Faarupsommerland reviews

Faarupsommerland reviews

8.5

Ingen negative ting OVERHOVEDET.

Fårup Sommerland er simpelthen et verdensklasse sommerland. Priserne er måske høje men det er fair nok for man betaler for en god oplevelse!

Vi havde en fantastisk dag!

.. to voksne, to børn og en teenager. Alt var iorden. Der var rent og pænt, ja, lidt kø her og der, men al personalet opvejer det med venlige smil og giver en følelse af, at de efterstræber at man får en dejlig dag.
Man er ikke bundet af at skulle købe mad på restauranter, men kan spise sin mad på indrettede spiseområder og grille, hvis man vil. Dejligt!
Vi var afsted sidste sommer og har snakket om den tur siden - og vi kommer snart igen :)
Tak for en dejlig dag!

alt i stop, undtagen de lange køer

Det er et super hyggeligt sted i pæne omgivelser. Der er gode attraktioner og priserne er overkommelige. Man skal påregne en del tid i kø, op til en time ved en forlystelse, hvis man er uheldig. Så man skal medbringe masser af tid og tålmodighed. Min mand og jeg kunne ikke nå det hele igennem på en dag, så et årskort er hurtigt tjent hjem. Vi har ikke selv børn, men hvis i er en familie med børn som er dårlig til at stå i kø er i kommet til det forkerte sted. Ventetiden ved forlystelserne gør at dette bliver 3 stjerner i stedet for 5.

Bare HELT suverænt for både børn og voksne

Jeg havde helt glemt at anmelde Fårup, måske man nemmere anmelder de dårlige steder ..

Vi har i en årrække haft års kort til fårup - vi bor ca 50km derfra så det er til at overse køreturen. Jeg vil klart anbefale at have årskort - da det tit er uden for højsæsonen at de fede dage er der, hvor børnene bare kan blive ved og ved at køre i rutchebane osv..

Jeg elsker Fårup pga de altid altid smilende og venlige mennesker der er deroppe..

Og som Nordjyde sætter jeg pris på at man MÅ have sin egen madpakke/gill kød osv med .... og faktisk kan man sidde i et om råde hvor man ellers kan købe burgere og spise sin mad - Andre steder må man ikke spise medbragt mad her og der og er tit henvist til det fjerneste hjørne.

Jeg vil sige hvis man komme som familie langvejs fra en varm sommerdag i højsæsonen - ja så er oplevelsen måske ikke helt det samme ..der kan godt være en del kø osv ...

Et godt råd, kunne være at benytte sig af de gode tilbud de har med fx et mini ferie ophold i en camplet - det har vi gjort de sidste 2 år vi ikke har haft årskort ... så er der ikke så meget stress på og børnene får en kanon oplevelse.

5 stjerne til sommerlandet i den smukke natur -

Altid en oplevelse

Fårup Sommerland er sgu et super sommerland. Der er alt hvad der skal være, og noget både for de mindste børn - og de største.
og så er der god plads, så man ikke går og får klaustrofobi...

Super sommerland.

Kun positive oplevelser fra Fårup. Lidt for enhver og gode åbnings tider, nogenlunde priser og venligt personale. Gode parkerings muligheder og gratis. Det eneste minus er de lange køer i højsæsonen. SÅ elskede vi 5D biografen :)

Hyggeligt sted men.!

Fårup har altid været at af de steder hvor vi har haft årskort til fordi det altid er hyggeligt, men det er slut nu.!

Priserne har fået en grotesk opskruning, så det ikke er til for en alm. familie at komme derop.!
Vi plejer at være deroppe et sted mellem 3 og 6 gange på en sommer, hvor vi altid har spist på enten Oasen eller Loen.
Men heldigvis havde vi mad med denne gang, for det var steget kraftigt i år med stigninger på 10, 20 og 29%.

Selv en trækvogn har fået turen, så den koster 45 kr. Billetterne er er heller ikke sluppet for at få en tur med skruen, i år koster et årskort 500 kr. sidste år kom vi af med 13xx for 2 voksne og et barn.

