Facebook reviewed by

Horsens, DK

Facebook, mangler lidt!

Jeg er måske nok lidt afhængig af facebook. Efter jeg har fået Facebook på telefonen bliver den tjekket mange gange dagligt.

Facebook er et rigtig godt medie, til at holde kontakten med venner, bekendte og familie. Man har gode muligheder for at dele de ting man laver i hverdagen, med dem man måske ikke ser så tit, som man gerne vil. Desuden er det for mig, sjovt at se hvad ens gamle klassekammerater, badmintonvenner eller lignende laver.

Det der gør, at Facebook ikke kan få 5 stjerner er, at der er for meget spam - her tænker jeg på diverse spil anmodninger, som er svære at komme udenom, selvom de kan blokeres. Jeg mangler også nogle flere muligheder for privatindstillinger eller oplysninger derom, således at mine venners venner ikke nødvendigvis kan se et billede, en status eller et check-in jeg har uploadet, fordi en fælles ven kommentere eller synes godt om. Og omvendt - jeg gider ikke se, at en for mig ukendt person har fået en baby, har været på sjælland eller andet.
Sidst men ikke mindst, mangler jeg lidt muligheder i forhold til design af profilen. Jeg ville gerne, at man kunne gøre den mere personlig og smart.
Sebastian Nygaard and Miaamalie Olsen found this review useful