyst eller måske råd til at slippe en formue for det.
jeg købte mit ur for 500kr. det er en klasse for sig selv meget unikt design med mange lækre detaljer. jeg må sige at jeg er fuldt igennem tilfreds med dette Produkt og det er ikke sidste gang jeg handler hos Eyki det er helt sikkert :) dog skal det siges at jeg ved første kig på Uret havde problemer med deres webshop betalling (Ewire) efter som de havde server Problemer, det er dog ikke noget Selve Eyki Forhandleren har indflydelse på men det gav stadig et mindre godt udtryk.

alt i alt 5/5 måske kunne de overveje en anden Transactions partner personligt er jeg ikke fan af Ewire af Flere grunde.. efter min orintering er det heller ikke den bedste handel for selve webshoppen, der skulle være bedre tilbud på markedet :)

Fantastisk!

Lækker hjemmeside, med overblik. Levering og service er helt i top! Her køber jeg helt sikkert mit næste ur, igen :-)

eyki.dk Details

Visit Eyki Danmark