På den positive side, så er der gode muligheder for handicappet. Men der diskrimineres imod førtidspensionister kontra alderspensionister.!

en tur i skoven ;0)

Fårup sommerland er den bedste forlystelsespark...
Når entreen er betalt kan du boltre dig HELE dagen lang... hvad enten du er 1 år eller 75 år, så er der noget for alle...
Jeg har ikke været i Fårup sommerland endnu, uden at ha grinet og haft det sjov... Og oveni købet er man bare naturlig træt, når man er hjemme igen ;0) En rigtig sjov form for familiehygge og motion ;0)

For alle store og små børn.

Fårup sommerland er for alle aldre. Og når indgangen er betalt er alle forlystelsene gratis. Man må dog forventet kø i højsæsonen. Men sjovt er det.

Top underholdning for alle aldre

For de der ikke kender stedet så er det en mellemstor forlystelsespark i nordjylland, tæt på Løkken.

Priserne er yderst rimelige og trods deres barnlige reklamer med de computeranimerede dyr så er der noget at komme efter for alle aldersgrupper. De helt små kan tage kørekort til elbiler og køre tog med morfar og mormor. Teenagerne kan blandt andet sejle egen speedbåd eller prøve Lynet (0-80 km på 2 sek) og Falken.

Skal hilse og sige at Lynet sagtens kan banke luften ud af en voksen mand, der ellers ikke er bange for hurtige accelerationer...

Der kommer mindst 2 nye forlyster hvert år og nye ting i det ganske udemærkede vandland der også er inkl. i prisen.

Entre uanset alder er 220 kroner i højsæsonen og 190 kroner udenfor sæson. Alle forlystelser er gratis.

For folk med lavvande i kassen er der et stort, åbent areal med store grill, hvor man kan tilberede medbragt mad og hygge sig mens underne leget på en stor, moderne legeplads og hoppepuderne lige ved siden af

Dem der gerne vil betale sig fra spisning kan f.eks. tage ungerne med på grill/pizza/softice buffet. Så vidt jeg husker er prisen 99 for voksen og 59 for børn. Stor Slushice i hård plast krus koster 29 kroner og refill 19 og man kan selv blande mellem cirka 10 forskellige slags.

Personalet er altid hjælpsomme og høflige. Selv når parken er stoppet til randen, på f.eks. sidste skoledag, er der altid rent og pænt.

Forlystelserne er altid helt i orden. Jeg oplevede dog sidste gang, at der skete en mindre fejl på Lynet, der gjorde at den ikke kom helt på plads i stationen og derfor ikke ville lukke op. 3 minutter senere var servicemanden på stedet og fiksede problemet på ingen tid og så fik vi der sad i vognen da lige en ekstra tur. =)

Jeg kan varmt anbefale stedet selvom der er lidt langt fra sjælland. Det kan dog i sidste ende vise sig at kunne betale sig for de af jer der stadig har lyst at besøge Tivoli i København. På deres hjemmeside står der følgende:

"Igen i år gælder et Fårup Sommerland sæsonkort 2010 også til fri adgang til Tivoli i København og samtidig giver det mulighed for at købe et turpas til fordelagtig pris.

Og husk at det også giver gratis adgang til Tivoli's Halloween-marked samt julemarkedet i Julen 2010!"

Hvis man overnatter og tager to dage i Fårup og køber sæson kort har man adgang til Tivoli resten af sæsonen for cirka 100 kroner. Det er da et tilbud der er til at forstå.

Besøger man Fårup i højsæsonen kan det anbefales at stå ved indgangen lørdag når de åbner, her rejser og ankommer turisterne i området og har ikke tid at besøge sommerlandet.

Forudbetalte madbilletter til Restaurent Oasen viste sig uanvendelige

Til et forbundsarrangement i Fårup Sommerland forudbetalte vi madbilletter til en buffet restaurent, der viste sig uanvendelige på dagen, da man skulle vente så længe i kø, at man endte med ikke at kunne komme til før restauranten lukkede. Det er under al kritik at sælge så mange billetter velvidende at restauranten ikke kan akkomodere det store antal mennesker. Det er ikke OK at sælge billetter således folk skal vente op mod 5 kvarter. Der blev ligeledes afvist at refundere beløbet eller udstede et tilgodebevis ved andre restauranter.
Højsæsonen var langt fra startet, og der er handlet i svig fra Fårup Sommerlands side.

Sørg for aldrig at betale den slags forlods hos Fårup Sommerland, og vent til selve dagen, så du kan se om du skal stå fem kvarter i kø!

Is Faarupsommerland your company?

Faarupsommerland Details

Visit Faarupsommerland